פרגולות אלומיניום באשקלון

מתקין פרגולות באשקלון

התקנת פרגולה אלומיניום באשקלון

WEWOOD זה אנחנו, נעים להכיר. אנחנו חברה תעשייתית המתעסקת כבר כ 15 שנים בכל מה שקשור אל התקנת פרגולות אלומיניום ופרגולות עץ. אנחנו מספקים שירות התקנת פרגולה בכמעט כל הארץ. הכנו לפניכם מבחר של פרגולות שהתקנו באשקלון, כולל תמונות, מידע על הפרגולה ועוד מידע שימושי.

פרגולות אלומיניום אשקלון
השאירו פרטים ונחזור אליכם
חייגו או לחצו:

פרגולה תלויה באשקלון

פרגולה תלויה באשקלון

ברחוב מרק שטיפל באשקלון, ביצענו התקנה של פרגולה אלומיניום לבנה בהתקנה תלויה, מה שמכונה גם פרגולה צפה או פרגולה מרחפת. הסיבה שבעלי הבית ביקשו פרגולה תלויה היא משום שיש להם חצר קטנה והם לא רצו לכרוע מהשטח החיצוני על ידי עמודי תמיכה. על כן פרגולה תלויה היא הבחירה המתאימה. בנוסף, הותקנה אותו הפרויקט כולל גם גדר אלומיניום לגינה בצבע תואם המותקנת על חומת הבטון ומשתנה באורכה על פי תוואי השטח בהתאמה אישית.

פרופיל אלומיניום מלבני

סנטף מלבני שקוף

צבע לבן קרם

משך ההתקנה: חצי יום

פרגולה אלומיניום קבועה שהותקנה באשקלון

פרגולות אלומיניום באשקלון

ברחוב העופרת באשקלון, בבית פרטי עם גינה נעימה, ביצענו התקנה של פרגולה מאלומיניום בהתקנה קבועה עם קורות תמיכה. פרגולה זו אמורה הייתה לכסות שטח חיצוני רחב וליצור צל באזור זה כל השנה. לכן בוצעה התקנה פרגולה רחבה הדורשת תמיכה של קורות על מנת ליצור פרגולה בטיחותית וחזקה. מעל הפרגולה הותקן קירוי סנטף פריזמטי לסינון מרבי של קרינה רעה עם שמירה על חדירת אור נעימה ומאווררת.

פרופיל אלומיניום מלבני

רפפות כנף טרפזי

סנטף פריזמטי שקוף

צבע קרם

משך ההתקנה: חצי יום

פרגולה מרחפת באשקלון

פרגולה במרפסת בבית באשקלון

רחוב אבני חושן, זכה לפרגולה חדש בתוכו. פרגולה מרחפת תלויה מאלומיניום איכותי הכולל קירוי סנטף BH פריזמטי סולאר גריי עם שפיכה חופשית. קירוי זה יוצר סינון מדויק של קרני שמש וקרינת UV מזיקה, הסנטף על גג הפרגולה יוצא מעט מחוץ למסגרת הפרגולה וזאת על מנת ליצור שפיכה חופשית של מים בעת גשם וזאת כדי ליצור קירוי ללא זליגה משמעותית.

פרופיל אלומיניום מלבני

רפפות מלבניות

סנטף BH סולאר גריי

צבע לבן 

משך ההתקנה: חצי יום

פרגולה אלומיניום דמוי עץ במרפסת באשקלון

פרגולה אלומיניום דמוי עץ שהותקנה באשקלון

במרפסת מקסימה בבית בבניין ברחוב אחד העם באשקלון, הותקנה על ידינו פרגולה מאלומיניום דמוי עץ בעלת עיגון משולב. מקדימה הפרגולה נתמכת בקורות אלומיניום אל רצפת הבטון ובצד האחורי הפרגולה מעוגנת בברגים מיוחדים בעלי עומס נשיאה רב אל הקיר של הבית. כך הצלחנו ליצור קירוי מושלם במרפסת.

פרופיל אלומיניום דמוי עץ

פרופיל אלומיניום שחור

רפפות מלבניות דמוי עץ

סנטף BH שקוף

משך ההתקנה: חצי יום

השאירו פרטים ונחזור אליכם
חייגו או לחצו:
פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה