הקמת פרגולות אלומיניום בתל אביב

נקראנו לבצע התקנת פרגולה לליאור, וילה במרכז תל אביב עם מרפסת אחורית מרשימה.

היה ברור שפרגולה תשדרג את חוויית המרפסת ותפתח את החוויה גם לחודשי החורף הגשומים בזכות הסנטף, ביצענו התקנה של פרגולה "ר" עם עמודים מאסיבים, קורת דבל טי המשתחלת בהיקף כל הפרגולה, רפרפות אלכסונית z10 למתן צל מלא בחודשים הקיץ החמים וסגירה נגד גשם מסנטף סולר גריי.

תהליך אישור הפרגולה בעיריית תל אביב התבצע מגורם חיצוני אשר הלקוח הביא מטעמו בהליך מסלול מהיר של סגירת מרפסת בעיריית תל אביב.

מפרט טכני

גוון

RAL 7042

שלד

פרופיל דבל טי 70/190 מ"מ

רפרפות

הצללות אלכסונית z10

אגדים

40/60

הגנה מגשם

סנטף רגיל סולר גריי

ובאופן כללי איך נפיק את המירב מהצללה למרפסת

הצללה למרפסות היא אחד האמצעים היותר אפקטיביים להגדלת השטח הכולל של הבית בכלל ויצירת מתחם שניתן ליהנות ממנו במשך חודשים רבים בשנה.

הערך המוסף של הצללה למרפסת חשוב עבור רבים כמו המטרה הראשונית שלשמה היא מותקנת- להצל מפני השמש. מרפסת מוצללת היא מרפסת שמאפשרת פרטיות. היא אוטמת חלק מהמרפסת ובכל מגנה עליו במידה רבה גם מפני גשם, מלבד מבילוי זמן איכות במרפסת, הצללתה מאפשרת לייחד בה מקום ייעודי לאחסון מוצרים שונים.

בחירת חומרים לצורך הצללה מרפסת

קיים מבחר עשיר של חלופות לבחירת חומר ייעודי לצורך הצללה למרפסת.

לכל חומר יתרונות וחסרונות. נכון ונבון לשקלל את אלה לעומת אלה, כדי לקבל תמונה מלאה ומפורטת, אשר תאפשר לכם בחירה מושכלת של חומר ההצללה ושל הסוג שלה ויש לקחת בחשבון כי לכל אחד ממוצרים אלו ניתן למצוא "חיקויים" יותר זולים מהמקורי.

היות וזה פוליקרבונט יחסית יציב עם מספר גדול של שנות אחריות התחליפים אינם נפסלים באופן מיידי אך המחיר להם לא זול באופן משמעותי כך שיש לעשות את השיקול, מה שכן כדאי לוודא מול קבלן הפרגולה שלכם הוא איזה מוצר אתם מקבלים ומי היצרן שלו.

קורה דבל טי אלומיניום

פרגולה אלומיניום להצללה מיטבית

אחד החומרים הטבעיים והמועדפים על רבים להצללה הוא אלומיניום. פרגולות אלומיניום, לדוגמה, הן פרגולות חזקות ועמידות . ניתן לעצב אותן בטקסטורות שונות, לשוות להן, לדוגמה, צבע וגוון של עץ טבעי ובכך ליצור חזות כפרית יפה וחמימה. התועלת הרבה שניתן להפיק מפרגולה אלומיניום – איכותה ובטיחותה מהווים ערובה לעמידותה לאורך שנים – הופכת את עלותה לא רק להוצאה סבירה ומוצדקת אלא לכדאית ולמשתלמת.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה