מתקינים פרגולה אלומיניום בנוף הגלילי של ראש פינה

אחחח….. ראש פינה, איזה מקום. מושבה מקסימה בצפון הארץ. בכל פעם שאנחנו שם יש ניחוח של חו"ל. בגלל זה בכל פעם שמזדמן לנו להגיע לשם.

הפעם הגענו לבית מקסים עם נוף משוגע שצופה מצד אחד לכנרת ומצד השני לחרמון.
המשפחה שקיבלה אותנו הייתה כל כך מקסימה. אולי משהו באוויר הצפוני הופך את האנשים לנינוחים, אדיבים ומוקירים.

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

50/150

רפרפות

13/70

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולות שהופכות אתכם ממרוצים עד הגג למרוצים מהגג

פרגולה אינה רק תוספת בנייה – אף שהיא ודאי כזאת. היא משפרת ומשדרגת את איכות החיים. היא הופכת מרפסת פשוטה לאזור נוחות. היא לא רק מספקת מחסה מפני השמש ומסתור מפני גשם. היא יוצרת מתחם שניתן לנצל אותו לשימושים שונים. היא מאפשרת לבלות ולארח מחוץ לבית ולהרגיש בתוכו.

היא מגדילה את שטחם של מתחמים עסקיים כגון בתי קפה ומסעדות, ומאפשרת לבעליהם למקסם את הפוטנציאל העסקי בכך שהיא מאפשרת קליטה של מספר רב יותר של לקוחות שיכולים לשבת מחוץ לבית הקפה וליהנות משירותיו כאשר הם מוצללים היטב בקיץ ונהנים מחמימות החימומים בתוך מה שמכונה "סגירת חורף", אשר הפרגולה מהווה את גגה.

פרגולת אלומיניום דמויית עץ

פרגולה אלומיניום, לדוגמה, נותנת את הפתרון המיטבי בהיותה חסינה ועמידה בפני שמש וגשם ותהליכי קורוזיה. ניתן לקבל אותה בצורות ובצבעים שונים, לרבות בצבע דמוי עץ המאפשר יצירת חזות ואווירה כפרית חמימה.

פרגולה אלומיניום מעוצבת ודקורטיבית מהווה חלק בלתי נפרד מהשבחת ערכו של הנכס. לכך משמעות כאשר רוצים למכור את הנכס או להשכירו. בין אם היא נבנית ומתוקנת בבית פרטי ובין אם היא מותקנת בעסק כל שהוא היא מאפשרת להרחיב את מגון האופציות שבהן ניתן לנצל אותה וליהנות ממנה.

פרגולה מאלומיניום שביצענו בראש פינה
פרגולות אלומיניום שהקמנו בראש פינה

פרגולה מועילה במשך כל ימות השנה

מאחר שבישראל שורר מזג אוויר נוח ברוב חודשי השנה, אין כל מניעה לשבת בחוץ מתחת לפרגולה, ודאי מתחת לפרגולה שיש לה סגירת צד שהופכת אותה למעין מתחם מוגן.

כאשר מזמינים פרגולה מחברה המתמחה בייצורן ובהתקנת של פרגולות מכל החומרים ומכל הצורות והגדלים, אפשר  להיות מרוצים עד הגג  ובעיקר -מרוצים מהגג.  מי מכם שעדיין לא החליטו על הוספת פרגולה- זה המקום וזה הזמן לקבל החלטה.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה