התקנת פרגולה אלומיניום דמוית עץ בעפולה

עפולה ששוכנת במרכז עמק יזרעאל. עיר קטנה ונחמדה בקצה כביש הסרגל. 
הפעם הוזמנו לבצע הקמת פרגולה בעפולה- פרגולה אלומיניום דמוי עץ באחת משכונות העיר שנקראת עפולה עילית.

הגענו למשפחה צעירה ומקסימה. הכרנו אותם עוד כשהם הגיעו למשרדים שלנו וחיפשו הכוונה לגבי הפרגולה המתאימה ביותר עבורם. בסופו של דבר הם בחרו להתקין פרגולה וליהנות מכל העולמות. גם אלומיניום שהוא חומר עמיד ביותר וגם מתן נופך כפרי עם מראה עץ של הפרגולה. רוצים לראות את התוצאות של הקמת פרגולה אלומיניום בעפולה? המשיכו בקריאה.

מפרט טכני

גוון

קרם

שלד

50/150

רפרפות

13/70

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף

פרגולות מעוצבות

איך לשדרג את הבית מבחינת יופיו ובתוך כך להשביח את ערך הנכס? התשובה פשוטה: מתקינים פרגולה מעוצבת לנוי ולהידור. פרגולה מעשירה ומעצימה את האפקט החזותי של מרפסת הבית, הדק או הפטיו שלו, הופכת גם את החנייה למתחם מעוצב ומשווה מראה יוקרתי ומהודר יותר לבית.

פרגולה כמתחם אירוח

פרגולה הופכת שטח למתחם. היא יוצרת נישה לבילוי ולאירוח. מקום מוצלל מפני השמש בקיץ ומוגן יחסית מפני גשם ורוח בחורף.

היצע מגוון ועשיר של חומרי גלם ושילוביהם מאפשר יצירת פרגולות מעוצבות מרהיבות. פרגולה עץ יוצרת מראה חמים, כפרי וביתי. פרגולה אלומיניום דמוית עץ משלבת את החוסן והעמידות האולטימטיביים של האלומיניום עם החזות הכפרית והחמימה של העץ.

פרגולה בעפולה
הקמת פרגולה בעפולה | פרגולות בעפולה

מקורות השראה ליצירת פרגולות מעוצבות

טוב ויפה מראה עיניים. רעיונות לפרגולות ניתן לשאוב ממקורות שונים: מפרגולות קיימות שנראים במקומות שונים, באתרי אינטרנט ייעודיים, בספרי עיצוב, בספרים ובחוברות לתרבות הדיור, במגזינים מקצועיים שונים, וכמובן- ככל שהלקוח הפוטנציאלי רואה בעיני הדמיון.

ככל שהפרגולה גדולה יותר וממוקמת במקום בולט יותר, כך, בהתאמה, גוברת חשיבות עיצובה. חשוב לציין, כי עיצוב אינו מתמצה רק בבחירת החומר של הפרגולה ובצורתה אלא באלמנטים שונים שניתן להעשיר אותה ולהעצים את האפקט החזותי שלה כגון: צמחייה, מטפסים, עציצים, רשתות, בדים, טפטים.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה