התקנת פרגולה אלומיניום בעין כרם

פרגולות אלומיניום בעין כרם

מפרט טכני

גוון

I40 של קליל

שלד

75/170 מלבני

רפרפות

ניתנות לניתוק ע"י 4 ברגים, להוצאת הרפרפות כהכנה לסוכה

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

השכונה העתיקה השורשית והיפה בצידה הדרומי של ירושלים הלו היא עין כרם, שם התקנו פרגולה אלומיניום.

אם המשפחה ביקשה שנתאים את צבע הפרגולה לצבע האלומיניום של דלתות הבית. בנוסף התקנו להם סנטף נגד הגשם על מנת שגם בחורף יוכלו להנות מישיבה במרפסת הבית. 

הפרגולה מעניקה חיים לבית

פרגולות הינן מבנה פתוח, מקורה וחסר קירות, המגן מפני הגשם או השמש. הפרגולות מהוות תוספת נעימה ולעיתים אף הכרחית, לגינות, למרפסות פתוחות ולגגות, הן מיועדות להגן אך גם לשמש לצורך ישיבה באזור החיצוני של המבנה ולאירוח.

פרגולות מאלומיניום מקנות לבית או למשרד שלנו מראה יוקרתי ואופנתי, האלומיניום אשר משמש לבניית הפרגולות הינו חומר איכותי וחזק, אשר עמיד בפני נזקי מזג האוויר ואינו מחליד.

פרגולות האלומיניום עשויות לשפר את אורח חיינו בצורה ניכרת, בעיקר של אלו האוהבים לבלות בחצר. הן חלק בלתי נפרד מצורת האירוח של העם הישראלי, אשר אוהב לשבת בחוץ וליהנות מאוויר צח ומשמש נעימה, כמובן, מתחת לצילה הנעים של הפרגולה.

לעצב כמו שרק מתחשק

פרגולות מאלומיניום או גם גדר לגינה, יכולות להיות פריט עיצובי, או פריט אשר תוכלו להחליט על עיצובו בעצמכם.

עיצוב הפרגולות יכול להתאים לטעם האינדיבידואלי שלכם, פרגולות האלומיניום נחשבות כיפות ובעלות עיצוב מתבקש, הן מעניקות מראה חדשני לחצר/לגינה.

ישנם אינספור עיצובים של פרגולות אלומיניום, אשר התכנון שלהן מתבצע בהתאם לעיצוב הבית כולו, לעיצוב הגינה ולריהוט המתאים לה.

פרגולת האלומיניום יכולה להיבנות החזית הבית או לשמש לנוף. הן מאפשרות לרוכש לבחור תבנית ייחודית עם קו עיצוב מודרני וגימור אלגנטי וחדשני.

האלומיניום ניתן לצביעה בשלל צבעים 

עוד פרגולות בעוד ערים בישראל