שלבי אלומיניום בכל הצבעים

שלבים גדר צפה

שלבי היי טק

שלבי אלומיניום דמוי עץ

גדרות שלבים מאלומיניום

גדרות עם שלבים מאלומיניום היוצרים גידור בטוח ומעוצב

logo-we-wood aluminum

גדרות WE-WOOD

אנחנו מייצרים ומתקינים גדרות כבר שנים,עם התמחות בגדרות מאלומיניום. גדר אלומיניום היא גדר העשויה מעמודים ושלבים מאלומיניום. לפניכם מידע על גדר אלומיניום שלבים.

שלבי אלומיניום

הסיבה שבגינה בוחרים ייצרני גדרות באלומיניום ברב המקרים, והסיבה לפופולריות של גדרות מאלומיניום, היא יתרונות של החומר. הוא קל משקל, גמיש וקל התקנה, את האלומיניום ניתן לעבד,לפרזל ולצבוע בשלל גוונים וצבעים. כל צבעי מניפת ראל ומרקמי דמוי עץ שונים

גדר שלב צר
יצירת קשר בטל: 073-7969722 או השארת פרטים

סוגי גדר שונים

עולם הגידור מאלומיניום נחלק לסוגים רבים של גדרות. השלבים הם היוצרים את ההבדל המהותי בין הגדרות. מרחק בין שלבים שולט על המראה הסופי, על  פרטיות ואוורור. גובה הגדר גם תשפיע על המראה והפרטיות הנוצרות מהגדר. בכדי ליצור פרטיות מלאה בחרו בגדר שלבים אטומה , או בגדר עם מרווחים צרים, אך אם ברצונכם ליצור גדר בעלת מראה חופשי ומאפשר, בחרו בגדר עם במרחק גדול יותר בין השלבים.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ
אביזרים של גדרות

את גדרות האלומיניום שלכם ניתן לעצב וליצור אלמנטים מאביזרים מעוצבים שיעניקו ייחודיות לעיצוב וחן מיוחד לגדר. למשל, מכסים מעוצבים לקורות הגדר, ידיות מעוצבות או פרזולים מיוחדים ושילוב של זכוכית או אבנים בין הגדר. כל אלה אפשרויות נהדרות להדגשת טעמכם האישי ויכולות העיצוב שלכם, הרי גדר גינה היא אלמנט שנשאר אתכם לאורך שנים קדימה.

הגדר המומלצת
מוצרים קשורים
יצירת קשר בטל: 073-7969722 או השארת פרטים