גדרות אלומיניום להרכבה עצמית

גדר אלומיניום מושכת ומגנה. קיימות גדרות אלומיניום להרכבה עצמית המעוצבות בסגנונות, צבעים ומידות המתאימים לכל נכס. אין עוד חומר שממנו מייצרים גדרות, אשר יעניק את כל היתרונות שגדרות מאלומיניום יעניקו, יחד עם מינימום תחזוקה כמו שבאלומיניום.

הכירו את היופי שבגדרות אלומיניום

מחפשים גדר אלומיניום בעלת מראה יוקרתית ואלגנטית? גדר אלומיניום יוצרת את המראה של ברזל ללא תחזוקה רבה וחלודה. בנוסף, גדרות אלומיניום יכולות אף להעניק מראה של עץ, גדר דמוי עץ מאלומיניום היא הפתרון הכי טוב למי שרוצה להרגיש בכפר עם הקידמה המודרנית של העיר. גדר אלומיניום היא אפשרות הגידור המשתלמת ביותר למי שמחפש תמורה לכסף. עמידות וחיסכון לאורך שנים זהו רק יתרון אחד שיש לאלומיניום. בסופו של דבר, בין אם חיפשתם גדר להיקף הבית לבין אם חיפשת גדר סביב הבריכה או כל שימוש אחר, אצלנו בטוח יש את הגדר שנחוצה לכם כדי לבצע את העבודה. גדרות אלומיניום איכותיות מבעלי מקצוע מנוסים. כולל מגוון צבעים וגימורים והבחירה שלך.

גדרות אלומיניום להרכבה עצמית

We wood מייצרת ומחדשת בתחום פתרונות ההצללה בישראל. אנו מספקים ערכות להרכבה עצמית של גדרות אלומיניום וגם פרגולות אלומיניום. נשמח לספק לכם את בגדר הבאה שלכם, לבית מושלם ובטוח. מזמינים אתכם ליצור קשר ולהשאיר פרטים או לחייג אלינו לייעוץ מקצועי.

השארת פרטים
טל: 0737-969-722

גדר אלומיניום והיתרונות

גדר אלומיניום מחיר

לגדר אלומיניום מחיר בר השגה; עם תמורה גבוהה לערך ולאורך זמן.

נגד קורוזיה

פרופילי האלומיניום עוברים תהליך אנודיזציה, המונע היווצרות קורוזיה. גדרות אלומיניום לא מחלידות.

מעט תחזוקה

אין צורך לחדש את הצביעה כל שנה בגדרות אלומיניום, גם לא בפרגולות אלומיניום. תהליך הצביעה החדשני יוצר שכבת צבע חזקה ביותר.

עמידות

אלומיניום מציע עמידות יוצאת דופן. אטום למזגי האוויר. אם הסיבה העיקרית לגדר היא בטיחות והגנה על השטח, גדרות אלומיניום יעשו את העבודה, מאחר והאלומיניום חזק ביותר.

עיצוב וסטייל

גדרות אלומיניום מציעות מגוון רחב של אפשרויות צביעה. כמו כן, ניתן להזמין גדר דמוי עץ ולגשר על הפער בטעם, לאלו מכם שאוהבים את המראה של העץ. בנוסף, ניתן לבחור את הרווח בין השלבים של הגדר, ולבצע גיוון בשלבי הגדר מבחינת עיצוב ובצע, כשניתן לשב גם בין דמוי עץ לצבע.

אלומיניום ללא ספק יחסוך עלויות משמעותיות לאורך זמן. תחזוקה מינימלית, יחד עם מראה מיוחד ואלגנטי, מחזירות השקעה לאורך זמן ואף מעלות את ערך הנכס.

השארת פרטים
טל: 0737-969-722
WE WOOD
product image
10
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 2 votes
We Wood
we wood
Product Name
גדר אלומיניום להרכבה עצמית
Price
ILS 420
Product Availability
Available in Stock