מקימים פרגולה וגדר מאלומיניום בירושלים

הוזמנו ע"י מר מישל בן סימון, להתקין פרגולה בירושלים.
מישל, בחר לשלב בפרגולה 2 צבעי Ral, צבע אחד עבור הרפרפות וצבע אחר למסגרת הפרגולה. אפקט שילוב הגוונים מעניק לפרגולה ייחודיות ואלגנטיות.
מעבר לזאת, נבחר פרופיל מיוחד של חברת יוניקיט לקורת העומס, זהו פרופיל בעל מרזב ניסתר, כך שבעת הגשמים, המים המנוקזים עוברים דרך פרופיל הפרגולה אל העמודים ומשם לתעלות הניקוז.

מפרט טכני

גוון

לבן + 7030

שלד

50/150

רפרפות

115 רווח 2.5 ס"מ

אגדים

40/60

הגנה מגשם

סנטף רגיל

דווקא בירושלים פרגולות מאלומיניום

פרגולות אלומיניום מתאפיינות ומצטיינות בתכונות ההופכות אותה למבוקשת ולמועדפת על רבים. אלומיניום הוא חומר המשלב חוסן ועמידות ביחד עם גמישות. הוא מתאים לשילוב עם חומרים אחרים.

ניתן לשוות לפרגולה מראה מרהיב. פרגולה מאלומיניום לא מחייבת הוצאה על תחזוקה שוטפת. לבד מעמודי הפרגולה העשויים אלומיניום (אשר על מנת לחזקם ולייצב היטב את עמידתם חשוב לצקת סביבם יציקת בטון). בחירה באלומיניום כחומר מועדף לבניית הפרגולה מייתרת כמעט לחלוטין את הצורך להשתמש בברגים ובפרזולים רבים

קירוי הפרגולה והצללתה

על מנת להפיק ולמצות מהפרגולה את מלוא הפוטנציאל הגלום בה רצוי לבחור בקפידה את החומרים היוצרים את ההצללה. ניתן להצללה על ידי שימוש ברפפות אלומיניום בזווית 45 מעלות (בניגוד לכיוון השמש) או, לחלופין, באמצעות רשת אלומיניום עם חורים.

על מנת להגן על היושבים בתוך הפרגולה מפני גשם ניתן להניח עליה חיפוי עשוי לוחות פוליגל, פולי קרבונט או אף רעפים. בכל מקרה רצוי להעדיף חיפוי עשוי חומר פולימרי שיגן גם בפני קרינת UV מה שהופך את השהייה בתוך הפרגולה נעימה, בטיחותית ונוחה. כמו ככל בנייה, חוזקו של בניין נמדד על פי חוזק יסודותיו. על מנת לעמוד בתקני האיכות והבטיחות יש להקפיד על עובי הרגליים על פי דגם הפרגולה.

פרגולה אלומיניום מתאימה כתוספת לכל סוג של מבנה. על מנת למקסם את התועלת וההנאה שניתן להפיק ממנה רצוי ואף מומלץ לתכנן את מיקומה, גודלה ואת עיצובה מבעוד מועד, בשלב תכנון הבית או שיפוצו, על מנת לחסוך עלויות, לקצר ולייעל את מלאכת התקנתה.

פרגולה וגדר מאלומיניום בירושלים
פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה