הקמת פרגולה אלומיניום כהצללה מושלמת בזכרון יעקב

זיכרון יעקב, המושבה ההיסטורית שקיבלה את חסותה מהברון רוטשילד הידוע שם תוכלו למצוא את גני הנדיב המקסימים.

הפעם הוזמנו להתקין את הפרגולה בבית חמוד אשר נמצא בסמוך למלון אלמא (למי שטרם ביקר מומלץ ללכת! ואם אתם כבר שם, כנסו והאזינו לקונצרט בצהרי יום שישי)

ליווינו את המשפחה במהלך בחירת הפרגולה, גוון הפרגולה והמפרט הטכני. אנחנו חושבים שבסך הכול המשחה מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית.

מפרט טכני

גוון

לבן

שלד

50/150

רפרפות

13/70

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

פתרונות הצללה שכדאי שתכירו

פתרונות הצללה קבועים או זמניים  מחייבים אנשים לייחד מחשבה ולייעד תקציב כדי להפוך את הפתרון למענה אפקטיבי.

כאשר אנחנו מדברים על פתרונות הצללה אנחנו מתכוונים, הלכה למעשה, לשלושה סוגים: פרגולות, מרקיזות וסוככי זרועות. על מנת לבחור באופן מושכל את סוג הסוכך, את צורתו ואת גודלו, את מיקום ואת אופן התקנתו, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע המאומנים ומיומנים בתחום זה, ואשר הניסיון שלהם מסמיך אותם למתן ייעוץ מושכל ללקוחות פוטנציאליים.

סוככים רב- שימושיים לבית ולסביבתו

סוכך ייעודי הוא – מרקיזה. שמהווה סגירה חלקית לחלונות ולמרפסות, לבתים משותפים, למשרדים, לחנויות ולעסקים.

המרקיזה מעניקה תחושה של פרטיות חלקית. היא מהווה גם אפיק שיווקי אפקטיבי מאין כמוהו בהיותה חשופה לכול. נבדל מהמרקיזה הוא סוכך הזרועות, שנועד בעיקר להצללת שטח גדול כגון בית קפה ומסעדה, שם יש חשיבות רבה להגדלת השטח המוצלל.

קל יחסית להתקין סוככי זרועות; לא נדרשת התקנת תשתית מיוחדת ולא צריך להתקין עמודים. כמו כן מתייתר הצורך בקבלת אישור ובתשלום אגרות. כיום מוצעים ללקוחות מבחר פתרונות המשלבים את המועיל עם היפה.

בחירה מושכלת בפתרון ההצללה על פי מטרתו

אם המטרה העיקרית של בחירה בפתרון הצללה מיטבי היא הרצון והצורך בהצללת שטח- חשוב ומומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים שמסוגלים לייצר את פתרון ההצללה הנדרש והמועדף.

הסוכך הוא חשוף לעין כל ולכן ברורה וטבעית היא העדפת סוכך דקורטיבי. עם זאת כאשר המטרה העיקרית היא ליצור שטח מוצלל בקיץ וחסין מפני גשם בחורף, יש חשיבת לבחירת סוכך חזק, איכותי שייתן את המענה הנדרש והמצופה, וכל זאת במסגרת התקציב שעומדת לרשותכם.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה