התקנת פרגולה אלומיניום במודיעין

פרגולות אלומיניום במודיעין

מפרט טכני

גוון

לבן

שלד

55/140

רפרפות

מלבן 45/120

אגדים

40/60

הגנה מגשם

ללא הגנה

על כביש 443 נמצאת העיר מודיעין, הפיתוח והבנייה המואצת בעיר לוקחת אותנו לשם.

זוג שרכש בית בשכונה חדשה של העיר ביקש לבנות פרגולה במרפסת הבית, הקבלן שבנה את הבית הכין תשתית בטון קיים על חלק קטן של חוץ הבית.

מה שעשינו זה ליצור פרגולה אשר הונחה על הבטון הקיים ובנוסף הארכנו את הפרגולה עד קצה המרפסת בעזרת קורות תומכות חזקות. התוצאה לפניכם. 

פרגולות האלומיניום שלנו

פרגולות אלומיניום משמשות להגנה מקרני השמש ומימי גשם. הן נועדו לשמש כסכך אשר ממוקם במקום מסוים מחוץ למבנה. הן מיועדות עבור עמידות לטווח ארוך, הן קלות ונוחות לתחזוקה ומוסיפות תחושה מודרנית לסביבה בה הן נבנות.

פרגולות האלומיניום הן בעלות עיצוב עכשווי, לא דורשות תחזוקה מאנשי מקצוע במהלך הזמן. הן פתרון פרקטי לתנאי מזג האוויר, ניתנות לעיצוב אותו רוצים הרוכשים את פרגולות האלומיניום, הן עמידות בפני מזיקים ועבודת ההתקנה שלהן היא מהירה.

פרגולות מאלומיניום - גמישות, אטרקטיביות ובטיחות

פרגולות האלומיניום הן גמישות, קלות לעיצוב ונוחות, לפרגולות אלומיניום מחיר שלהן אטרקטיבי ונוח לכל כיס והן בטיחותיות, גם בעלות משקל קל אשר מונע התמוטטות וגם עמידות בפני חום ובפני אש.

פרגולות האלומיניום מתאימות לכל מקום, בין אם קטן ובין אם גדול, מתאימות לגינות ומרפסות, לשטחים פתוחים, שטחים ציבוריים וכו'.

האלומיניום הינו חומר עמיד ואיכותי אשר מצריך טיפולים מועטים לאורך זמן, כלומר, פרגולת האלומיניום יכולה להחזיק לזמן ארוך מבלי שתצטרכו לתחזק אותה על-ידי איש מקצוע.

העיצוב הכי חשוב

פרגולות מאלומיניום יכולות להגיע בצבעים רבים, ישנם המון סוגים אשר נותנים לכם את אפשרות הבחירה המרבית ביותר, החל מסוג פרגולת האלומיניום ועד הצבע שלה.

האלומיניום הוא חומר אשר משדר חדשנות, יופי וניקיון, הוא חומר חזק נגד מזג אוויר קיצוני, צבע האלומיניום מוטבע ישירות בברזל והוא אינו נצבע רק מבחוץ לכן, החומר אינו מחליד בקלות והוא מאפשר עיצוב גמיש ונוח אשר יאפשר לכם לשנות אותו גם לאורך זמן, זאת מכיוון שהחומר קל.

פרגולות האלומיניום אינן דורשות טיפול שוטף, שיוף, שטיפה, ניקיון ותחזוקה מתמדת, לכן הן פתרון טוב לכל הדברים הללו, הן לא נשחקות, אתם יכולים לבחור צבע, גוון ואף טקסטורה בכדי שהפרגולה תתאים לביתכם ולטעמכם האישי. המטרה הינה שהלקוחות ייצאו הכי מרוצים שאפשר, שפרגולת האלומיניום תעניק להם את הנוחות המרבית אותה הם רוצים וצריכים.

עוד פרגולות בעוד ערים בישראל