פרויקט הקמת פרגולה אלומיניום עבור עיריית גבעת שמואל

עיריית גבעת שמואל הזמינה מאיתנו שתי פרגולות למרכז תשושי הנפש בעיר. אדריכל הפרויקט ביקש בתוכניות המקוריות פרגולה מפלדה.

מאילוצי משקל הפרגולה שונה המפרט לפרגולה אלומיניום.

מזמין העבודהעיריית גבעת שמואל אדריכלנורית ונדסבורג

מפרט טכני

גוון

RAL 7032

שלד

קורות דבל טי 240/70 מ"מ

רפרפות

U5 רווח 2 ס"מ

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף BH פריזמטי

מאיזה חומר כדאי לבנות פרגולה?

היות שאין מי שמכיר אתכם טוב מכם, אתם יודעים כיצד והיכן אתם אוהבים לבלות בתוך הבית ובגנו. אם אתם אוהבים לארח- קל וחומר שיש לכם סיבה טובה להתקין פרגולה.

הפרגולה מאפשרת ניצול מיטבי של מתחם הבית כולו, ליהנות מימים רבים של מזג אוויר נעים ונוח, ליהנות מהאוויר הצח, מהאווירה הנוחה, ולהפחית את הרעש בתוך הבית אם אתם מארחים ומי מבני הבית רוצה שקט או זקוק לו.

ניתן לבנות פרגולות מחומרים שונים. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. לאלומיניום יש מצרף תכונות ההופכות את הבחירה בו לבנייה ולהתקנת פרגולות מאלומיניום, גדר אלומיניום, שערים מאלומיניום ועוד לבחירה טבעית ומועדפת על רבים.

אז מה הופך את האלומיניום לחומר כה שימושי בכלל ולבניית פרגולות אלומיניום, שערים מאלומיניום וגדרות אלומיניום בפרט? מדובר במתכת קלה, נוחה וקל לעיצוב ולעיבוד בששי. הוא עמיד וחסין בפני גשם ושמש. בשל תכונותיו הייחודיות הוא משמש במגוון עצום של תחומים: בתעשייה קלה וכבדה, בכלי מטבח ( בהינתן היותו מוליך חום מצוין), פחיות משקה (בשל היותן חסינות מחלודה, קלות לנשיאה ולמעיכה), גופי קירור למכשירים אלקטרוניים פולטי חום ועוד.

יתרונות של פרגולה אלומיניום

פרגולה אלומיניום חזקה ומרשימה היא פרגולה שהן רגליה (קורותיה) והן הקירוי שלה עשויים מחומר זה. יש יתרונות לבחירה באלומיניום הן לבסיס והן לחיפוי.

היתרונות המובהקים של אלומיניום ואפשרות עיצובו הופכים אותו לחומר מועדף על רבים לבניית פרגולה. ניתן לאטום באמצעותו את הפרגולה מפני חדירת גשם, ליהנות מאפשרות שליטה על כמות הצל שנכנס מבעד לו ( כאשר גג הפרגולה עשוי רפפות אלומיניום חשמליות מתכוונות, המאפשרות שליטה על מנגנון הפתיחה והסגירה תוך כדי אפשרות לווסת את כמות האור והצל.

עם זאת ניתן להשתמש גם בחומרים אחרים לחיפוי ובהם פוליגל, סנטף וחומרים סינטטיים נוספים, עמידים וחסידים אף הם. פוליגל מתאפיין בבידוד תרמי מצוין. הוא חומר גמיש ועמיד בפני שברים. התקנתו קלה ופשוטה. הוא עמיד בפני גשמים ורוחות. הסנט אף הוא בלתי שביר. משקלו קל, הוא חסים מפני קרינת UV, הוא עמיד בפני נזקים פוטנציאליים של מזג אוויר קיצוני, חסין מאש. שני החומרים ניתנים להשגה במגוון עשיר של צבעים וגוונים.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה