פרגולות חשמליות קלאסיות

עולם הפרגולות ממשיך לחדש ולייצר תופעות עם השנים. הסיבה לכך, שככל שאנחנו יודעים יותר טוב מה אנחנו רוצים ואיך אנחנו ֶרוצים שהם ייראו – הטכנולוגיה קמה לעזרנו ומספקת לנו שירותים, מוצרים ושלל כלים שיתמכו אותנו ֶלחזון החיים הטובים כמו גדר לגינה ועוד.

במקרה זה, מדובר על פרגולה חשמלית קלאסית

פרגולת אלומיניום ללא קירוי

פרגולה חשמלית קלאסית לחיים הטובים

ובכן, הסיבה הפשוטה לכך היא טמונה במטרת הפרגולה מלכתחילה, חשמלית או שלא.

פרגולה למעשה נועדה לשבת מחוץ לחלל הבית ולספק מעין אביזר שתומך באורחים ובדרים במבנה, המתארחים מחוצה לו תחת כיפת השמיים – כך שכל היושבים יוכלו ליהנות מתנאי מזג אוויר נעימים להם. 

 

כמו מזגן, פרגולה עוזרת לווסת את תנאי מזג האוויר הקיימים במרחב, כך שהאנשים שנמצאים בו יכולים לחוות הנאה ונעימות גדולה יותר בהתאם לרמת ההעדפה שלהם.

 

חם מדי? אין בעיה. שמש מדי? אין בעיה. קר מדי? אין בעיה. גשם ורוח מדי? אין בעיה. יש פתרון. פרגולה כאן להצלה. בין אם היא עוזרת לאור ושמש להיכנס בדיוק במידה הנכונה – או מסתירה אותם מהאורחים לחלוטין, או מגנה ומבודדת מפני גשמים והרעש שהם מביאים – הפרגולה עוזרת לווסת את הטמפרטורה במרפסת, את החשיפה לאלמנטי הטבע שמופיעים במרפסת, ולצלילים שמגיעים עד המרפסת.

פרגולות קלאסיות חשמליות

צרו קשר
073-7969722

פרגולה קלאסית וחדשנית

אם פרגולה עוזרת לנו לחיות את חזון החיים הטובים בכך שהיא תומכת אותנו לבילוי מחוץ לחלל המבנה שלנו, "כך סתם" – רק אנחנו, עצמנו והאנשים שבחרנו לארח – אז פרגולות חשמליות, בייחוד פרגולות חשמליות מאלומיניום יכולות לעשות את החיים אף יותר.

 

הרי מה המילה חשמלית מספרת לנו?

על אופציות. אופציות טכנולוגיות – שמניעות את עצמן. על כפתורים שיוצרים פעולות, תופעות ואפקטים – שבמקרה הזה, יכולים להיות מאוד נוחים, למי שרוצה אותה בצורה קלה ופשוטה.

 

נדגים. אבקש להציג את הפרגולות הבאות…

פרופיל אלומיניום דאבל טי

פרגולה חשמלית מאלומיניום - הפרגולה הנאספת

הפרגולה הנאספת, שהיא תת סוג של הפרגולה החשמלית מהאלומיניום, היא למעשה פרגולה שמעניקה כיסוי מהשמש, מגשמים וכו' – שביכולתה לנוע לכאן ולכאן, כאן או לסגור או לפתוח את קורת הגג, "הפרגולתית", ששמנו מעלינו, כקירוי ותמיכה מתחת לכיפת השמיים. כך שאם אנחנו רוצים פחות או יותר שמש, הפרגולה הנאספת יכולה לסוג או להתקדם, על בסיס מבנה בד מיוחד, מחוזק ומובנה בקורות אלומיניום, שמשמשים כשלבים בפרגולה הנאספת. זה מעניק מראה מעניין וייחודי, שיכול להיראות חדש לאנשים שטרם נחשפו לעיצוב ולרעיון שלו. כמו גם אין צורך בהיתרי בנייה וכו' עבורה, שכן לא מדובר במבנה קבוע. 

 

ואם במבנה שאינו קבוע עסקיננו, נציג נא את…

פרגולה חשמלית שמנת

הפרגולה המתקפלת 

פרגולה נוספת היא זו המתקפלת, שגם אותה ניתן לפתוח או לסגור בהדרגתיות, לשם חשיפה לאלמנטים במידה קרובה מאוד לדיוק של מה שאנחנו רוצים לחוות כעת תחת כיפת השמיים, מבחינת תנאי מזג אוויר, במרפסתנו. לפחות, ככל שזה ניתן להתאמה כדרך הפרגולה החשמלית שברשותנו. 

 

מנוע הקיפול שלה יכול להיות חשמלי או ידני, כשהידני מגיע עם מערכת גלגלים וחבלים – והחשמלי מגיע עם… מערכת חשמלית שמאפשרת לחיצת כפתור. אכן, בחירות שונות.

ואם במבנה שאינו קבוע עסקיננו, נציג נא את…

צרו קשר
073-7969722