פרגולה בלשם

פרגולות אלומיניום להצללה בבית

פרגולות אלומיניום כבר מזמן מספקות פתרון הולם הן להצללה, הן לקירוי והן לתוספת מרחב לחללים שמחוץ לבית, למבנה ולמשרד. הסיבהֶ שֶפרגולות אלומיניום מספקות את כל אלו, היא כי יש להן את היכולת להתאים אישית מגוון פתרונות הצללה ואירוח, לתוךֶ מבנה הפרגולה עצמו, מתוך מחשבה הנדסית על צרכים אנושיים ועל החלל שמחוץ לבית. המשמעות היא שכאשר רוצים לדוגמה לספק הצללה למבנה, לחלל שמחוץ לבית, ניתן לתלות, להעמיד ולייצג פרגולה שתתמוך בכך.

יצירת קשר
התקנת פרגולה בגג עץ קיים

מהי פרגולה?

פרגולה היא למעשה מבנה שמציב רעפים המיועדים להצללה וקירוי, על פני בסיס שיכול לתמוך בהם. פרגולות בעבר באו תחת מעטה ורכיבים כבדים ומסורתיים יותר, דוגמת סוגים מסוימים של עץ. היה בכך יתרון בכך שזה אכן אפשר מידה מסוימת של הצללה. כמובן, שעקב כך שמדובר בחומר אורגני, היה עניין לתמוך בתחזוקה של הפרגולה שוב ושוב לאורך זמן כדי לוודא שהיא נשמרת במצב חדיש ונהדר לאורך כל השנה, ובכל תנאי מזג האוויר.

פרגולה-חשמלית-עם-רפרפות-מתכוננות

אפשרויות חדשות בתחום הפרגולות

כיום, כאשר ניתן גם להשתמש בפרגולות אלומיניום, שלמעשה עשויות מחומר האלומיניום, ניתן לחסוך בעלויות ובזמן התחזוקה שהיינו משקיעים כדי להקים פרגולה מעץ, שכן אלומיניום אינו חומר אורגני ולכן אינו מבקש תחזוקה ותשומת לב מתמדת, לפחות לא באותה מידה. כך שלמעשה אנחנו מקבלים פתרון הנדסי וארכיטקטואלי, כמו גם קלילות ופשטות בניהול פתרון ההצללה שלנו - שכן הבקשה לצביעה מחדש, או תחזוקה של החומרים - היא מועטת. פרגולה מאלומיניום בנויה מחומרים שלמעשה אינם מתכלים, נסדקים, דוהים ואינם מחלידים. כך שבאופן תיאורטי פרגולת אלומיניום נראית כחדשה גם זמן מסוים לאחר רכישתה לראשונה, והתקנתה מחוץ לחלל הבית או המבנה.

פרגולה לבנה

פתרונות הצללה

עכשיו, הסיבה שפרגולות אלומיניום מספקות פתרון הצללה עבור החלל שמחוץ למבנה, היא כי יש להן רעפים שמאפשרים אפקט של הצללה. רעפים אלו יכולים לבוא בזוית קבועה, או בזווית משתנה. ההבדלים היא שכאשר רעפי פרגולת האלומיניום מגיעים בזווית קבועה - הזוית כך נשארת, וההתאמה האישית לא מתרחשת. זה מגיע עם מחיר זול יותר עבור המוצר עצמו. כשמדובר על זוויות משתנות, ניתן למעשה להתאים את זווית הפרגולה ממצב פתוח למצב סגור, או בקירוב לכך. האופציה הזאת יכולה לעלות יותר. היא מספקת לנו אפשרויות התאמה אישית בנוגע להצללה שאנחנו מעוניינים להעניק לחלל שמחוץ לבית או למבנה שלנו. אפשר להחליט לסגור את הפרגולה בפני גשמים ורוחות, ולפתוח בפני אור וחום השמש. בתלוי הרצון שלנו. שזו הזדמנות לציין, שאלומיניום באופן כללי, יכול להיות מאוד עמיד אל מול איתני עונות השנה ומזגי האוויר שהן מביאות. כך שאנחנו יכולים להשאיר את פרגולת האלומיניום בחוץ, להיות ולשמש לנו כקירוי נהדר אל מול מה שהטבע רוצה להביא, כך שנוכל לחוות נעימות משופרת בבילוי שבחלל שמחוץ לבית.

יצירת קשר