התקנת פרגולה אלומיניום שמשדרגת את הנכס בעכו

עכו אשר נמצאת בצפון ישראל ידועה במפרץ עכו העתיק נחשבת לאחת מערי הנמל העתיקות בעולם. תוכלו למצוא שם את אולמות האבירים הידועים והיפים.

את הפרגולה שלנו הפעם התקנו בעיר עכו. המשפחה ביקשה לקרות את חניית הבית ובכך ליצור לעצמם מקום אחסון נוסף.
הפרגולה אלומיניום שהותקנה כללה גם רפרפות צד להגנה מרבית מפני רוחות ושמש קופחת. אז בואו והתרשמו מהפרויקט שביצענו- התקנת פרגולה בעכו.

מפרט טכני

גוון

אפור

שלד

50/150

רפרפות

13/70 עומד

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

משוחחים על סוככים

הם מהווים חלק מהנוף. חשופים למזג האוויר ולמבטי האנשים. סוככים מעוצבים מעידים אל תרבות דיור, אל טעם אסתטי. סוככים לעסקים מהווים גם פלטפורמה שיווקית אפקטיבית וזולה באופן יחסי, ודאי במשוואת עלות מול תועלת.

חשוב לדעת כי כשם שניתן להזמין כיום רהיטים בהזמנה אישית, כך ניתן להזמין ולקבל פרגולות בפרט וסוככים בכלל בהזמנה אישית, מה שמאפשר לגוון, להעשיר ולשדרג את חזות הבית או העסק באמצעות שילוב סוככי זרועות, מרקיזות ופרגולות אלומיניום קבועות.

סוככים הם מוצר אפקטיבי שהוא גם מוצר לנוי ולהידור. כדי לשוות לבית ולסביבתו עיצוב מושקע, מוקפד, שניכר כי האביזרים השונים בו נבחרו בקפידה ומתוך ניסיון לשמור על קו עיצובי אחיד, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לא רק בתחום הסוככים אלא גם בתחום העיצוב.

אם וכאשר מתכננים סוכך לעסק, חשוב להידרש אליו כאל אלמנט שיווקי מרכזי ולהשקיע מחשבה לעיצוב הסוכך שאמור להיות כרטיס הביקור הגדול והחשוף של העסק, שייראה לעיני כל.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה