התקנת פרגולה תלויה בנתניה

הוזמנו לרמי מנתניה להתקין פרגולה אלומיניום, 5 מטר רוחב על 3 יציאה בקו ראשון לים של נתניה… המהנדס אישר את העבודה רק עם אלמנטים של תלייה מחוזקים וקדוחים עם "דוח אל דוח" דרך קירות הבית

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

50/150

רפרפות

50 עם רווח 2 ס"מ

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולות מאלומיניום בנתניה

התקנת פרגולות אלומיניום

ספק אם יש עוד מקום בכלל ועיר בפרט בישראל אשר עצם שמה מגלם ומקפל בתוכו משמעויות רבות ועשירות כל כך כמו נתניה. לצוות המתקינים שלנו יש הזכות והכבוד להשתתף במלאכת בניינה של העיר וחיזוקה בחלקתם הקטנה-  התקנת פרגולות אלומיניום בנתניה.

דיירים הרוצים לשפר את איכות החיים ורווחתם ולהשביח את השווי הכספי של הנכס יכולים לעשות זאת באמצעות התקנת פרגולה. היא מועילה. היא יפה. היא מאפשרת להפיק את היתרונות הרבים הגלומים בה בקיץ ובחורף כמו גם בעונות הביניים.

היתרונות הרבים של פרגולה אלומיניום

עם כל הכבוד לסוככים העשויים מחומרים שונים- פרגולה אלומיניום מתאפיינת ומצטיינת במצרף יתרונות שהופכים אותה לפתרון הכדאי, המועיל והמשתלם ביותר. יעיד על כך מספרם הגדל של לקוחות המזמינים פרגולה אלומיניום.

היא חזקה. היא גמישה. היא מספקת פתרון הצללה מצוין. רמת הגימור שלה מושלמת. הפרופילים שלה עומדים בתקני איכות ובטיחות מקומיים ובין-לאומיים.

ניתן להתקין אותה עם מנגנון פתיחה וסגירה ידני או חשמלי. אין צורך בתחזוקה וממילא מתייתרת ההוצאה הכספית ( שהיא בלתי נמנעת כאשר הפרגולה עשויה עץ).

פרגולה מאלומיניום בנתניה
פרגולה אלומיניום

הבה נתחמה לו…

אם אתם אוהבים ריהוט ואווירה כפריים, חמימים, ואתם מעדיפים ריהוט מעץ ואת צבעו- ניתן להזמין ולקבל פרגולה אלומיניום בצבע דמוי עץ, כך שניתן לשלב את היתרונות היחסיים והמוחלטים של שני החומרים. אם הטבע לא עושה את שלו – עושה זאת הצבע, כפי שתוכלו להיווכח במו עיניכם.

אנחנו לא מעמידים פנים כאשר אנחנו מתחייבים לייצר מראית עין של עץ כפרגולה אלומיניום. אנחנו עושים זאת במסגרת גילוי נאות שכל כולו נועד למען הלקוחות שלנו.

התקנת פרגולות אלומיניום בנתניה מאפשרת לעובדים המסורים שלנו ליהנות מיופייה של העיר, לחוש את האווירה המיוחדת השורה עליה ולתרום את חלקם לתרבות הדיור של מי מתושביה שכמו רבים המתגוררים בה בוחרים להתקין פרגולה למרפסת הבית וליהנות מאוויר הים הצלול שלה לעת ערב.

נשמח לספק לכם את כל המידע על אודות התקנת פרגולות אלומיניום בנתניה. אתם מוזמנים להתרשם ולהירשם.  אם וכאשר תחליטו- אתם הלקוחות הבאים בתור.

עוד פרגולות בעוד ערים בישראל