פרגולות אלומיניום

פרגולה אלומיניום בעיצובים מרהיבים בכל הארץ

יש מאחורינו אלפי פרגולות שהותקנו בהצלחה, במרכז, גוש דן, צפון הארץ, דרום הערץ ועוד אזורים. עם ניסיון רב מאוד התמחינו בעיצוב והתאמה של פרגולות ללקוחות פרטיים ומוסדיים. לפניכם/ן מבחר תמונות של סוגי פרגולה מאלומיניום ומידע טכני עשיר ומדויק .

7 שנות אחריות | אלומיניום דמוי עץ | פרגולה חשמלית | פרגולה תלויה | מחירים מיוחדים!

פרגולה יפה מבית טוב!

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות
או חייגו אלינו:
פרגולות יפות מבית טוב!
השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות
או חייגו אלינו:

מהם היתרונות של פרגולה אלומיניום?

*
הידעת?

נזקי האלומיניום לעולם הם מזעריים בניגוד לעץ (טיפה יותר ירוק…)

למה שתבחרו בפרגולה אלומיניום חשמלית?

פרגולה חשמלית מצוידת במנוע חשמלי המוגן מפני מים בגוף הפרגולה, מאפשר שליטה על זווית רפפות הגג ובכך אתם מקבלים אלמנט הצללה בעל גמישות יתרה המאפשרת לכם ליהנות בחוץ בכל עונה ובכל השנה. הייחודיות של פרגולה חשמלית באה לידי ביטוי לא רק ביכולת ההתכוונות, גם במרכב פרט איכותי ביותר של פרופילים מאלומיניום עבה ואיכותי ועיצובים יוקרתיים ואלגנטיים.

פרגולה-מוגנת-מים
הגנה: זווית אפס לסגירת הגג ואטימה למים
פרגולה-חשמלית-נפתחת
אוויר: שליטה על כמות האוויר החודרת
פרגולה-נאספת-פתיחה-מלאה
UV: שליטה על כמות האור החודרת
פרגולות-חשמליות-יתרונות
צל: קירוי השטח החיצוני של ביתך
השאירו פרטים ונחזור אליכם
חייגו או לחצו:

מחיר של פרגולות אלומיניום

בית פרטי עם פרגולה אלומיניום

אצלנו תוכלו למצוא, פרגולות אלומיניום מעוצבות ואיכותיות, כולל התקנה ושירות מדידה אחראי. המחיר ההתחלתי לפרגולה אלומיניום נקבע לפי מחיר פרופיל אלומיניום למ"ר לפני מע"מ, כשהמחיר משתנה בהתאם לתוספות, התקנה, סוגים מיוחדים של פרגולות, התאמות מיוחדות ו/או קושי טכני. אנו חתומים על רמה גבוהה ואמינות בשטח וגם לאחר מכן.

פרגולות אלומיניום לבית ישן

מה ההבדל בין מחיר פרגולה אלומיניום למחירה של פרגולה מעץ?

מחיר פרגולות אלומיניום מתחרה במחיר פרגולות העץ. היתרונות של פרגולה מאלומיניום ברורים : המראה האלגנטי, העמידות לעשרות שנים והימנעות מתחזוקה הם רק קצה הקרחון.  ללא ספק שגם בטווח הרחוק, פרגולה מאלומיניום יותר משלמת מבחינת ההוצאות מאשר פרגולות עץ.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
WELCOME

המדריך הגדול לרכישת פרגולה

פרגולות אלומיניום - המחיר

יש צורך במרזב ?

כמות החיזוקים

האם יש קיר תומך

טקסטורת האלומיניום

עובי הפרגולה

מידות הפרגולה

מרכיבים למחיר פרגולה

בגדול

מחירון פרגולה אלומיניום בסיסית מתחיל באזור 550 ש"ח למ"ר. לפרגולה מאלומיניום רגילה, כאשר התריסים קבועים וההתקנה היא על גבי אדמה ונתמך בקיר תומך. מחירון תריסים חשמליים יכול לנוע סביב ה- 1500 למ"ר והמחיר משתנה לפי אופי ואיכות המרכיבים, חשוב לציין שחומר גלם (אלומיניום) הוא חומר מאוד יקר וקיימים סוגים שונים וסוגי מנועים אשר יכולים להשפיע על מחיר הפרגולה. פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני חינם מבעלי המקצוע שלנו והצעת מחיר הוגנת ומדויקת.

[table id=1 /]

כמובן שהמחירים מתייחסים לפרגולות אלומיניום אשר יש להם ייצור קבוע באחד ממפעלי האלומיניום המובילים, לעתים קרובות אנו נקראים לבנות פרגולה מאלומיניום אשר נדרש לה ייצור מיוחד ובמקרים אלו המחירים יכולים "לטפס מעט" אך התוצאה היא יחידה במינה.

*המחירים למ"ר
*מתייחס להזמנה של 15 מ"ר ומעלה
*כל המחירים לפני מע"מ
*החברה אינה מתייבת למחירים אלו וזכותה להפסיק את המבצע על פי שיקולה.

תמונות נוספות של פרגולות אלומיניום שהתקנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פרגולות אלומיניום צבעים מיוחדים

הידעת? פרופילי אלומיניום מהם מתבצע ייצור פרגולות אלומיניום, נצבעות בצביעה אלקטרוסטטית.

מה זה אומר צבע בתנור אלקטרוסטטי ? האם כדאי גווני מניפת ral או מניפת iron ? או בכלל גווני דמוי עץ ?

אלומיניום נחשב לחומר מאוד אמין, מחיר פרגולה אלומיניום נחשב לכדאי ביותר למשך שנים.  אבל במידה ולא צובעים אותו כראוי האיכויות שלו נפגעות ומהר מאוד…על כן מומלץ להתמש בחברה מקצועית לפרגולות.

צביעה אלקטרוסטטית בפרגולות מאלומיניום נעשית באמצעות טיפות צבע/צבע אבקתי והתזתן על האביזר/מוצר הנצבע..

צביעה אלקטרוסטטית מתבצעת  באמצעות צבע אבקתי. צבע אבקתי עמיד יותר מאשר צבע נוזלי. 

אז מה נדרש לוודא לפני שמזמינים גדר, פרגולה או עבודת אלומיניום? 

תהליך אנודיציה – זהו תהליך אשר טובלים אותו באמבטייה ומבצים תהליך אילגון, תהליך זה מנקה את האלומיניום ומצפה אותו בשכבת הכנה לבצע. זה יאפשר לאבקה להידבק לחומר ויעניק את העמידות הרצוייה. כיצד נוכל לדעת האם החומר עבר התהליך החשוב הזה? הבדיקה היא מורכבת אך במידה ויש לכם שארית אלומיניום ניתן לנסות לתת מכה קלה לחומר בעזרת משהו חד, הצבע ייסדק מעט – זה הגיוני… אך במידה ותצליחו להמשיך לקלף את הצבע בעזרת הציפורן יש לכם בעייה עם צביעה לא תקינה !
צביעת הפרגולה – יש שיטה אחת אשר תקנית לאורך שנים – צביעה אלקטרוסטטית ! שם מעט מפוצץ אבל העניין מאוד פשוט… טוענים אבקה בגוון הרצוי בחשמל סטטי ומצד שני טוענים את האלומיניום בזרם נגדי, כאשר האבקה מותזת ומתקרבת אל האלומיניום היא נדבקת אליו והדרישה בתקן שהחומר שנדבק לא יהייה פחות מ 60 מקרון. כעת הצבע מוצמד אל החומר אך לא דבוק ומכאן הולכים אל התנור ל 15 דקות, בחום של 180 מעלות. כמו פוקאצה טעימה… 🙂 

עוד תמונות מפרגולות שהרכבנו

סוגים של פרגולות

בשוק הישראלי ניתן למצוא כיום שני סוגים מרכזיים של פרגולות – פרגולות אלומיניום ופרגולות עץ. היתרונות של פרגולות מאלומיניום טמונות באורך החיים שלהם לטווח הארוך, התחזוקה השוטפת שלהן שואפת לאפס, הן בלתי דליקות והאלומיניום אינו מחליד. 

פרגולה תלויה היא למעשה פרגולה אשר עומדת ללא עמודים באופן מעוגן לקיר מצד אחד ולעתים הפרגולה תלויה באמצעות מערכת תליה.

פרגולה תלויה כדאית במצבים שבהם אינכם מעוניינים להתקין עמודים כבסיס לפרגולה. הגורם מספר אחד להעדפת פרגולה תלויה הינו מחוסר מקום, כמו למשל – באם המרפסת שלכם קטנה. הגורם מספר שניים להעדיף פרגולה תלויה הינו אדריכלית יוקרתית, פרגולה תלויה משדרת עיצוב עכשווי וכן מזערי.

בתוך פרגולות אלומיניום חשמליות מותקן מנגנון אקסקלוסיבי שמאפשר בקרה בשלבי גג הפרגולה, היא תעניק בעבורכם גמישות באופן ודאי בבקרה על האור ובקרת מזג האוויר אשר נדרשת לחלוטין עבור המרפסת שלכם.

בשל רכישת חומר גלם איכותי וטוב, תוכלו לעשות שימוש בפרגולה למרפסת לטווח הארוך.. מה שיפה אצל תחום הפרגולות, הוא שהמראה שלהן עשוי להשתלב עם כל סגנון עיצוב שקיים במרפסת שלכם ואם אתם לא משוכנעים לחלוטין בשילוב, באפשרותכם להתייעץ עם מעצב פנים. תוכלו להתאים את המידות לפי הגודל של המרפסת שלכם. מאידך, פרגולה עשויה להיפגע מנזקי מזג האוויר. ולכן עליכם לבצע לה מטלות של תחזוקה.

ת באופן ודאי בבקרה על האור ובקרת מזג האוויר אשר נדרשת לחלוטין עבור המרפסת שלכם.

פרגולות אלומיניום חשמליות ועוקפים את רפורמת הפרגולה באלגנטיות !

פרגולת אלומיניום חשמלית מתכווננת, הינה גולת הכותרת בתחום הפרגולות. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שניתן לכוון את הגג כיצד שמתחשק לנו. באמצעות לחיצה קטנה על השלט, רפפות הגג יפתחו ויאפשרו לקרני השמש להיכנס מבעד לפרגולה ובלחיצה נוספת הם ייסגרו בצורה אוטומטית.

פרגולות אלומיניום חשמליות

אלמנט זה מתאפשר בזכות מנוע חשמלי קטן ואיכותי המותקן מעל הפרגולה ושולט בכל גג הפרגולה, כיום ניתן לחלק את אזורי הפרגולה כך שרק חלק מהגג ייפתח והחלק השני לא.

כמובן שיש מנועים סינים ויש מנועים איטלקיים אך ההבדלים ביניהם גבוהים במחיר ולכן חשוב לוודא ולהבין איזה מנוע בדיוק מתקינים אצלכם. ניתן לייצר את הפרגולה עם רפרפות זזות באופן ידני בעזרת מנואלה רגילה ובמספר סיבובים בודדים לפתוח ולסגור את הרפרפות, תמיד ניתן לשדרג מאוחר יותר למנוע שיעזור…

אופציה נוספת  וקצת יותר זולה, היא כאשר הרפפות נשארות במצב קבוע ולא ניתנות להזזה, במצב זה תתאפשר הצללה לפי מצב השמש, הרפרפות מותקנות בזווית של 45 מעלות כנגד הבית ובשעות הבוקר עד הצהריים יתקבל צל מלא, בשעות אחה"צ יתקבל צל של 60%-80%.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פרגולה אלומיניום מפרופיל אלומיניום דמוי עץ

מה האפשרויות ומה החסרונות ? ..מישהו אמר עובי דופן ?קיימים פרופילים דמוי עץ של חברות רבות, אומנם , לא ניתן להרכיב את הפרגולה עם רפפות הזזה ,אך לפרגולות שלהם מתקבל רושם המתקרב מאוד לעץ והם עמידות. אך העניין הוא בעובי דופן "רזה" עם 0.5 מלימטר.    תידרשו לוודא כי שמים לכם קלקר בעמוד שלא יימעך.

