מאילו חומרים כדאי להרכיב פרגולה, ולמה כדאי להתקין אותה בעזרת קורות דבל T

כולנו מבינים את החשיבות של התקנת פרגולה בארצנו החמימה ושטופת השמש. הפרגולה מספקת הצללה מושלמת לחצר, למרפסת או לגג, ומוסיפות לבית יופי וחן.

התקנת פרגולה מאלומיניום היא האופציה המומלצת ביותר, מכיוון שהאלומיניום הוא חומר קל ועמיד במיוחד. הוא אינו חשוף לפגעי מזג האוויר, אינו מחליד כמו ברזל, ואינו נרקב כמו עץ. הוא גם אינו דורש תחזוקה שוטפת, וניתן לניקוי ע"י סילון מים פשוט.

האלומיניום הוא חומר בטיחותי, אינו רעיל לסביבה, ואינו שוקל הרבה. הוא גמיש מאד מבחינה עיצובית, וניתן להתאים את מראהו על פי טעמכם האישי.

כמו כן, הוא עומד בתקנות "חוק הפרגולות", שמאפשר להקים פרגולה ללא היתרים מיוחדים כל עוד היא קלה להרכבה ופירוק, עשויה מחומר קל, ולא מפריעה לעיצוב החיצוני והמבני של הבניין.

אנו תמיד חושבים צעד אחד קדימה, וניסינו לחשוב איך ניתן לשפר את חוזק ההתקנה ואת יופי הפרגולה.

פרגולה אלומיניום עם פרופיל דבל טי
פרגולה אלומיניום מאסיבית

התקנת פרגולה

התקנת פרגולה מאלומיניום עם קורות מסיביות מאלומיניום היא הפתרון המושלם ליציבות ואסתטיקה.

הפרגולה מותקנת על גבי קורות אלומיניום חזקות ומעוצבות, בעזרת חיבורי דאבל T, המשוות לשטח שלכם מראה אינטימי ואלגנטי יותר. הן מהוות פתרון מצוין לגינות בהם רוצים להצליל שטח מסוים, ומדגישות את התחום של השטח המוצלל.

כמו כן, במקרה של פרצי רוח עזים או סופות, הקורות תומכות בפרגולה, ומספקות לה יציבות מרשימה.
בחרנו באלומיניום כחומר הגלם שלנו מסיבות בטיחותיות, עיצוביות, ופרקטיות.

בטיחות תמיד עומדת בראש מעיינינו, במיוחד כשזה נוגע לבית שלנו, בו אנו מבלים הרבה משעות היממה.
האלומיניום הוא קל משקל, ואינו פולט גזים רעילים. שלא כמו עץ שעלול להתעקם בתנאי לחות, או ברזל שעלול להחליד, האלומיניום הינו עמיד ולא ישנה את צורתו גם במצבי מזג אוויר קיצוניים. בבואנו להתקין פרגולה וקורות בחצר או פרגולה על גג, אנו רוצים לוודא שהחומר ממנו הם עשויים הוא עמיד ביותר, ולא יגרום נזק לנו ולאהובינו.

את קורות האלומיניום והפרגולה ניתן להזמין במגוון עיצובים וגימורים המותאמים לביתכם. ניתן להזמין פרגולה וקורות עם גימור מעץ, המשרה אווירה חמימה ומזמינה, או עם גימור מטאלי למראה חדשני. ניתן גם לשלב פרגולה בצבע עץ טבעי עם קורות במראה מטאלי, או ההיפך, כדי להפתיע את אורחיכם בחדשנות העיצובית בה ניחנתם.

האלומיניום הוא חומר קל לתחזוק. הוא אינו דורש טיפול שוטף, ומאפשר לכם ליהנות ברוגע מהשקעתכם. כפי שאתם יודעים, עץ דורש תחזוקה שוטפת – שיוף, צביעה, ומריחת לכה למניעת נזקי הלחות. הברזל גם הוא דורש תשומת לב מרובה, כולל בדיקות וטיפולים למניעת חלודה, וצביעה חוזרת כל תקופה.
לעומתם, האלומיניום קל לשטיפה, עמיד בפני מים, ונצבע בשיטה חדשנית, המאפשרת ליהנות ממנו לאורך שנים.
לסיכום, הזמנת פרגולת אלומיניום המותקנת על גבי קורות מסיביות תספק לכם פתרון אסתטי ובטיחותי להצללת החצר, המרפסת או הגג.