התקנת גדר אלומיניום מלוחות שלבים לגינה בחיפה

שלומי מחיפה הזמין אצלנו גדר אלומיניום, לפני כן הייתה לו בחצר גדר מברזל, סטנדרטית, שלא הייתה איכותית וגם לא מחמיאה במיוחד.

הוחלט להוריד את הגדר הקיימת אבל להשאיר את העמודים הקיימים מברזל היות והם יצוקים היטב בקרקע, תהליך זה מקל על העבודה אך יש לקחת בחשבון שאלומיניום וברזל לא מדברים טוב ביניהם (ראקציה בין החומרים יוצרת קורוזיה) ולכן היינו צרכים ליישם פסי ניתוק מפלסטיק להפרדה בין החומרים.

הוחלט על הקמתה של גדר אלומיניום עמידה משלבים אופקיים 9 ס"מ ורווח של 2 ס"מ כספייסר בין הלוחות. בנוסף התבקשנו לייצר שער פשפש ליציאה אחורית משטח הגינה.

מפרט טכני

גוון

I40 של קליל

שלבי הפרופיל

פרופיל 50/50 מ"מ

רוחב שלב

90 מ"מ רווח 20 מ"מ

דגשים חשובים בהתקנה גדרות אלומיניום לגינה

גדרות לגינה הן אמצעי להגנה עליה. גדרות לגינה מאלומיניום גם מגנות עליה מחדירת בעלי חיים לתחומה (מן הסתם, אם רוצים, גם מאנשים לא רצויים…) ועם זאת מאפשרים ליהנות מיופייה.

גדר זו אינה אטומה לחלוטין. ניתן לעצב אותה כך שהיא תעשיר ותעצים את האפקט החזותי המרשים של הגינה ותהווה מעטפת מהודרת לה.

גדרות מאלומיניום לגינה הן הפתרון הטוב ביותר, בהינתן מכוון התכונות הייחודיות של גדר מחומר זה: היא קשיחה וגמישה גם יחד. היא חסינה מפני פגיעות מזג האוויר. היא חסינה מפני אש וחלודה. משקלה קל. ניתן לייצר ולקבל אותה במגוון עשיר של טקסטורות וצבעים.

גדרות גינה מאלומיניום מעצימות את יופיה

אנחנו מקבלים לעתים קרובת משובים טובים, חמים ומחמיאים, מלקוחות מרוצים, אשר הודות לייעוץ שלנו, הנסמך על שנים של ידע וניסיון, בחרו להתקין בגינת ביתם גדר לגינה מאלומיניום. חלק ניכר מהם הם לקוחות שהתוודעו אל תכונותיו המצוינות של האלומיניום לאחר שהתקנו במרפסת ביתם פרגולה מאלומיניום.

גדר לגינה מאלומיניום משחררת אתכם מהצורך לבצע פעולות תחזוקה שונות, הנדרשות, לדוגמה, לצורך שימור איכותה של גדר עשויה עץ, חומר החשוף להשפעותיהם הפוגעניות והמזיקות של חום קיצוני, גשם, לכלוך ועוד.

אפשר שחלק מהפרחים בגינה הם פרחים עונתיים. פרחים בכלל, טבעם לפרוח ולנבול. לעומתם- גדר לגינה היא גדר קבועה, רב- שנתית. איכותה נשמרת לאורך שנים. אם אתם רוצים גדר המשלבת פונקציונאליות מרבית עם אסתטיקה נעימה לעין, גדר לגינה מאלומיניום היא הגדר הטובה והיפה ביותר- גדר פרימיום.

נשמח לצרף גם אתכם למאגר הגדל והולך של לקוחותינו.

אלומיניום? בהחלט בחירה נבונה אבל כיצד נוודא את איכות הצבע?

צביעת אלומיניום מתבצעת ע"י תנור בהליך אשר מכונה צביעה אלקטרוסטטית, בצביעה זו מטעינים את אבקת הצבע ביונים שליליים ואת האלומיניום בחיוביים.

תהליך זה מקנה היצמדות של הצבע אל החומר בייעילות רבה, לאחר שכבה אחת האלומיניום אשר על מסוע ניכנס לרבע שעה לתנור בטמפרטורה של 180 מעלות ובסיום החומר נקשר אל האלומיניום.

אז מה חשוב? לוודא כי החומר על בסיבצייה לפני התזת האבקה. בארץ ישנם 4-5 מצבעות מובילות. קליל צובעת בעצמה את הפרופילצייה וכמעט כל השאר צובעים באותן מצבעות אשר מעניקות 25 שנים אחריות על עמידות הצבע ויש כאילו שאפילו 25 שנה!

אנו מעניקים 10 שנות אחריות לכל פרגולות האלומיניום שלנו ועבודות האלומיניום שאנו מבצעים ונמליץ לכם לדרוש זאת גם מקבלן האלומיניום שלכם…

במידה והוא מהסס שימו לב כי בטח הוא לא מקבל אחריות לטווח ארוך ממקור האלומיניום וזה כשלעצמו צריך להדליק לכם נורה אדומה!

לקבלת הצעת מחיר צרו קשר באתר או התקשרו 073-7969722 ונשמח לעמוד לרשותכם