פרגולה ירושלים

ירושלים, עיר של בירה, עיר של תרבות, עיר של מגוון ויש שאומרים העיר היפה ביותר בעולם.

אז הפעם עלינו בעליות של ירושלים הגענו להתקין פרגולה מאלומיניום למשפחה שורשית שקיימת דורות ברושלים. משום מה כשפוגשים אנשים מירושלים מיד יודעים שהם משם :).

מפרט טכני

גוון

9016

שלד

50/150

רפרפות

13/70

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף רגיל

פרגולה – להיות מרוצים עד הגג ובעיקר ממנו.

היא יעילה. היא משפרת את איכות החיים. היא אינה מחייבת תחזוקה. היא יפה. היא מייפה את חזות הבית ומאמירה את שוויו הכספי. היא משתלמת מכל בחינה שהיא על פי משוואת עלות-תועלת.

ניתן להזמין אותה ולקבלה בגדלים שונים, עם מנגנון פתיחה ידני או חשמלי (ניתן לשלוט בה באמצעות שלט רחוק) להתקינה באופנים שונים, לקבלה במבחר צבעים ובמגוון גוונים.

פרגולה אלומיניום בפרט ופרגולה בכלל היא הרבה יותר מאשר קורת גג. היא לא רק מאפשרת מחסה מפני שמש וגשם, תועלתה אינה מתמצה רק בהגנה מפני שניהם.

היא מהווה תוספת שהיא ערך מוסף חשוב ביותר. היא מנגישה ומזמנת מתחם נוסף שניתן לשהות ולבלות בו, לארח בו, בהוצאה שבמבחן הזמן מתבררת כשולית. היא מהווה תוספת של מתחם שניתן לקיים בו פעילויות שונות ובמידת הצורך- מאפשרת לאחסן בו חפצים שונים מבלי לגדוש את הבית

פרגולה אלומיניום רב- עונתית: מועילה בקיץ, נעימה בחורף

מצלילה בקיץ ואוטמת בחורף מאפשרת הפרגולה להפוך את המתחם שבו היא מותקנת לכזה שניתן ליהנות בו מיתרונות השמש מבלי להיחשף לנזקיה ובחורף לזכות להגנה מפני הגשם.

על מנת להיווכח ביתרונות ובתועלות של פרגולה מאלומיניום יש להתנסות לא רק בסוכך המהווה מעין גג אלא בפרגולה מקורה שסוגרת את המתחם. תכונות האלומיניום הופכות אותו לבחירה טבעית ומועדפת על רבים הבוחרים להתקין פרגולה במתחמים שונים:
היא עמידה וחסינה מפני מים, אש חלודה ותהליכי קורוזיה שונים.
היא ניתנת לעיצוב בצורות שונות.
ניתן לקבל אותה בגדלים ובמבחר צבעים.
ניתן להתקין אותה אנכית או מאוזנת ואף בשיפוע (מה שמאפשר ניקוז טוב יותר של המרזב).

פרגולה אלומיניום לסגירה מעל ומהצדדים

על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל האיכותי והדקורטיבי  הגלום בפרגולות אלומיניום וכדי לקבל מענה מיטבי מסגרת מתחם באמצעותה כדאי לנצל את יכולות החברה ושירותיה להתקנת פרגולה  שתסגור לכם מרפסת או מתחם משלושה מצדדיו ובכך תהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהבית או מהעסק.

בעלי בתים פרטיים יכולים להפוך הודות לסגירה זו את מרפסת ביתם למתחם בלתי נפרד מהבית אף שהוא נמצא מחוץ לו. כדי לחזק את תחושת שייכותו הטבעית לבית והיותו חלק בלתי נפרד ממנו ניתן לחבר בין הבית למרפסת באמצעות דלת הזזה שקופה.

אחד הלקוחות שלנו דיווח לנו על מימוש אפשרות זו שהודות לה חשים כל בני המשפחה כאילו ביתם עבר לא רק שיפוץ אלא הרחבה והגדלה. באמצעות מנוע חשמלי חזק הם יכולים לפתוח את רפרפות הפרגולה ולהכניס לביתם אור ואוויר וליהנות מהנוף הנשקף מחוץ למרפסת.

אם אתם רוצים להתוודע אל היתרונות הרבים הגלומים בסוג זה של פרגולות- אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה. בהזמנה זו גלומה גם הזמנה נוספת, משלימה, לערוך סיור ראשוני, וירטואלי, במספר סוגים של פרגולות אלומיניום, אשר תמונותיהן מופיעות באתר.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה