פרוייקט הקמת פרגולות אלומיניום בבאר יעקב

הוזמנו לבאר יעקב להתקין 2 פרגולות בקומה 2 בתוך מבנה מגורים משותף.
לאחר תכנון מעמיק ומקיף הוחלט לבנות את הפרגולה באופן סימטרי לשתי המרפסות יחד. התוצאה מהממת והלקוחות מרוצים.

מתכננים לשדרג את הבית החדש או המשופץ שלכם ולהוסיף פרגולות? לשירותכם חברה מקצועית, שעובדיה מאומנים ומיומנים בייצור ובהתקנה של פרגולות אלומיניום מצפון הארץ ועד דרומה.
פרגולה משדרגת את הבית מכל בחינה שהיא. היא מאמירה את שוויו, היא מספקת לכם ולאורחים שלכם הגנה ומחסה מפני שמש וגשם. היא מהווה אזור נוחות נעים סמוך לביתכם וכחלק בלתי נפרד ממנו.

על מנת ליהנות מפרגולה איכותית ובטיחותית לאורך שנים מומלץ לבחור להתקין פרגולה אלומיניום. בחירה זו היא טבעית, מתבקשת ומועדפת על כל מי שמבצע אותה באופן מושכל, לאחר סקר ובדיקה מקיפים, שבהם מתוודעים אל היתרונות והחסרונות של מבחר החומרים האופציונליים להתקנת פרגולות.

מפרט טכני

גוון

RAL 1013

שלד

פרופיל מלבני 50/150 מ"מ

רפרפות

20/50 מ"מ, רווח 20 מ"מ בין הרפרפות

אגדים

40/60

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולה אלומיניום בבאר יעקב

פרגולה – מקצוענים באלומיניום לשירותכם

החשש הטבעי והמוצדק מנזקים פוטנציאליים העלולים להיגרם לפרגולה החשופה לשמש ולגשם מובילה רבים מהלקוחות שלנו לבחור בפרגולה מהחומר העמיד והחסין ביותר מפני נזקים אפשריים אלה.

אלומיניום הוא חומר איכותי ובטיחותי, חזק וגמיש כאחד, עמיד בפני אש, אינו מחליד, מייתר את הצורך לבצע עבודות תחזוקה קבועות ובכך חוסך זמן וכסף- שני משאבים יקרים מפז.

אם אתם מתכננים בניית פרגולה אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת המידע הרלוונטי ולהצעת מחיר אטרקטיבית. אנשי המקצוע המנוסים שלנו יוכלו ליידע אתכם על אודות היתרונות הרבים של אלומיניום והסיבות לכך שרבים מהלקוחות המבקשים לשדרג את ביתם באמצעות הוספת פרגולה בוחרים לעשות זאת באמצעות פרגולה אלומיניום.

החובה שלנו היא לאפשר לכם, לקוחות קיימים ופוטנציאליים, לממש את הרצונות שלכם ולשפר את איכות חייכם, אשר הוספת פרגולה היא מרכיב בה. כמו לקוחות רבים לפניכם – ומן הסתם גם אחריכם –אתם מוזמנים ליצור עמנו כדי להתחיל לממש את התכנית שלכם על שדרוג הבית וסביבתו הקרובה.

פרגולה לבנה בבאר יעקב
רפרפות לפרגולה אלומיניום
פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה