הקמת פרגולה אלומיניום על תשתיות בטון קיים

כפי שהנכם וודאי יודעים, פרגולות הם כמעט הכרח במזג האוויר הישראלי. הן מספקות הצללה ומאפשרות לנו ליהנות מהמרפסת גם בימי הקיץ החמים. קבלנים רבים מבינים זאת, ונותנים את האפשרות להוסיף קונסטרוקציה מבטון עבור פרגולה במרפסת שלכם, כבר בעת בניית הדירה. קונסטרוקציה לבניית פרגולה העשויה מבטון, אינה דורשת תחזוקה ואישורים מיוחדים, ונעשית לרוב ע"י הקבלן שבנה את הבית או בניין. הקונסטרוקציה היא בעצם מסגרת מבטון, הממוקמת בחלקו העליון של המרפסת, ומאפשרת התקנה קלה ובטוחה של פרגולה.

רפרפות פרגולה אלומיניום על תשתיות בטון קיים

פרגולות אלומיניום הן מומלצות במיוחד עבור הרכבה על קונסטרוקציה קיימת. הן קלות להרכבה, מודולריות, ובעלות אפשרויות עיצוב מגוונות.

קלות ההרכבה מאפשרת לכם להתקין אותה ללא שתידרשו לאישורים מיוחדים, והמודולריות של האלומיניום מאפשרת לכם למקם אותה בצורה מדויקת בתוך מסגרת הבטון.

כמו כן, אפשרויות העיצוב הרבות של האלומיניום פורשות בפניכם עולם שלם של יופי ורעיונות עיצוביים. ניתן להזמין פרגולה במראה עץ טבעי, שתעניק ניגוד מהמם ליציקות הבטון, או פרגולה במראה אלומיניום, שיחד עם הבטון תיצור רושם מודרני וחדיש.

האלומיניום והבטון הם חומרים עמידים במצבי רוח קיצוניים, והשילוב ביניהם יאפשר לכם ליהנות מהפרגולה בלי לדאוג מסערות, גלי חום או ממטרים עזים.

מכיוון שהאלומיניום והבטון הם חומרים יציבים במיוחד, ניתן גם לתלות נדנדה או ערסל, תוך שמירה על בטיחות מקסימלית.

הקמת פרגולה על תשתית בטון קיים