גדרות ושערים לבתים פרטיים

גדר אלומיניום מהווה בחירה פנטסטית בשביל בעלי דירה שמעוניינים בגדר אסתטית עם מעט אחזקה. לעומת גדר מעץ, גדר מאלומיניום אף פעם לא תחייב אתכם בצביעה או בחידוש. גדר מאלומיניום אף אינה מחלידה, לעומת גדרות מחומרים אחרים. קל ביותר לנקות את גדר האלומיניום. לגדר מאלומיניום יש המון יתרונות, ולהלן נציג ונפרט אותם –

גדר אלומיניום זולה ורבגונית

  1. גדר מאלומיניום זולה יותר מאשר גדר מחומרים, כמו למשל – פלדה או ברזל יצוק. לעומת גדר מעץ, שמחייבת תיקון והחלפה שוטפים, גדר מאלומיניום עומדת במבחן הזמן. ובעוד גדר מאלומיניום כרוכה בהוצאה כספית רבה יותר מגדר מעץ, אופייה שדורש תחזוקה מועטה יותר, יכול לחסוך לכם הרבה כסף בראייה קדימה.
  2. גדרות אלומיניום ידועות ברבגוניות שלהן. רוב הגדרות מאלומיניום בעלות מנעד רב של צבעים וסגנונות, דבר אשר ישפר את החיצוניות של הדירה שלכם. כמו למשל, הצבעים לבן או שחור קלאסי מבטאים באופן נפלא את האדריכלות הויקטוריאנית. ובמידה ואינכם מוצאים אפשרות גידור שאתם מעדיפים, עמודי ומעקות אלומיניום הינם קלים וגמישים מספיק על מנת להיות מעוצבים בעיצוב מותאם אישית בשבילכם.

גדר לבית

עשוי להיות לכם קשה ליהנות בעת ארוחה בבית שלכם, במידה שכל מי שעובר בסמוך לבית שלכם יכול להשקיף עליו ולצפות בכם אוכלים. התקנת גדר לבית עשויה לעזור ביצירת מפלט שליו כמעט בכל אזור. כמו כן, הגדר לבית מסייעת בהפחתת רעשים. במידה והדירה שלכם ממוקמת בסמוך לרחוב סואן, הנכם עשויים למצוא את עצמכם מדברים בקול רם או אפילו צורחים כדי להתגבר על כל הרעשים – דבר שייפתר במידה ותתקינו גדר.

גדר אלומיניום לגינה להתקנה
גדר לגינה מאלומיניום בגוון עץ

גדר לגינה

גדר לגינה עשויה לספק סביבת משחק בטוחה לילדים ולחיות מחמד, ולהותיר אותם בגינה, אשר בה יהיה באפשרותכם להשגיח עליהם. גדר איכותית עשויה לעזור לכם בהגנה על בני המשפחה והרכוש שלכם אל מול כל מי שייכנס לגינה שלכם ואינו רצוי או הוזמן על ידכם.

מחיר הגדר

גדר מחיר עשוי להיות החל משלוש מאות ₪ למטר וכלה בשש מאות וחמישים ₪ למטר לגדר בגובה מרבי וכל המחיר תלוי במידה ותתקינו את הגדר עם קונסטרוקציה ברזל או עץ, עם הרווחים קטנים או גדולים וכיוצא בזאת.

גדר אלומיניום גובה 60 על חומה
שער דמוי עץ מתאים לגדר

שער אלומיניום

אחד מן הצרכים הכי אלמנטריים של אנשים הינו קבלה של תחושת ביטחון והגנה. כדי לאפשר מיגון לנכס שלכם, משמעותי כי תתקינו מבעוד מועד שער בכניסה לגינה בדירה ואף בכניסה לחנייה. השער לדירה שלכם מהווה אפקט של הרתעה והן הגנה הלכה למעשה, בפאת פריצה או כניסה שאיננה רצויה של בני אדם לשטח הפרטי שלכם. באופן הזה מתאפשר ביטחון הדיירים בנכס.

אולי יעניין אותך

גדר אלומיניום מוצר השנה
רוצים לדבר איתנו? 073-7969722 או השאירו פרטים