פרגולה באבן יהודה: התקנת פרגולות אלומיניום

יובל מאבן יהודה היה צריך פרגולת הצללה וקירוי נגד גשם לרכב היוקרתי שלו.

מפה לשם, (ובאופן שלא מפתיע אותנו) נבחרנו לבצע את העבודה. אחד האתגרים שהציב בפנינו יובל זה את הרצון שלו בפרגולה ללא עמודים. לאור תנאי השטח נאלצנו לצאת מהקופסא למצוא את הפתרון המושלם עבורו.

התוצאה, פרגולה תלויה אשר מונחת על ארבעה תרנים יעודיים המקובעים לחומת ההפרדה בין הבתים. 

אנחנו שמחים לספר לכם שיש איש נחמד מאבן יהודה שמאוד מרוצה מהתוצאה הסופית. תכלס – זה מה שבאמת חשוב לנו.
אז הקמנו עוד פרגולה באבן יהודה ועם עוד לקוח מרוצה!

מפרט טכני

גוון

RAL 9005

שלד

55/135

רפרפות

הצללות אלכסונית z10

אגדים

40/60

הגנה מגשם

סנטף פריזמטי לבן חלבי

פרגולות – להיות מרוצים לא עד הגג אלא מהגג

מספיקה יד אחת? כלל לא בטוח, ואם לדייק- בטוח שלא: כדי למנות את היתרונות ואת התועלות של פרגולה אלומיניום בפרט ופרגולה בכלל לא יספיקו אף לא אצבעותיהן של שתי הידיים. שנתחיל אל יד אחת? בבקשה:

1. פרגולה ניתן להתקין בכל גודל ובכל וצורה בהתאמה מרבית ומיטבית לשטח שבו היא אמורה לשמש מחסה מפני שמש וגשם גם יחד.
2. היא אינה מחייבת פעולות תחזוקה שוטפות וממילא מייתרת את הצורך להוציא על כך כסף. די במים ובסבון כדי לרענן את המראה שלה
3. ניתן להתקין פרגולות עם עמודים או בלעדיהם (בעזרת מחברים שקובעים בקיר העליון).
4. פרגולות אלומיניום חסינות ועמידות בפני מים, אש, חלודה ותהליכי בליה שונים. הן משמשות לאורך שנים.
5. התקנתן פשוטה ומהירה ולא מותירה שום פסולת.

תוספת למרפסת

פרגולות מאפשרות לבעלי מסעדות ובתי קפה לנצל את השטח שמחוץ להם ולתחום אותו באמצעותה. ניתן ליצור מתחם סגור, שקל לחממו בחורף ולאווררו בקיץ, ובכל העונות ניתן למצוא תחת הפרגולה מחסה מהשמש ומהגשם.

אחת התועלות שניתן להפיק מפרגולה הוא החיסכון האנרגטי שלה: בקיץ היא מסייעת להוריד את הטמפרטורה ובחורף היא מאפשרת חדירה של קרני השמש בימים הבהירים והחמימים שבו. כמו כן היא מאפשרת ליהנות מזרימה חופשית של אוויר.

פרגולות איכותיות ובטיחותיות משדרגות לא רק את הבית או את המתחם האחר שהן מותקנות בו אלא אף ואולי בעיקר משביחות את ערך הנכס, מה שיכול לבוא לידי ביטוי בעת מכירתו או השכרתו.

בניגוד לפרגולות העשויים מחומרים המושפעים למזג אוויר קיצוני – שהרי הפרגולה תמיד חשופה לכל מזג אוויר – פרגולה אלומיניום אינה מושפעת ממנו כלל ועיקר. לכן רבים בוחרים בה כחומר שממנו תיוצר הפרגולה שלהם, שתעניק להם תחושה כי המרפסת היא מעין תוספת בנייה ויוצרת חלל ומתחם שניתן לבלות ולארח בו ולנצלו כמגרש משחקים עבור הילדים, מקום לנוח ולהירגע בו ולבלות זמן איכות באזור נוחות אטרקטיבי.

פרגולות אלומיניום מוצעות במבחר צבעים, לרבות בצבע ובגוו דמוי עץ המאפשר ניצול התכונות הייחודיות לאלומיניום עם החזות הכפרית, החמימה והביתית, של העץ.

פרגולות אלומיניום חכמות

אין ספק כי היתרונות הגלומים באלומיניום הופכים אותו לחומר אידיאלי לא רק ליצירת גג הפרגולה אלא גם לקירוי הצדדי שלה.

ניתן, לדוגמה, ליצור קיר עשוי רפפות, שניתן לווסת את זווית פתיחתן וסגירתן ובכך לשלוט על כמות האור הנכנסת. ניתן להזמין פרגולה עם מנגנון פתיחה ידני או חשמלי, לרבות כזה הנשלט באמצאות שלט רחוק ואף באמצעות בקר התקנה הקבוע בקיר. בבית חכם אפשר ללכת רחוק אף יותר ולתכנת, באמצעות חיישנים, את שעות ואת אופן פתיחת הפרגולה וסגירתה.

כל התקנה של פרגולה, טוב ונכון שתיעשה על ידי מתקין מוסמך, בעל מקצוע המכיר את תכונות החומר, יודע כיצד להתאים את אופן ההתקנה ואת הציוד והאביזרים השונים הנדרשים לה על פי משקלה של הפרגולה, כדי שההתקנה תיעשה על פי כללי ותווי האיכות והבטיחות המחייבים והמחמירים, ובעיקר תוך שימוש מושכל בשיקול דעת ובניסיון מקצועי

אם אתם רוצים לשפר את איכות ואת נוחות חייכם בבית- תוכלו להפוך את המרפסת שלו לחלק בלתי נפרד ממנו, למתחם נוסף, נעים וחם בכל עונה שהיא. על מנת למקסם את כל היתרונות של פרגולה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו ולקבל מהם מידע, ייעוץ וטיפים לבחירה הפרגולה המתאימה לכם ביותר, הצעת מחיר ו… זה המקום וזה הזמן לצאת לדרך משותפת. בהצלחה.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה