פרגולה

הדור הבא! אנו דואגים להביא לכם מוצר חדשני עם אחריות ל – 7 שנים! דמוי עץ וכל סוגי האלומיניום.

מתכננים לבנות פרגולה מאלומיניום? איך מתקינים ומה מחיר הפרגולות? המידע הבא בשבילכם.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ

פרגולות מאלומיניום לאט לאט כובשות את השוק… מדובר במוצר שמקבלים עליו המון שנות אחריות, הוא לא יותר יקר מפרגולה גושנית מעץ והוא אינו דורש תחזוקה כלל! עד לפני כמה שנים היה לו חיסרון ויזואלי ממש גדול, הוא פשוט לא היה נראה טוב ושימש בעיקר בעיצובי היי-טק ותעשייה.

לאחרונה, עילית אלומיניום יצאה עם ליין של אלומיניום דמוי עץ בארבעה גוונים מצויינים שמאוד דומים לעץ אמיתי ובנוסף לגוונים אלו על הפרופיל עצמו יש הטבעה המדמה עץ טבעי (לחצו על התמונה הקטנה להגדלה…)

ישנם עוד הרבה סוגי פרגולות מאלומיניום, חשמליות, מתכווננות, עם פרופיל הצללה ועם אפשרות לסגירת חורף, על כל אלו אתם יכולים לקרוא במאמר :פרגולה חשמלית מאלומיניום אך כאן אנו נתמקד בדגם של עילית אלומיניום וננסה להשוות אותו למתחרים השונים.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ
פרגולה דמוי עץ מותאמת אישית
השאירו פרטים או חייגו: 073-7969722

שלבי התקנת פרגולה מאלומיניום של עילית אלומיניום

במידה וחשבתם להתקין אותה בעצמכם הדבר בהחלט ניתן אך חשוב לעבור על כל ההנחיות הדרושות בכדי לא לאבד את האחריות… מעבר לזה אתם תידרשו לכלים מקצועיים אשר יכולים לעבד אלומיניום ובחלק מההתקנות גם עץ, אם אינכם מעוניינים לבצע זאת בעצמכם לפחות תקבלו כאן מספר דגשים כיצד הקבלן אמור לצבע את עבודתו ומושג כיצד הדברים יתנהלו. כמובן שתמיד ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני להצעת מחיר לפרגולה.

מה נראה בסרטון

השלב הראשון בהתקנה של פרגולה מאלומיניום (ולא משנה מאיזה סוג…) הוא בעמודים, העמוד מורכב מפרופיל אלומיניום 3 מ"מ מצופה בפרופיל לטקסטורה, בסוף תהליך ההתקנה מתקבל עמוד חזק מאוד אשר יכול לעמוד בעומס של 1350 ק"ג (לחץ על הקו האנכי, לפי מקורות אינטרנטיים) את המרחק בין העמודים נשמור בסביבות ה – 4.5 מ', תהליך הרכבת הרגליים הוא זה שדורש את מלוא צומת הלב, לאחר שלב זה אנו נקבע אותם עם גמבויים לרצפה או ליציקות אשר יצקנו במעוד מועד, נקבע תושבות על הקיר לקורות המקשרות ובמידה ונרצה להתקין גם סנטף (כירוי פלסטי נגד גשם) מומלץ להכניס מספר קטן של קרשים בחתך 5\15 לתוך פרופיל האלומיניום, הדבר נכון גם להתקנה עתידית של מאווררים או חפצים אחרים אשר יעמיסו על הפרופיל אלומיניום. לבסוף אנו נקבע את הקורות המקשרות ועליהן נוסיף סרגלי הצללה, בשלב זה הפרגולה גמורה, אין צורך לשייף כמו בעץ או ליישם שכבת צבע קפדנית…

פרגולות דמוי עץ מאלומיניום יתרונות מול חסרונות

לפרגולה מאלומיניום המון יתרונות, אין תחזוקה כלל, החומר אינו מתבלה לאורך השנים כמו עץ, יש אחריות ארוכת שנים וההתקנה יותר מהירה. אך למרות כל זה בעיה העיקרית היא כמו בדקים הסינטטים – העניין הוויזואלי אשר דומה אבל לא ממש נראה כמו עץ, נכון שיצרנים מסוימים ינסו לחקות את המראה של העץ ולדעתנו עילית אלומיניום עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר, המוצר מוגדר כפרופיל אלומיניום דמוי עץ והוא עושה את העבודה באופן כמעט מושלם

פרגולות מאלומיניום אינן מיועדות למניעת גשמים, גם הפרגולות מאלומיניום החשמליות (כאלו שהגג מונע חשמלי) אשר כתבנו עליהן בהרחבה בעבר אינן מונעות 100 אחוז גשם אלא רק בסביבות ה – 90 אחוז לפי הגדרות היבואנים, מה זה אומר? לכו תמדדו נזילות בגג ולא אתפלא שבגשם חזק תגיעו גם ל – 50-60 אחוז נזילות… גם לעילית אלומיניום אין פתרון קסם נגד הגשמים והם מציעים למי שרוצה קירוי את הסנטף (פוליקרבונט גלי) על הפרגולה.

מה הבעיה? היצרנים אינם אוהבים זאת וחוששים שברוח חזקה והתקנה לא נכונה עלול להיווצר מצב של אוויר כלוא בתוך הפרגולה ולערער את יציבותה, כאן נכנסים תוספות של עצים בתוך הפרופילים ושאר חיזוקים שנדרשים לעשות בכדי לבטל כל חשש, כאן הדגש לצוות התקנה מיומן שיטפל בהתקנת הסנטף בקלות וייקח את עניין האחריות של הקירוי על כתפייו, מה שכן יש לעילית אלומיניום מוצר אשר ניתן לסגור איתו מרפסות בדומה לסגירת החורף סטנדרטית אך עם גימורים מושלמים והתאמה מדוייקת למידות המרפסת, בגלריה שלפניכם מוצגות פרגולות עם סגירת גג מפנל אלומיניום ייחודי וכמובן שניתן גם לסגור קירות צד.

פרגולות אלומיניום
פרגולה עילית אלומיניום
פרגולה מאלומיניום
פרגולות מאלומיניום
פרגולות דמוי עץ

מחיר פרגולה מאלומיניום לעומת פרגולה מעץ

מחיר פרגולה מאלומיניום יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמורכבות הפרוייקט, אנו ניקח דוגמא לפרגולה אשר מותקנת על ריצוף קיים ונתמכת על גבי קיר (לרוב מעל פתח המרפסת…) אנו לא נשתמש בפרופילים משוגעים ונתמחר כאן את אותה הפרגולה אשר ראיתם בסרטון שלמעלה.

מדובר בפרגולה של עילית אלומיניום עם קורת עומס אחת, שני עמודים ושמונה קורות מקשרות בין הקיר לקורת העומס, על כל הפרגולה ישנם פרופיל הצללה 4\4 כאשר הוא מותקן עם רווחים של אחד כן אחד לא…מחיר פרגולה כזו למ"ר נע בסביבות ה – 550 – 1050ש"ח לפני מעמ וללא הסנטף אשר מייקר את התענוג בעוד כ – 80 ש"ח למ"ר.

פרגולה מעץ פשוטה ניתן למצוא כבר ב – 400 ש"ח למ"ר אך אם הייתם רוצים מראה קצת יותר "כבד" ומזמינים פרגולה גושנית או רב שכבתית המחירים כבר משווים את המחירים של האלומיניום ואף יכולים לעלות בעוד כמה מאות שקלים למ"ר לעיצובים מיוחדים.

ישנם גם דגמים של פרגולות מאלומיניום אשר מתחילות ב – 1200 ש"ח ומעלה אך כאן תקבלו כבר תריסיי הזזה בגג אשר מונעים ע"י שלט רחוק ומאפשרים לקבוע כמה אחוזיי צל ייכנסו דרך הפרגולה. 

חשוב לקחת בחשבון שכל המחירים שאנו נוקבים כאן הם אמיתיים לחלוטין אך בכל פרוייקט יש את המשתנים שלו והמחירים יכולים לנוע מעט למעלה וגם למטה, צרו קשר ותאמו פגישה אצלכם ללא התחייבות שבה נראה לכם את האפשרויות, ניתן לכם להרגיש את החומרים נמדוד במדויק את השטח המדובר ותקבלו הצעת מחיר על המקום.

השאירו פרטים או חייגו: 073-7969722