5 יתרונות של גדר אלומיניום פרטית

ישנם יתרונות רבים לגדר אלומיניום סביב הבית שלך.מפרטיות ועד להשתלמות כלכלית, גדר פרטית תוסיף ערך לבית ולחיים שלך. חמש סיבות לכך שגדר פרטית היא הרכיב החסר בביתך.

פרטיות

מי לא אוהב לבלות במרפסת האחורית שלו עם חברים ובני משפחה? עם זאת, שכנים הגרים קרוב יכולים לשים קץ לזה. גדר פרטית מונעת ממך להפריע לשכניך באורות ורעש, גדר אלומיניום סביב הבית מטיבה על מערכת היחסים שלך עם שכניך בכך שאתה שומר על החצר שלך כחלל פרטי.

גדר אפורה מאלומיניום
גדר אלומיניום דמוי עץ מחיר

הגנה

גדר אלומיניום היא אמצעי אבטחה טוב לבית ולמשפחה. קל להיכנס לשטח הבית ללא גידור. ללא גדר פרטית, כל מה שבחצר שלך גלוי ונחשף לכל אחד מהרחוב. גדרות אלומיניום גבוהות מהוות אתגר נוסף שפורצים ופושעים לא רוצים לבזבז עליו זמן. גדרות פרטיות יכולות גם להגן על החצר מפני מזג אוויר גרוע. כאשר סערה עוברת ומרימה חפצים הפזורים בגינה, גדרות פרטיות יכולות להקטין את הנזק שנגרם לריהוט, לגינה ולפריטים האחרים בחצר האחורית.

בעלי חיים

בין אם אתם אוהבים בעלי חיים ובין אם לא, גידור אלומיניום מושלם עבורכם. בין אם יש לך חיית מחמד שרוצים להגן עליה, או בין אם חיית מחמד חזקה הזקוקה לשטח להיות בו ללא החשש שתברח לרחוב, או חיות שאותן רוצים  לשמור בחוץ,. גדר פרטיות לא רק שומרת על כניסה ויציא  של בעלי חיים פנימה או החוצה, היא גם מפחיתה רעש. מכיוון שכשהכלב לא מסוגל לראות את הדוור עובר, סביר להניח שהוא לא ינבח עליו.

גדרות מאלומיניום
גדרות אלומיניום מעוצבות

מחיר

גדר אלומיניום מוסיפה לערך הבית ולכן מגדילה את ערך המכירה של הבית. גדרות פרטיות יכולות גם להוריד את שיעורי הביטוח, גדרות פרטיות חזקות ומתוחזקות טומנות בחובן ערך רב לביתכם ובסופו של דבר מחזירות את ההשקעה במלואה.

עמידות והתאמה אישית

גדרות אלומיניום עדיפות על אפשרויות גידור אחרות בגלל העמידות וההתאמה האישית. החומר חזק ויכול לעמוד בקלות בלאי, נזקי מזג אוויר. ניתן לבחור בין הרבה עיצובים וצבעים שונים לבניית גדר המתאימה לביתך.

גדרות עץ

האם עדיף לתקן או להחליף את גדר הבית?

כאשר הגדר ניזוקה, ההחלטה לתקן אותה או להחליף זו החלטה קשה. תיקון יכול להיות אופציה טובה במידה ומדובר במלאכת תיקון מהירה וזולה, אך אם הגדר ניזוקה קשה או ישנה מאוד יתכן וכדאי להחליף אותה. אם חיפשת שיטה טובה כדי לעזור לך להחליט אם לתקן או לזרוק, אנו ממליצים להתייחס ל4 הגורמים הבאים:

גדרות אלומיניום בתל אביב

מצב הגדר

מה מצב הגדר, יתכן שיש צורך רק במעטה צבע טרי, החלפת עמוד או לוח שבור, או לתקן כמה חורים. אבל אם הגדר נפגעה קשה, יש לה שורות של לוחות מפוצלים או שבורים, עדיף להחליף אותה. כלל טוב: אם צריך לתקן יותר מ 20% מהגדר, כנראה שעדיף להחליף.

גדר גינה

חומר

סוגים מסוימים של גדרות מועדים יותר לנזקי מזג האוויר ולנזקים סביבתיים אחרים. גדרות עץ למשל, נתונות לבליה, דהייה, חרקים ולחות. גדר עץ עשויה להתפצל לאורך זמן, מה שהופך אותה למפגע בטיחותי. גדר אלומיניום יכולה להיות חלופה אידיאלית לגדר עץ ישנה, בעיקר למחפשים גדר שתחזיק מעמד במשך עשרות שנים.

גדר עץ לבנה

גיל הגדר

גדרות לא נמשכות לנצח. אם הבית שלך נבנה בשנות השישים או השבעים והגדר המקורית עדיין עומדת, סביר להניח שהיא עברה את אורך חייה והיא אמורה להתחלק בגידור בטיחותי יותר, כיום הביקוש לגדרות אלומיניום רק עולה, מאחר ועמידות ותוחלת חיים ארוכה הם תכונות מבוקשות בגדרות, תכונות המויות בגדרות אלומיניום בשפע.

גדרות אלומיניום שמגינות עליכם

ריקבון

אם גדר העץ שלך נרקבת, החלפת גדר עומדת על הפרק. יתכן שתוכלו לאתר את הגורם לריקבון- מים מבריכת שחייה או ראש ברז שבור – וכך תהיו במצב של לבצע כמה תיקונים מהירים. אבל אם הסיבה אינה ברורה, או אם הרקב הכללי כבר אכל את רב החומר ממנו עשויה הגדר, ייתכן שזהו העיתוי המושלם להחליף לגדר אלומיניום ולחסוך מעצמך את כל הטרחה שבגדרות עץ.

0737-969-722

התקשרו לייעוץ ולהזמנות או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Image Source: WOCinTechChat, Icon Finder