הקמת פרגולה אלומיניום וגדר אלומיניום בכפר שמואל

אנחנו מודים שכשיבגני התקשר להזמין אצלנו גדר אלומיניום ופרגולה תלויה מאלומיניום עם התקנה בכפר שמואל, לא היינו סגורים על איפה זה כפר שמואל, עד שיבגני סיפר לנו שזה כפר עובדים שממוקם שישה קילומטר דרומית לרמלה. " בחיבור בין כביש 1 וכביש 431 תוכלו לראות את גגות הבתים של המושב.

אז הכנו את הפרגולה התלויה ואת הגדר אלומיניום ונסענו לכפר שמואל.
אתם מוזמנים להתרשם מהעבודה שביצענו, אנחנו מרוצים מהתוצאה הסופית ואנחנו חושבים שגם יבגני ומשפחתנו מרוצים מהתוצאה.

מפרט טכני של הפרגולה

גוון

1013

שלד

50/140

רפרפות

רפפות הצללה U

אגדים

60/40

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולה- פתרון רב עונתי

התקנת פרגולה כמוה כתפיסת שתי ציפורים במעוף אחד: היא משלבת את האפקטיבי עם האטרקטיבי- את התועלת עם ההנאה. פרגולה מאפשרת ניצול מרבי ומיטבי של מרפסת. היא הופכת שטח למתחם.

פרגולה נותנת מענה בקיץ ובחורף: בקיץ היא מצלה את המרפסת ובחורף היא מונעת מהשוהים בה להירטב. כמו לקוחות רבים שהתקינו פרגולה בביתם כדי למצוא מחסה נוח ונעים מפני השמש במרפסת, גם אתם, הלקוחות הפוטנציאליים, עשויים וצפויים להיווכח, כי תועלת רבה לא מפחות ניתן להפיק מפרגולה גם בחורף ולמעשה בכל ימות השנה.

פרגולה אלומיניום משדרגת את הנכס

על מנת לשדרג ולהשביח את הבית, די להתקין פרגולה איכותית ובטיחותית במרפסתו, ו/או במקומות אחרים בו- כגון בכניסה לבית, מעל הדק ועוד, כמובן שגם גדר אלומיניום בצבע המתאים תוסיף עוד יותר.

על מנת להפיק ולמצות מהפרגולה את מלוא הפוטנציאל הגלום בהתקנתה, רצוי ומומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע של החברה. חשיבותו של ייעוץ כזה הוא באפשרות לאפיין ולהגדיר את הצרכים, את הרצונות ואת הציפיות של הדיירים מהפרגולה.

כך ניתן לקבוע את מיקומה, את גודלה, את סוגה וכל מרכיב רלוונטי אחר בה. כאשר מוסיפים פרגולה משדרגים את איכות החיים, גם אם זה בדברים קטנים.

חשוב לדעת, כי פרגולה אינה רק קורת גג- דבר בלתי מבוטל כשלעצמו- היא מגדילה את המקום בבית שניתן לנצלו לייעודים שונים, בין השאר, לאחסון דברים, למשחקי ילדים, לאירוח, לרגיעה.

הפרגולה המפתיעה

באמצעות מנגנון פתיחה וסגירה חשמלי ניתן לשלוט על כמות האור ובכך להצל או להאיר את המרפסת על פי מצב השמש כך שתמיד ניתן יהיה ליהנות בה מכמות ומעצמת האור הרצויות מבלי להיחשף לחום של השמש הקופחת. ניתן כמובן גם לשוות למתחם צורה ומתאר של חדר על ידי סגירתו משלושה צדדים ובכך להפוך אותו למקום שניתן לארח בו.

היצע גדול, עשיר ומגוון של פרגולות מאפשר להתאים באופן אישי, על פי הפרמטרים החשובים ללקוח, פרגולה שתיתן לו את המענה הטוב ביותר. מי שרוצים להשביח עוד יותר את ערך הנכס שלהם, בד בבד עם שיפור איכות החיים שלהם, יכולים, כמובן, להתקין מספר פרגולות בגדלים שונים.

עוד פרגולות בעוד ערים בישראל