 שימו לב שזוהי פרגולה למרפסות מסוימות (כזו שאין בה ילדים שמשחקים בכדור ובפעילות מרובה, עם סיום ההתקנה תקבלו 10 שנות אחריות. המחירים של פרגולות אלו נע בסביבות 600 ש"ח למ"ר עד מחיר של 700. במידה ותרצו סנטף נגד גדם תידרשו להכניס עץ לאלומיניום שייחזק את הסנטף, צרו קשר למידע והצעת מחיר.

פרגולה עם קירוי בד

בדומה לרפרפות החשמליות ישנה אפשרות נוספת לסגירה ופתיחה של גג הפרגולה בעזרת בד מיוחד המולבש בתוך מסילות מותאמות ומאפשר שליטה במצבים של פתיחה וסגירה, במצב זה ניתן לשלוט על מצב סגור או מצב פתוח ולא חצי צל כפי שפרגולה חשמלית עם הרפרפות מאפשרת אך כשרוצים אור אז מתקבל 100% אור, פרגולה זו אינה מונעת את מעבר הגשם באופן מלא אך היא מאפשרת צל ועל יופייה אין לערער… המחיר נע בסביבות ה 1200 ש"ח למ"ר, תלוי בגודל ובאיכות – בקלות ניתן להזמין אחת כזו במחיר של 2500 למ"ר מדגמים נבחרים יותר ולא טורקי או יווני.

תוספות אפשריות לפרגולות אלומיניום

ישנם כיום תוספות איו ספור לשידרוג הפרגולה שלכם וליצירת סביבה נוחה יותר, נעימה יותר אשר בהחלט מוסיפים לעיצוב הפרגולה והופכים אותה ליחודית ומיוחדת 

מרזב

גלוי או ניסתר לאיסוף קו המים

סנטף

גג פלסטי בתוספת של 100 ש"ח למ"ר

רמקולים

הסתרת הכבלים בפרופיל הפרגולה

נורות לד

התאמת נורות ליצירת אווירה

רפפות הצללה

מדינת ישראל בורכה בהרבה ימי שמש, ולכן פתרונות הצללה לבית הפרטי, לדירה וגם לבית העסק הם עניין הכרחי שאין להקל בו ראש. לצד סוככי הבד הפופולריים, ופרגולות העץ הכבדות, בשנים האחרונות תופס בישראל גם טרנד של רפפות הצללה.

רפפות פרגולה אלומיניום

פתרונות הצללה

פרגולות

הפרגולות הכי מומלצות הן פרגולות אלומיניום משלד איכותי.  אפשרות אחרת לפרגולה היא עשיית שימוש בחומר גלם כמו למשל – עץ. היתרונות הטמונים בעץ אינם רבים אל מול האלומיניום, אך המחיר והמראה הטבעי לרוב הם אלו שמשחקים תפקיד בבחירת פרגולה זו.

סוככים

אם אתם לא מעוניינים בהתקנת פרגולה, תוכלו להתקין סוככים. היתרון של התקנת סוככים טמון בכך שניתן לפתוח אותו על פי הצורך, דבר זה יחסוך ממכם מקום רב במרפסת שלכם.

מחפשים פרגולה מאלומיניום ?

אל תהססו, צרו קשר, אנו נייעץ לכם, נסביר לכם וכל זה ללא תשלום מצידכם. אנו בטוחים כי בסופו של יום גם אתם תרצו פרגולה תוצרת ידינו

פרגולה עם שמלה בראשון לציון
פרגולה אלומיניום בוילה
פרגולות אלומיניום חשמלית
WE WOOD
product image
10
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 20 votes
We Wood
we wood
Product Name
פרגולה אלומיניום
Price
ILS 900
Product Availability
Available in Stock