פרגולה-חשמלית-מתכווננת-למרפסת

משנים את כללי המשחק!

פרגולה אלומיניום חשמלית עם אופציית הכוונון, היא פתרון מעולה למזג האוויר הישראלי. גרים בדרום, והמרפסת שלכם חשופה לשמש במרבית שעות היממה? רוצים לנצל את השמש אך לא להישרף?

הכוונון יאפשר לכם לשנות את רמת ההצללה, כך שתיחשפו בדיוק לכמויות השמש הנדרשות עבור שיזוף נאה. גרים במישור החוף, בהרים או בצפון, והימים הגשומים משגעים אתכם? תליתם כביסה בשמש מפזזת והתחיל לרדת מבול? רצים כל שניה להכניס, להוציא ושוב להכניס את חיות המחמד שלכם?

בעזרת פרגולה חשמלית מחיר הגשם הפתאומי כבר לא עניין. תוכלו פשוט ללחוץ על המתג ולסגור את רפרפות הפרגולה עד הסוף, עבור מחסה מושלם מפני הגשם!

פרגולה בחוץ עבור ימים גשומים

להיות בחוץ גם בימים גשומים? בדיוק עבור המרפסת נועדה הפרגולה החשמלית המתכווננת!

אם גדלתם בארץ, כמוני, לבטח אתם רגילים לראות פרגולות בהרבה מקומות. החברים שבביתם הייתה פרגולה תמיד היו אלו שאירחו את מסיבות הבריכה ומסיבות הקיץ, שכן רק אליהם הסכימו ההורים לשלוח אותנו בלי הפחד שנישרף מהשמש הארצישראלית הקופחת.

כשגדלתם, לבטח נהניתם יותר להתארח אצל חברים עם פרגולה בגינה, שמאפשרת ישיבה רגועה בצל גם בימים לוהטים.

כעת, הגיע זמנכם להתקין פרגולה חשמלית, ואתם מתלבטים בין האפשרויות הרבות. פרגולות מטבען הן תוסף חשוב מאד לבית ולגינה. הן מוסיפות יופי, שכן הן מאפשרות מגוון אפשרויות עיצוב על פי טעמכם.

הן מוסיפות גם צל, דבר חשוב מאד, במיוחד באקלים המזרח-תיכוני שלנו. הוספת הצל מוסיפה בעצם עוד מרחב משחק, בילוי ואירוח לביתכם, שכן עם המרפסת, הגג או החצר ממוקמים בצד דרום או מזרח, קשה מאד ליהנות מהם בימות הקיץ. הפרגולה מאפשרת להצל את השטח החשוב כל כך, ולנצל כל ס"מ פנוי לשעות של משחק והנאה.

על מנת למקסם את את ההנאה מהפרגולה, אנו ממליצים בחום על פרגולה מתכווננת בצורה חשמלית, שמאפשרת לווסת את כמות השמש שנכנסת מבעד לחרכים.

הצללה ממונעת חשמלית מיוצרת מאלומיניום

להצעות מחיר ותכנון פרגולה חשמלית

חייגו 073-7969722

 

הפרגולה המתכוונת הינה חשמלית ומותקנת במרפסת או בחצר, בשילוב של מנוע קטן, ומאפשרת לכם לווסת את כמות ההצללה וההגנה שהיא מספקת. הרפרפות של הפרגולה מותקנות עם אחוזי הצללה מתכווננים, המאפשרים לסגור את הפרגולה עד הסוף כמו גג, או לרווח את הרפרפות לחוויית חוץ נעימה.

כך שבימים נעימים, בהם יש משב רוח קריר, נפתח את ההצללה, ונזמין חברים למנגל, או קולגות למשקאות. נוכל לתלות כביסה לייבוש, וברגע שמתחיל טפטוף, לסגור את הפרגולה עד הסוף. בימים בהם השמש יוקדת או הגשם מצליף, נסגור את הפרגולה לחלוטין, ונוכל לשבת בנחת עם המשפחה או החבר'ה, לצפות בטלוויזיה, או לשחק במשחקי חברה נחמדים. בצורה זו, נוכל לנצל בכל עונה את שטח המרפסת החשוב לנו כל כך, ללא הצורך בשמשיות מסורבלות שיגינו עלינו מפני השמש, או ביריעות פלסטיק להגנה מהגשם.

האם הפרגולה המתכווננת לא מתנגשת עם "חוק הפרגולות"?

הפרגולה החשמלית המתכווננת היא פתרון מעולה לקירוי מושלם, ללא התנגשות עם "חוק הפרגולות", שכן, בשונה מהסנטף, הקירוי של הפרגולה החשמלית הוא אינו קבוע.

סנטף הוא לוח גלי העשוי מפוליקרבונט, ועד לאחרונה היווה פתרון נפוץ למרפסות עמוסות שמש או לאזורים גשומים במיוחד.

"חוק הפרגולות" המחודש, שנכנס לתוקף ב2014, לא כלל את הסנטף ברשימת ההצללות המותרות ללא רישיון, ולכן חיפשנו פתרון חדיש ומודרני, שלא ייפגם בעיצוב של הפרגולות. הפרגולה החשמלית היא רעיון מנצח, מכיוון שהיא מאפשרת עיצוב אינדיבידואלי של הפרגולה על פי צרכיכם, ובד בבד מספקת הגנה מושלמת מפגעי מזג האוויר.

היא לא דורשת היתר מיוחד מכיוון שהקירוי הוא הפיך, ובקלות ניתן להפוך את השטח למוצלל רק כ40% כמו שהחוק קובע.

כמו למשל: פרגולה חשמלית העשויה מאלומיניום, שהוא חומר קל להרכבה ולפירוק, קל משקל, ועמיד בפני פגעי מזג האוויר. תכונות אלו מסייעות לנו לנצל היטב את "חוק הפרגולות" שדורש שהפרגולה תוקם מחומר קל, עם שלבי התקנה ופירוק פשוטים, ותקנים בטיחותיים

פרגולה חשמלית מתכווננת מחיר שמשתלם בעזרת תחזוקה קלה.

כמו כן בנושא התחזוקה הפרגולה המתכוונת עדיפה על פני הפרגולות הקיימות בשוק. פרגולות מעץ הן מועדות לריקבון או תולעים בתנאי לחות, ועלולות להתלקח במקרים של שריפה, ליפול ולגרום להתפשטות השריפה או נזקים נוספים. לפרגולות אלומיניום חשמליות מתכווננות מחיר משתלם. הן דורשות תחזוקה שוטפת הכוללת צביעה, שיוף, ומריחת לכה נגד ריקבון. פרגולות מברזל גם דורשות תחזוקה שוטפת ומייגעת. הן מחלידות בתנאי לחות, וללא טיפול מתאים עלולות להתעקם, להישבר, או חלילה ליפול על מישהו ולגרום לנזקים חמורים.