התקנת פרגולה ברמת השרון- פרגולת אלומיניום

טוני הזמינה אותנו אליה לביצוע של התקנות שתי פרגולות בביתה שברמת השרון. היא ביקשה את התקנת הפרגולה הראשונה מעל למטבח החיצוני המאובזר שלה שנמצא במרפסת הבית והשנייה בקצה המרפסת שלה.

הנוף המושלם שצופה על השדות הנושקים לרמת השרון הוא מקום האירוח המושלם ופרגולה ברמת השרון- פרגולה תלויה היא בדיוק הפתרון המתבקש.

ביצענו עבורה פרגולות אלומיניום בגימור חלק ואלגנטי עם גוון המותאם לקירות החיצוניים של הבית. הפרגולות קורו בסנטף פלרם BH פריזמטי איכותי למזעור מקסימלי של רעשי הגשם.
תודה רבה לך טוני, היה לנו העונג לשרת אותך.

מפרט טכני

גוון

RAL 9010

שלד

50/135

רפרפות

רפרפת U

אגדים

40/60

הגנה מגשם

סנטף BH פריזמטי

פרגולה אלומיניום ברמת השרון

פרגולות … מה מי מו?

פרגולה היא גג ומחסה (ניתן להפוך אותה למתחם על ידי הוספת סגירות מצדדיה) המשמש מקום לשהות ולחסות בו מפני השמש והגשם גם יחד. על מנת למקסם את היתרונות ואת התועלת שניתן להפיק מפרגולה יש חשיבות מכרעת לבחירה מושכלת בסוג החומר שממנו היא תיוצר, אבל על כך בהמשך המאמר.

פרגולה מאפשרת ניצול מרפסת או קטע מהגן או מהחצר הסמוכים ונושקים לבית לפעילויות שונות, לבילוי זמן איכות, לאירוח, מקום נוסף למשחקי הילדים ועוד. פרגולה יכולה לשמש אזור נוחות לרגיעה ולהתבודדות, לשיחה שקטה. 

בבתי קפה ובמסעדות משמשות פרגולות ב"תפקיד" של סוככים. בקיץ הפרגולה מצלה מפני השמש הקופחת בעוד בחורף היא מהווה מחסה ומגן מפני הגשם, בעיקר כאשר הבעלים סוגר אותה במה שמכונה סגירת חורף (סגירה עונתית, שניתן להרכיבה ולפרקה בקלות ובפשטות)

פרגולה תלויה רמת השרון
פרגולות רמת השרון
רפרפות אלומיניום לפרגולה

פרגולה אלומיניום- מענה אפקטיבי, אטרקטיבי, דקורטיבי ו… אולטימטיבי

החומר שממנו ניתן למקסם את היתרונות והתועלות של שימוש בפרגולה הוא אלומיניום, וזאת בשל חוסנו ועמידותו בפני אש, שמש, גשם, חלודה וגורמי קורוזיה שונים ועם זאת, בשל האפשרות לייצר ולעצב ממנו כל מתווה של גג או סגירה נדרשים, לקבל אותה בצבע רצוי, לרבות בצבע דמוי עץ, המשווה לפרגולה מראה כפרי חמים.

על מנת לקבל תמורה מלאה לכספכם, חשוב ביותר להגדיר ולאפיין יחד עם אנשי מקצוע בתחום ייצור והתקנה של פרגולה אלומיניום את השימוש המיועד לה, האם היא אמורה לשמש בעיקר כמחסה מפני השמש או גם מגשם, האם היא תותקן במרפסת של בית פרטי או במבואה של מסעדה או בית קפה, מה התקציב העומד לרשותכם, באיזו מסגרת זמן אתם זקוקים לפרגולה ועוד.

יש חשיבות מכרעת, לעתים קריטית (מה שמתברר על פי רוב על דרך השלילה) להתקנה של אנשי מקצוע בעלי ניסיון את הפרגולה. זאת אמורים לדעת כל מי שמזמינים אותה אבל בפועל, לא הכול נוהגים כך ומעדיפים להוזיל את העלות של הפרגולה על ידי התקנתה במו ידיהם.

גילוי נאות: השבוע, כאילו כדי לתזמן עבורי את ההיווכחות בכך על דרך השלילה, קרסה פרגולה כבדה במרפסת השכנים שלי. אני חשתי וחשבתי שהיא עלולה אכן לקרוס בגלל שהיא לא חוזקה באמצעות עמודים והחיבור לקיר בלבד לא נראה לי חזק מספיק. וכך אכן אירע. הפרגולה קרסה.

הדברים לא נכתבים כמובן כדי להפחיד אלא כדי להדגיש ולהמחיש את ההכרח בהתקנה מקצועית.

פרגולות מאלומיניום שתאהבו בטוח

פרגולה משדרגת ומשביחה את ערך הנכס

כדי לשמור ולהגן על הנכס בעלי בתים רבים מחפשים פתרונות שיבצעו פעולות אלו, מוצרים בשוק כמו גדר לגינה של הבית בה משתמשים רבות להגנה חיצונית של מבנים, אך פרגולות הן אלמנט בעל חשיבות ותועלת רבה לבעלי בתים.

אין ספק כי פרגולה לא רק משפרת ומשדרגת את איכות החיים אלא אף משביחה את ערך הנכס. מבחינה זו, אין ספק כי במשוואת עלות- תועלת, נכון להידרש אל ההוצאה הכרוכה בהתקנת פרגולה כאל הוצאה המחוללת הכנסה. ניתן, ובהחלט רצוי, לתכנן את הפרגולה כחלק בלתי נפרד מתכנון הבית ובמועד שבו הוא מתוכנן, אבל אפשר בהחלט גם להוסיף אותה כחלק מתהליך השיפוץ, אם וכאשר, ואף ללא קשר עמו. יש סוגים ודגמים שונים וככל שתיחשפו למגוון גדול ורחב יותר, כך תוכלו לבחור בפרגולה המתאימה ביותר וההולמת את טעמכם ובעיקר את הייעוד המיועד לה. בחירה להתקין פרגולה אלומיניום בפרט ופרגולה בכלל מאפשרת לכם ליצור מראה הדור ויוקרתי יותר לבית שלכם ובה בעת להשרות על הבית אווירה חמימה וביתית.

אנשי המקצוע שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע החיוני והרלוונטי לבחירה מושכלת, מועילה ומשתלמת בפרגולה שתרחיב לכם את הבית ואת הלב.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה