גדרות אלומיניום לגינה שתרצו בביתכם

גם גדר טובה היא בראש ובראשונה גדר, וככזאת אליה לספק מענה מיטבי למי שמציבים אותה בכל מקום שהוא, כדי לחצוץ בין מה שבתוכה לבין מה שמחוץ לה. הואיל והגדר מצויה מחוץ לבית, היא מהווה, הלכה למעשה, את חלון הראווה שלו.

היא הדבר הראשון שרואים מי שמגיעים אל הבית. מכאן נובעים החשיבות והרצון לבחור גדר מסוגננת ומעוצבת, אשר תביא לידי ביטוי את הטעם האסתטי של בעלי הבית או במתחם שמחוץ להם ניצבת הגדר.

גדר אלומיניום לגינה או גדר לבית נותנת מענה לצרכים אחדים: היא מהווה אמצעי ביטחון והגנה (אף שהיא אינה מונעת כליל את עצם היתכנות הפריצה אל המתחם שעליו היא מגנה), היא תורמת (במידה מסוימת) להצללת הגינה וחצר הבית, היא תוחמת באופן ברור את מה שבתוכה ומה שמחוץ לה, היא מאפשרת שמירה טובה יותר על מכונית החונה על יד הבית ועוד.

דגמי הגדרות שלנו

לבחירתכם ולנוחיותכם, שלושה דגמי גדרות אלומיניום לגינה שלכם. תוכלו להזמינם כקיט ולהרכיבם באופן עצמאי או להזמין את הגדרות ואנו נתקין אותם עבורכם.  ניתן להזמין את הגדרות בכל צבע

גדר לגינה דגם יהלום

גדר לגינה דגם יהלום
גדר אלומיניום עם פסים דקים
800 ש"ח למ'

גדר לגינה דגם רן

גדר לגינה דגם שקד
גדר אלומיניום בעלת פסים רחבים
650 ש"ח למ'

גדר לגינה דגם ענבר

גדר לגינה דגם ענבר
גדר אלומיניום אטומה
550 ש"ח למ'

תכונות ייחודיות שיגרמו לכם לבחור בגדר מאלומיניום

תכונות האלומיניום וייחודו הופכים אותו לבחירה ראשונית, טבעית ומועדפת על רבים כחומר ליצירת גדרות גינה מאלומיניום, פרגולות אלומיניום, וסוככים מסוגים שונים. גדר חשופה, מטבעה, לפגעי מזג האוויר- לרוחות, לגשמים, לאבק ולשאר גורמים המהווים מקדמי שחיקה ובליה. חוסנו של החומר ועמידותו מהווים שיקול חשוב, לא אחת מרכזי ומכריע, בבחירה להתקין דווקא גדר מאלומיניום. גדר כזאת מתאימה לאקלים השורר במקומותינו- ארץ שטופת שמש. גדר אלומיניום עדיפה על גדר עץ, אשר איכותו ועמידותו נפגעות ככל שהוא חשוף לשמש ולגשם זמן ממושך.

יש מי שעבורם סוג החומר שממנו עשויה הגדר, גובהה, אורכה ועיצובה מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית כולו. יש מי שרוצים להקרין גם באמצעות הגדר את הרושם לפיו, אכן, ביתי הוא מבצרי. כי הבית שמור ומוגן היטב, וכי הגדר היא סוג של חומה המבודדת את דיירי הבית, שאותו היא תוחמת וגודרת, מהסביבה שבחוץ.

על מנת להגביר את תחושת הביטחון של הדיירים ניתן לעצב את הגדר בין השאר באמצעות אלמנט מרתיע על ידי קצוות דקים ומחודדים בחלק העליון של הגדר, אשר תניא ואף תמנע מכל מי שיתכנן, חלילה, לפרוץ לבית לבצע זאת.

תחזוקת גדר אלומיניום לגינה היא זניחה ביחס לתחזוקת גדר מחומרים אחרים, כגון ברזל ועץ. יציבותה נובעת, בין השאר, מהעובדה שהיא אינה מחלידה ולכן אינה מתרופפת. היא יציבה לאורך זמן.
קל להתקין גדר אלומיניום, אבל קלות זו אינה ,כשלעצמה, סיבה מרכזית לבחירה בה. בנוסף, היא ידידותית לסביבה, אינה רעילה ואינה מזהמת. קל מאוד לנקות אותה והיא איכותית ובטיחותית.
אגב, כל מה שנכון ותקף לגבי גדרות אלומיניום לגינה שלכם – נכון ותקף גם להתקנת פרגולות מאלומיניום.

הקשר בין גדר אלומיניום לגינה ואומנות

אומנים ואמנים עשויים לעצב גדר דקורטיבית מרהיבה ומרשימה. האלומיניום בידיהם הוא כחומר ביד היוצר.

חרף קשיחותו, האלומיניום הוא גם גמיש, מה שמאפשר יצירת צורות וטקסטורות רבות ומגוונות. ניתן לשלב בגדר אלומיניום גם חומרים אחרים, להעשרת האפקט החזותי ולהעצמתו. כך, לדוגמה, אפשר לבחור גדר אטומה או, לחלופין, עם סורגים מרווחים, ניתן לשלב בה ריקועים ופרזולים.

אפשרויות העיצוב של גדרות אלומיניום לגינה הן רבות ומגוונות; להעצמת הרושם החזותי שלהם ניתן לשלב בהן נגיעות של עץ, אבן, זכוכית וכל חומר אחר שייראה מתאים ואפשרי לשילוב. עיצוב מושכל מבעוד מועד מאפשר ליצור מתאם טבעי בין השער ובין הגדר ובכך ליצור חגורת ביטחון חזקה ויפה.

היתרונות היחסיים של גדר אלומיניום לגינה
גדרות גינה מאלומיניום

גדרות אלומיניום לגינה מאפשרות לכם להפיק ולמצות את התועלת המרבית גם ביחס לעלותן. הן אינן דוהות, מתרפטות ומתקלפות כמו גדר עץ. גדר אלומיניום אינה אטומה, מגושמת ומסורבלת כמו גדר אבן. ניתן לבחור גדר מועדפת מתוך מבחר דגמים, צבעים, סגנונות ועיצובים.

רוצים לראות דגמים נוספים? כנסו לפה.
רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בבחירת הגדר הנכונה.

במידה ובחרתם לתחום את הגדר עם שלבי גדר אלומיניום בחרתם נכון! אומנם גדר אלומיניום אינה המוצר הכי זול בשוק וניתן לראות מחירי גדרות עץ החל מ 350 ש"ח למ"ר לפני מע"מ אך ההשקעה השוטפת בגדר עץ הינה מחייבת טיפול שנתי.

מנגד גדר אלומיניום תתחיל בסביבות ה 550 שקלים למטר מרובע אך אין צורך בתחזוקה כלל!! לאורך זמן ההשקה של גדר אלומיניום תתקזז מגדר עץ.

גדר אלומיניום מקבלן גדרות מוסמך תעניק לכם 7 שנות אחריות על עמידות הצבע והפרופילים דבר שיקנה לכם הרבה שקט, אם בכל זאת הנכם בודקים איזו גדר יותר מתאימה לכם אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם מגלריית מוצרי הגידור המלאה שלנו ולבחור בין עץ, אלומיניום, ברזל או נירוסטה