הקמת פרגולה בראש העין

אדם חכם אמר פעם כי גם דבר שקל לעשותו – קל יותר לא לעשותו. גם אם מי מכם חש וחושב שבכוחו להתקין פרגולה במו ידיו,  וכי הדבר קל, הוא עשוי להיווכח כי קל ופשוט יותר לא לעשות זאת ולהותיר את מלאכת התקנתה לאנשי מקצוע מומחים בתחום.

בשל החשיבות העליונה של שיקולי איכות ובטיחות לא בטוח ( יש יגידו בטוח שלא…) כי מי שאינו בעל מקצוע יכול לקחת שיקולים אלה בחשבון בעת התקנת פרגולה.

מפרט טכני

גוון

דמוי עץ

שלד

50/150

רפרפות

40/40 מ"מ

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף חלבי

איך ליהנות מקורת רוח ומ…קורת הגג?

פרגולה שונה מקורת גג רגילה. היא מצלילה מתחם שחשוף לשמש ומאפשרת מחסה מפני גשם. הניסיון מלמד כי  לפרגולות עשויות מחומרים שונים יש יתרונות וחסרונות.

בשנים האחרונות ניכרת מגמת ביקוש גבוהה של  פרגולות אלומיניום בשל מצרף התכונות הייחודיות של חומר זה, ובעיקר פרגולה אלומיניום דמוית עץ.

תוכלו להתוודע אל מגוון סוגי פרגולות כדי לבחור אחת מהן שתענה  על הדרישות ועל הציפיות שלכם. הצללת המרפסת או החצר תאפשר לכם ליצור אזור נוחות ומתחם אירוח לקבל בו את פני האורחים שלכם בתנאים מצוינים

פרגולה משדרגת את איכות החיים ומשביחה את הנכס

פרגולה אלומיניום דמוי עץ היא הוספה שמשדרגת הן את איכות החיים והם את הנכס. אנשים רבים התקינו את הפרגולה בעיקר כדי שתיתן להם מענה בחודשים בהם השמש חזקה והפרגולה יוצרת הצללה המאפשרת שהייה בחוץ. להפתעתם ולשמחתם הם נוכחו לדעת כי הפרגולה מועילה להם גם בכל תקופה אחרת, לרבות בימים בהם יורד גשם.

מדוע רצוי להעדיף בעלי מקצוע?

חברה המייצרת ומתקינה פרגולות מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מפרגולה בכל מתחם שבו היא נדרשת, עם עמודים תומכים או בלעדיהם.

בחירה מושכלת של סוג הפרגולה והחומר ממנו היא עשויה תיעשה על ידכם לאחר קבלת ייעוץ מהמומחים בתחום תוך לקיחה בחשבון של הטעם וההעדפה שלהם.

אנשי המקצוע של חברה המתמחה בייצור ובהתקנה של פרגולות איכותיות ובטיחותיות ערים גם כשאתם ישנים, מקדישים את כל משאבי הניסיון והידע על מנת ליצור פרגולה שתותיר את הלקוחות שבעי רצון ואת אורחיהם פעורי עיניים מול המוצר המוגמר המושקע.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה