פרגולות אלומיניום חשמליות לחצר – הבחירה העמידה ביותר

במדינה בה רוב הזמן זורחת השמש, זה לא מפתיע שאנשים רבים עסוקים בלחפש לעצמם צל. אם עד היום חשבנו שהבחירה עומדת בין פרגולות עץ לסוככים, כיום ישנה שחקנית חדשה במגרש והיא פרגולת אלומיניום. מהי פרגולת אלומיניום ובמה היא שונה מפתרונות הצללה אחרים?

פרגולות אלומיניום עם רפרפות משתנות נמצאות בחזית הפן העיצובי בתחום הפרגולות, אתם שולטים בכמות האור הנכנס דרך הפרגולה באופן ממנוע או ידני ע"י ידית סיבוב. פרגולות חשמליות עמידות מאוד וניתן להזמין אותם כמעט בכל גוון רצוי.

כנסו לקישור הבא לפרטים לנוספים ומאמר מורחב על פרגולות

מה ההבדל בין פרגולות אלומיניום לסוככים?

ישנו הבדל גדול בין פרגולות אלומיניום לסוככים. בעוד שהפרגולה היא מבנה קבוע, הסוכך הוא בדרך כלל מבנה נייד, הוא יכול להיפתח ולהיסגר, העמידות שלו לא כל כך גבוהה (במיוחד בחודשי החורף), הוא דורש אחזקה וטיפול שוטף, הוא פועל על מנגנון חשמלי ולכן דורש תחזוקה. לעומת זאת פרגולות אלומיניום חשמליות אינה דורשת תחזוקה מרובה, ההרכבה שלה היא חד פעמית והיא עמידה למשך לשנים רבות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרגולות אלומיניום חשמליות הוא שגם אם אתם מתעקשים על המראה הכפרי, אתם יכולים לבחור בדגם דמוי עץ, וכך להשיג את המראה שאתם מעדיפים ועדיין ליהנות מכל היתרונות שלאלומיניום יש להציע. יתרון נוסף הוא, שאפשר לבחור בין פרגולה קבועה לפרגולה ניידת. בפרגולה קבועה אפשר לקבוע את מידת הרווחים הרצויה ואת כמות האור שתיכנס דרך החריצים. הפרגולה הניידת ניתנת לשליטה על ידי מנגנון חשמלי ואפשר לכוון את הרפרפות שלה לכל כיוון ואף לאטום אותן לחלוטין ובכך, לקבל שליטה מלאה במזג האוויר. כמו כן, את פרגולת האלומיניום תוכלו לעצב לפי רצונכם כשלפניכם מגוון אפשרויות דגמים וצורות.

כמה דגשים חשובים לפני התקנת פרגולות אלומיניום

עיצוב אישי

בחרו את הסגנון העיצובי המועדף עליכם מבין כל הסגנונות השונים – תשמחו לגלות שעומדות בפניכם מגוון אפשרויות מכפרי עד מודרני

בחירה נכונה

בחירה בחברה מקצועית שתדע ליישם את הרעיונות שלכם ולהפוך אותם לאפשריים

מה הכי כדאי

פרגולות אלומיניום עמידות יותר, יציבות יותר וחסכוניות יותר במחיר

פרגולת אלומיניום – המחירים

המחירים של פרגולות יכולים לנוע בין 480 ל – 1300 שקלים והם נחשבים למחירים נוחים ביחס למחירי חומרים אחרים. בנוסף במקום לבחור בעץ ניתן להזמין חומר דמוי עץ ובמקום ברזל חומר דמוי ברזל, כך אפשר להשיג כל מראה שרק רוצים ולחסוך במחירים.

בחירת החברה הנכונה

בבואכם לבחור את החברה שתייצר לכם פרגולה מאלומיניום, שימו לב כי מדובר בחברה מקצועית ובעלת ניסיון, שתעניק לכם מוצר מוגמר איכותי ואסתטי. בכל הנוגע למוצרי אלומיניום, בשוק קיים מבחר גדול ולכן חשוב שהחברה שבחרתם תחזיק מבחר דומה של דגמים ועיצובים.

פרט נוסף ולא פחות חשוב הוא שצוות המתקינים יהיה מקצועי, שהעבודה בשטח תהיה תוצר של ניסיון והחברה שתדע לספק לכם בדיוק את הפתרון אותו אתם צריכים