פרגולה חשמלית מבד

פרגולה בדים משולב עץ גושני

קצת על מומחיותנו בתחום הפרגולות

מעטים מאוד המקומות בארץ שאין בהם פרגולות ופתרונות הצללה מעוצבים של We Wood. כבר 8 שנים שאנחנו עובדים עם מגוון רחב מאוד של לקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקיים שמעוניינים בפתרונות הצללה איכותיים הכוללים בין היתר, יישומים של פרגולות מבד העשויות מבד פרגולה איכותי ועמיד .אנחנו משתפים פעולה ועובדים גם עם אנשי מקצוע כגון אדריכלים ומעצבי פנים וגם מול הלקוחות באופן ישיר. אנחנו מייצרים את הפרגולות במפעל הייצור שלנו, מתקינים אותן באופן בטוח ומעוגן בגנים, חצרות ומרפסות ומעניקים אחריות איכותית ואמינה ל-10 שנים. אנחנו מקפידים על מקצועיות, שקיפות ושירות אישי ומציעים מחירים תחרותיים מאוד בשוק.

פרגולה בד חשמלית מתכווננת בעלת קירוי מבד פרגולה אמין.

פרגולה חשמלית מבד כוללת 2 מאפיינים בולטים: היא בעלת מנוע חשמלי שמאפשר כוונון ושימוש קל ונוח באמצעות שלט. בנוסף, היא בעלת קירוי מבד איכותי שמעניק הצללה גבוהה ומוחלטת. גג הפרגולה מורכב מיריעות בד שמולבשות בתוך מסילות, ובאמצעות המנגנון החשמלי ניתן לתפעל את הגג ולקבוע את הזווית שלו. פרגולות אלומיניום מתאימות באופן כללי לחצרות, למרפסות ולגנים – הן בבתים פרטיים והן בחברות ועסקים, ופרגולה חשמלית מבד לא שונה בכך.

היתרונות של פרגולה חשמלית מבד

פרגולה חשמלית מבד נהנית מכל היתרונות של פרגולות אלומיניום – עמידות גבוהה בפני תנאי אקלים, מראה אלגנטי ומעוצב אסתטית, צורך בתחזוקה מינימאלית בלבד, משקל קל והתקנה קלה, רמה גבוהה של בטיחות והצללה – ועוד. מדובר ברכישה משתלמת מאוד, שתייפה את המיקום שבו היא תותקן ותספק לכם פתרון הצללה איכותי למשך שנים רבות.

פרגולה חשמלית מבד מחיר

באופן גורף, מחירי כל סוגי הפרגולות מאלומיניום משתנה בהתאם למספר פרמטרים שמותאמים בהתאמה אישית ללקוח, כמו למשל מידות הפרגולה ועובי הפרופילים, וניתן גם לבחור להוסיף תוספות כגון מרזב וסנטף שמעלות בתורן את המחיר. המחיר הבסיסי הוא 550 ₪ למ"ר, אך הוא יכול לטפס גם למחירים של מעל ל-1,000 ₪ למ"ר. חברתנו מקפידה בכל מקרה לבוא לקראת הלקוחות ולהשתמש במחירים תחרותיים ולא יקרים ביחס למחירי השוק. מומלץ לפנות לקבלת הצעת מחיר מדויקת ומותאמת אישית לכם.

פרגולה בהתאמה אישית

מעבר לבחירת סוג הפרגולה, תוכלו לרכוש פרגולה חשמלית מבד בגדלים ובצבעים שונים. נגיע אליכם וביחד אתכם נקבע את עיצוב הפרגולה ומאפייניה, כך שהיא תענה על כל הרצונות והצרכים הרלוונטיים ותתכתב באופן מוצלח גם עם תנאי השטח. תוכלו לבחור מתוך מגוון של צבעים הנכללים במניפות ral ו-iron.

פרגולה לעתיד הקרוב והרחוק

פרגולה חשמלית מבד שתרכשו מחברת wewood תשמש אתכם במשך תקופה ארוכה מאוד. אנו משתמשים בפרופילי אלומיניום איכותי ומקפידים באופן מיוחד והדוק על שיטת ודרך הייצור. ההתקנה ועיגון הפרגולה מתבצעים בצורה המקצועית והבטיחותית ביותר. פרגולות אלומיניום מחזיקות באופן כללי זמן רב מאוד ואינן סובלות מבלאי. בנוסף לכול זה, תזכו כמובן ל-10 שנות אחריות מטעם החברה, כך שתוכלו לישון טוב בלילה ולשהות בנעימים ביום.

רוצים לקבל מאיתנו הצעת מחיר? צרו קשר או התקשרו אלינו לטלפון 073-7969722 ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי.