פרויקט בניית פרגולה אלומיניום בקיבוץ ניר דוד

הוזמנו ע"י אייל פרי מקיבוץ ניר דוד, לבצע פרגולה בוילה חדשה.
מראה הפרגולה אמור לשדר קווים נקיים עם מראה מאסיבי. אורך הקורה הראשית מעל 6 מ' ולכן נעזרנו בצוות מתוגבר על מנת להרים את הקורה.

הלקוח בחר להתקין סנטף BH נגד גשם.
יש לו יתרונות רבים על הסנטף הישן או הפוליגל השטוח. הסנטף החדש עשוי מפוליקורבונט בעובי 3 מ"מ ואינו מרעיש כמו הסנטף הישן.

פרגולה מהווה חלק בלתי נפרד ממרפסות בתים רבים, מגינתם ומחצרותיהם. ניתן לייחד את המתחם שמעליו היא מותקנת כמקום לאירוח, לבילוי זמן איכות, לניצול שטח מחוץ לבית תוך יצירת תחושה כי, בעצם, שוהים בו.

מפרט טכני

גוון

7030

שלד

דבל טי 240/70

רפרפות

U5 רווח 2 ס"מ

אגדים

40/60

הגנה מגשם

סנטף BH פריזמטי

מה חשוב לקחת בחשבון כשמתכננים פרגולה?

פרגולה אלומיניום בוילה

1. שהיא תהיה נגישה; שתאפשר יציאה מהירה אליה וכניסה ממנה הביתה. לדוגמה: אפשרות יציאה אליה היישר מהסלון.
2. מיקומה ביחס לכיוון זריחת השמש ושקיעתה, באופן שבו תזמון הישיבה בה ומשך השהייה בה לא יחשפו אתכם לקרניה.
3. חשוב לוודא כי הפרגולה נותנת הצללה מספיקה
4. חשוב שהפרגולה תהיה מעל לגובה החלון.
5. תכנון החשמל כך שתתאפשר ישיבה גם בשעות הערב והלילה.

פרגולות מאלומיניום – חזקות, עמידות, דקורטיביות

לבחירה בסוג החומר עשויה להיות משפעת על תקינותה לאורך זמן. פרגולות אלומיניום הן הבחירה הטבעית והמועדפת על רבים בשל מכלול התכונות שלה: היא עמידה, תחזוקתה מזערית, היא ניתנת לשילוב חומרים, עיצובים וצבעים שונים.

בתכנון פרגולה מאלומיניום חשוב לתת את הדעת על כדאיות עיצובה כחלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית של סגנון הבית ואופי דייריו. אלומיניום הוא חומר שניתן לעצבו במגוון עשיר של צורות, טקסטורות, צבעים וגוונים.

אם בוחרים לבנות פרגולה מאלומיניום בפרט וכל פרגולה שהיא בכלל על עמודים, חשוב לעגן את העמודים לקרקע באמצעות בסיס מבטון, וזאת כדי למנוע הצטברות מים סביבם. אם בוחרים בפרגולה תלויה יש לחזק ולעגן אותה בקיר תומך חזק מספיק כדי לשאת את משקל הפרגולה. פרגולה מאלומיניום מאפשרת ליהנות מהמטרה שלשמה היא מותקנת באופן הטוב ביותר. על פי חוק, פרגולה היא משטח הצללה שמספק כ- 60% צל מהאזור שאותו היא מכסה.

פרגולות מאלומיניום המבוססות על קורות מחומר זה מתאימה להצללת מרפסת או חצר הסמוכה לבית. מי מכם שרוצים לשלב את החי עם הדומם ולשוות לפרגולה מראה של מעין סוכה יכולים לאפשר לגפן לצמוח ולהשתרג סביב הקורות ועם הזמן למלא את החלל שביניהן. גמישות החומר מאפשר יצירת פרגולות מאלומיניום קמורות ומעוגלות, מלבניות ועוד.

פרגולות בניר דוד
פרגולה אלומיניום ניר דוד

מלה על דרך השלילה…

התקנת פרגולה ( בעיקר פרגולה עם מנגנון חשמלי לפתיחתה ולסגירתה) היא, אכן, עבודה שחייבים להקפיד בה על שימוש נכון ומושכל בחומר איכותי ובטיחותי, בכפוף לתקנים מחייבים.

אנשי מקצוע בתחום יודעים בדיוק מה הוא המשקל המרבי שמותר להעמיס על קורות אלומיניום ולכן באופן טבעי הבחירה בהם להתקין את הפרגולה היא הבחירה הנכונה. מי מכם שחושבים או מצויים זה מכבר בתהליך תכנון התקנת פרגולה אלומיניום במו ידיהם- כדאי שייעצרו רגע ויחשבו, האם המחיר שהם, בני משפחתם ואולי אף אורחיהם עלולים לשלם, חלילה, בגלל חוסר המקצועיות וחוסר הניסיון של מי שבסך הכל רצו לחסוך כסף אינה בבחינת – יעורר בה הרהורי חרטה.

אנחנו עומדים לרשותכם, נגישים וזמינים, לספק כל מידע בנושא פרגולות אלומיניום ולקבלת הצעת מחיר. נשמח להיות שותפים בשדרוג הבית שלכם ובתוך כך בשיפור איכות החיים עם התקנתה של פרגולה, אשר עם השלמת התקנתה תאפשר לכם להרחיב ולגוון את אפשרויות הבילוי והאירוח.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה