איך להפוך תשתית בטון קיימת לפרגולה מפנקת

הפעם סיפורינו לוקח אותנו לנס ציונה, עיר קטנה אשר ממוקמת בין ראשון לציון לעיר רחובות. העיר המשכנת את פארק המדע קריית ויצמן. 

הידעתם שנס ציונה היתה קרוייה בתחילה בשם "נחלת ראובן"? גם אנחנו לא ידענו… את הפרט הזה סיפרו לנו המשפחה המקסימה שהזמינה אותנו להקים עבורה את הפרגולה. 

בנינו את קירוי הפרגולה על קורות בטון שכבר היו במקום (מה  שחסך למשפחה הוצאות נוספות). הם בחרו בתקנת רפרפות לבנות אלכסוניות על גבי קורות תשתית שהנחנו. והנה התוצאה לפניכם. 

מפרט טכני

גוון

9016

שלד

קורת בטון קיימת

רפרפות

רפרפה אלכסונית Z6

אגדים

מפרופיל 40/60 ומעוגנות לקורות בטון קיימות.

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולות אלומיניום ומה שבינהן

מצד אחד נאמר- אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל מצד שני, בינינו, עדותו של מי אמינה ונאמנה יותר משר עדות הנחתום על עיסתו? ובכל זאת, מאחר ש"יהללוך זרים ולא פיך", רשות הדיבור והכתיבה לאחד מה"זרים", לקוח שלנו שבביתו הותקנה פרגולה אלומיניום. הדברים מובאים כאן מלה במלה, ללא שיקולי עריכה וללא קיצורים.

שלום רב, זה לא מובן מאליו בימינו, כאשר בכל יום שומעים וקוראים על עוולות ועל קיפוח, על מוצר פגום ועל שירות גרוע, אדם מהיישוב נוכח לדעת כי אפשר גם אחרת, כי יש אנשים אחרים- מקצועיים, הגונים, ישרים, שמתנהלים בשקיפות מלאה ומכבדים את הלקוח כאדם. התלבטי רבות לפני שבחרי פרגולה אלומיניום. התייעצתי עם חברים, גלשתי באינטרנט, שוחחתי עם אנשי מקצוע. מרוב אפשרויות חשתי תקוע. מה שחילץ אותי ממצב התקיעות היה המלצה של חבר, לקוח שלכם, שבביתו התקנתם גדר אלומיניום. הוא שיתף אותי בחוות דעת על יתרונות החומר ואמר שאין כמו גדר כזאת וכי שירות כל כך מקצועי וכל כך אנושי הוא לא קיבל מימיו. יצרתי קשר עם נציג שירות שלכם. הוא הקדיש לי את כל הזמן שבעולם, הסביר לי על סוגי הפרגולות ועל היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. הוא לא המליץ לי אבל מההסבר המפורט שלו גיבשתי החלטה. היה לי ברור כי יתרונותיה של פרגולה אלומיניום רבים יותר מאשר פרגולה מכל חומר אחר. כאשר חזרתי לשוחח אתו כעבור יממה אחת בלבד, הוא אמר לי כי הבחירה שלי היא בחירה מושכלת והגיונית וכי אני לא אצטער על הבחירה. "בסך הכול הוספנו פרגולה אבל אנחנו מרגישים כאילו שיפצנו והרחבנו את הבית. אנחנו נהנים ממרחב נוסף ולמעשה ממתחם נוסף המהווה המשך טבעי של הבית המורחב. אנחנו מבלים בתוך הפרגולה, מארחים בה, נהנים כשהנכדים משחקים בה ויש לנו אפילו מקום לאחסן בה דברים שונים. "בשמי ובשם כל המשפחה אני רוצה להודות לכם על מוצר נהדר ועל שירות נפלא. אמליץ עליכם בחום בכל מקום"

התאהבנו ממבט ראשון

פרגולה מאפשרת לכם ליהנות ממתחם מקורה, גם מעל ראשיכם וגם מהצדדים, ולהיהפך למתחם שנותן מענה לכל עונות השנה. בתי עסק רבים מתקינים פרגולה – קבועה או מתכווננת, לרבות כזאת שניתנת לקיפול, ובכך מגדילים באופן משמעותי את שטח העסק המאפשר להם לקלוט ולשרת לקוחות רבים יותר.

ניתן לשלב בין פרגולה ובין סגירת חורף שקופה, האוטמת את המתחם בפני רוחות וגשמים מאפשרת את חימומו ויוצרת תחושה כי המקום מהווה חלק בלתי נפרד מפנים העסק (בית קפה או מסעדה).

פרגולה אלומיניום ומוצרים נוספים לשדרוג הבית ולעיצובו היפה

חברתנו שמחה להיווכח כיצד לקוחות שמזמינים פרגולה אלומיניום מתוודעים תוך כדי ההיכרות עם מוצרי החברה גם למוצרים אחרים לשדרוג הבית שעשויים מחומר זה ובהם, בין השאר, מדרגות, מעקות וחיפויים שונים. המכנה המשותף לכל המוצרים הוא המראה המלוטש, הגימור האיכותי והבטיחותי- ללא בליטות וללא זיזים- העיצוב המודרני והנקי, האפשרות ליצור אותם בצבע עץ ובכך לשמור על קו העיצוב הכפרי של הבית וסביבתו.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה