פרגולות אלומיניום לגינה שיגרמו לשכנים שלכם לקנא

פרגולות אלומיניום מכל הסוגים

גוון

9016

שלד

45/155

רפרפות

פרופיל 13/70

אגדים

45/155

הגנה מגשם

ללא סנטף

מכל סוגי המתכות שאנו עושים בהן שימוש יומיומי, האלומיניום הוא מבין המתכות השכיחות ביותר שנמצאות על פני כדור הארץ, ועם זאת האדם התחיל לעשות בו שימוש באופן יומיומי ולהפיק את המרב מסגולותיו הייחודיות רק לפני קצת יותר ממאה שנה.

מאז ועד היום, ממשיך להתרחב השימוש במתכת המיוחדת הזו עוד ועוד, והיום יותר מתמיד נדמה (ובצדק) כי ניתן לעשות איתו כמעט הכל.

כך, גם ובמיוחד בכל הנוגע לסוככים בבית, פרגולות אלומיניום לגינה או למרפסת הן פתרון אידיאלי להתקנה ברוב בתי האב בישראל, וזאת מכמה סיבות עיקריות.

פרגולה מאלומיניום לגינה – הבחירה הנכונה

מה יכול להיות כל כך מיוחד בסך הכל במתכת, אתם תוהים? ובכן, מדובר בראש ובראשונה במתכת קלה מאין כמוה, שעלויות ההפקה וההתקנה שלה אינן גבוהות, היא אינה דורשת תחזוקה כמעט בכלל, וביחס למתכות אחרות היא לא קולטת חום רב מדי;
במילים אחרות, כל מה שהייתם רוצים שיהיה בסוכך לגינה שלכם, גם אם לא הייתם חיים בעולם בו יש אלומיניום והייתם רק מדמיינים סוכך אידיאלי.

למרבה המזל פרגולות אלומיניום לגינה אכן מוכנסות לשימוש בעשורים האחרונים בארץ ובעולם, ונראה כי מאז הן תופסות תאוצה יותר ויותר, ממש מדי יום – בדיוק בזכות כל אותן תכונות ייחודיות, המוחלות למעשה גם בהרבה מאד שימושים מעבר לפרגולות. 

פרגולה אלומיניום בגינה שבנינו

איך להתקין פרגולות אלומיניום לגינה?

פרגולות אלומיניום לגינה אינה שונה במהותה מפרגולה דומה המותקנת במרפסת, ולכן יש להקפיד על כל כללי ההתקנה והבטיחות העומדים בתקני הבניה המחמירים בארץ ובעולם.

עם זאת, יש לזכור כי ישנם בכל זאת מספר דגשים שונים כאשר מדובר בהתקנה של הפרגולה בגינה ולא במרפסת, כיוון שזו נעשית לרוב בתנאי חוץ מוחלטים, כלומר בעיקר ללא קיר תמך חיצוני של הבית; 

משמעות הדבר היא שראשית יש להקפיד על בחירה באיש מקצוע בעל נסיון בהתקנת פרגולות לגינה באופן ספציפי, קרי ללא תמך וכל סיוע מבני אחר, ושנית חשוב מאד לזכור כי אין כל מקור צל חיצוני במקרה כזה, ולכן חשוב מאד לתכנן את צורת ההצללה בצורה הטובה ביותר.

איך להתקין פרגולות אלומיניום לגינה?

אז איך להשיג את הבלתי אפשרי, וליצור צל מקירוי שמתפרש על פני שטח מצומצם ואחיד? היום, בזכות טכנולוגיות שעד לא מזמן היה ניתן רק לחלום עליהן, הבלתי אפשרי אפשרי, ותשמחו לגלות שהוא אף מתאפשר בקלות ובמחירים נוחים במיוחד: בין היתר, ניתן להתקין פרגולות אלומיניום לגינה המשלבת רפפות חכמות, או לחלופין מתכווננות על ידי מגע אדם – כך שמידת ההצללה בהן תהיה מותאמות לכיוון השמש, לשעות היום המשתנות, לתנאי מזג האוויר או פשוט למה שמתחשק לכם באותו הרגע.

מנגד, אם אינכם מעוניינים בקירוי שחלקו פתוח ואתם מעוניינים בכיסוי אטום לגמרי, תוכלו לשלב זכוכית חכמה המתכהה באופן אוטומטי עם חשיפה מוגברת לשמש, להוסיף יריעות ייעודיות בד בין הקורות ועוד ועוד.