התקנת פרגולה תלוייה מאלומיניום בהרצליה

הרצליה, העיר שנקראת על שם חוזה המדינה בנימין זאב הרצל. נמצאת באיזור השרון הדרומי… האמת, רוב האנשים עוברים שם בדרך לתל אביב, לנו הפעם הזדמן להיכנס אל העיר להתקנת פרגולה אלומיניום תלויה.

הגענו הפעם למשפחה מקסימה אשר ביתם שוכן ממש במרכז העיר. אם המשפחה סיפרה לנו שהיא הגיעה אלינו דרך שוטטות באתרי האינטרנט ומאוד התרשמה מהעבודות שאנחנו מבצעים ומהביקורות הטובות שהיא קראה עלינו מלקוחות אחרים. זה תמיד כיף לדעת שאנשים מפרגנים לנו ומעריכים את ההשקעה שלנו. 

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

70/190

רפרפות

פרופיל 15/50 רפפה מלבנית

אגדים

40/60

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולה תלוייה בהרצליה
התקנת פרגולות תלויות בהרצליה

פרגולה היא רק ההתחלה

אנשים רבים מתכננים הוספת פרגולה כחלק בלתי נפרד מתכנון הבית, מבואותיו ומרפסותיו, ואך גנו וחצרו.

תכנון אדריכלי כולל ועצות מועילות וישימות של מעצבת פנים הופכים את הבית וסביבתו ליחידה אורגנית ועיצובית אחת. קביעת מיקומה של הפרגולה נקבעת על פי שקלול נתונים, אשר רצון הדיירים והעדפתם הוא שיקול מרכזי בו.

מה שמיוחד בפרגולה הוא ההפתעה של הדיירים שבחרו להתקינה בביתם לצורך מסוים, בעיקר כמחסה מפני קרני השמש החודרניות והפלשניות, ועם הזמן, בעיקר עם בוא החורף, הם נוכחים, להפתעתם, כי הפרגולה נותנת להם מענה מצוין גם מפני גשם. אלא שבכך לא  מתמצים תועלתה ויתרונותיה.

פרגולה- מכיסוי לקירוי

בהינתן הפרגולה כמחסה אידיאלי לכל עונות השנה, מגלים הדיירים, כי ניתן למנצל ולמצות את הפוטנציאל הגלום בה ולמקסמו לרווחתם ולשיפור ניכר באיכות חייהם.

בהדרגה הם מגלים שניתן ליצור קירוי לפרגולה ובכך לסגור אותה מהצדדים ומאחור, מה שהופך אותה למתחם. מתחם זה מאפשר לאחסן דברים מסוימים, להוות מקום משחק מורשה ומפוקח לילדים ולהפוך אותו למעין בקתה.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה