מסתור כביסה

אנשים מוכנים להשקיע מאמץ וכסף לא רק כדי להסתיר את הכביסה המלוכלכת שלהם אלא גם את הכביסה הנקייה אותה הם תולים לייבוש

מסתורי כביסה בבית פרטי הוא שימושי ואסתטי כאחד: הוא מונע פיזור הכביסה התלויה לכל רוח ומאפשר להצניעה מעיני העוברים ושבים באלגנטיות. ניתן להזמין מסתורי כביסה בגדלים שונים, כאשר הן המסגרת והן הרפפת או הפרופיל השטוח ,(שאינו סגור), שניהם עשויים אלומיניום ונותנים מענה לשני ההיבטים החשובים- הפונקציונאלי והאסתטי גם יחד. מסתור כביסה מאלומיניום הוא מוצר מושלם התואם את האיכות הגבוהה שיש למוצרי אלומיניום כמו  פרגולות אלומיניום וגדרות אלומיניום וזה מנסיון.

מפרט טכני של מסתורי כביסה

גוון

8003

תשתית אלומיניום

55/150

פרופיל החיפוי

20/70

משקוף חלון

18/70

עיגון הברגה

הברגה נסתרת

התקנת מסתורי כביסה-פרוייקט לדוגמא: התקנות מסתורי כביסה בבנייני מגורים בחיפה

הוזמנו לבצע התקנה כוללת של מספר פריטים לבית בחיפה. פרגולה אלומיניום, חיפוי קיר ומסתורי כביסה בבניין בחיפה.

הפעם התמונות שלנו מלוות את השלבים בהם יצרנו את הדברים בסדנה שלנו ועד למוצר המוגמר. והתוצאה לפניכם. 

מסתורי כביסה מאלומיניום-כליל השלמות.

כאשר אנשים מסתירים את הכביסה שלהם הם עושים זאת, בין השאר ויש כאלה שעושים זאת בעיקר, כי הכביסה כוללת פריטים אישיים ואף אינטימיים.

כאשר המסתור מותקן על מרפסת של דירה הממוקמת בקומה גבוהה בבניין מגורים, היא מהווה בעיקר אלמנט של הגנה מפני נפילת הכביסה, אבל כאשר המסתור מותקן בדירת קרקע הוא מהווה גם אמצעי הגנה.

כמו פרגולה וכמו גדר, גם מסתור כביסה מאלומיניום ניתן להזמין ולקבל בדגמים ובצבעים שונים, לרבות בצבע עץ המשתלב עם הקו העיצובי של הבית הכפרי.

כאשר מדברים על עיצוב סביבת הבית ולא רק על פנימיותו, אין ספק כי מסתור כביסה איכותי ואסתטי הוא אלמנט חשוב ביצירת חזות נקייה ומטופחת. מי מכם שמתכננים התקנתו – אם בשלב של תכנון בית או שיפוצו – מוזמנים ליצור קשר ולקבל את כל המידע הרלוונטי והצעת מחיר מסודרת.

מסתור כביסה מאלומיניום ישמור לאורך זמן על צורתו הראשונית. הוא חסין מפני מים ואש, ניתן לעיצוב בצורות שונות, לא מצריך שום מאמץ ומשאב לתחזוקתו ובמשוואת עלות-תועלת הוא מהווה מוצר מועיל ומשתלם לאורך שנים. (במבחן הזמן ובמדד הזמן העלות שלו עשויה להיחשב כזניחה).

גם אם אין לכם מה להסתיר חוץ מאשר הכביסה התלויה בחוץ- מסתור כביסה עשוי אלומיניום ייתן לכם את המענה המיטב

 

סגירת מסתור כביסה-הפתרון המתבקש.

הפתרון השכיח בארצנו לשדרוג איכות החיים ועיצוב שימושי לבית הוא סגירת מסתור כביסה. יצירה של גגון כביסה לחדר הכביסה/מרפסת בביתכם הפרטי, זה הפריט המשלים לבית שלכם. אנו מציעים ייעוץ מנוסה ביותר בבחירת המסתור המתאים לביתכם. שלל אפשרויות עיצוב והתאמה אישית לטעמכם ולצרכים שלכם. יש לנו נסיון רב שנים בהתקנת פרגולות אלומיניום, גדרות אלומיניום, מסתורי כביסה ועבודות אלומיניום שונות. לכן אנו בטוחים שאיתנו אתם בידיים טובות. נשמח לענות על כל שאלה ולדבר. צרו קשר.