פרגולות אלומיניום בעיצוב מודרני

השאירו פרטים ונחזור אליכם

למה פרגולות אלומיניום כה מבוקשות?

האלומיניום תופס מקום רחב ומשמעותי היום בעולם הבנייה. אחד השימושים הנפוצים בו הוא כפרגולה המהווה פתרון הצללה נהדר. פרגולה אלומיניום לא תמצאו רק במבנים מסחריים, אלא גם בבתים פרטיים, ולא תאמינו – הוא נחשב פריט אופנתי שמשתלב נהדר בעיצוב המודרני. חברות רבות מציעות היום פרגולות שונות ומגוונות, אם אתם רוצים להפוך את החצר שלכם למוצלת אבל לשמור על היופי שלה – פרגולות אלומיניום הן הפתרון.

מגוון של צבעים

בחברות רבות ניתן לבחור צבעים שונים – צבע מתכתי, צבעוני או אפילו גוון של עץ. אם אתם רוצים לשמור על מראה כפרי גוון העץ יתאים לכם – מבטיחים לכם שאף אחד לא ישים לב שזה אלומיניום ולא עץ. אם אתם אוהבים עיצוב מודרני הגוונים האפורים והשחורים יתאימו לכם מאוד.

פרגולות אלומיניום לבית המודרני

צורות וסוגים של פרגולות

פרופילי האלומיניום יכולים להיות בצורות שונות – מעוגלים, מלבניים ומשופעים. כמו כן, ניתן להתקין אותם באופנים שונים – שתי וערב, רווחים גדולים, רווחים קטנים וכיוצא בזה. בנוסף, הפרגולה יכולה להיות פרגולה מרחפת, תלויה או קבועה. יש אפשרויות רבות וכל אחד יכול למצוא את האפשרות האהובה עליו.

פרגולה תלויה בעיצוב דמוי עץ מודרני

האלומיניום עמיד מאוד

בשונה מהעץ, האלומיניום עמיד מאוד מפני פגעי הטבע – רוח, גשם וקרינה מרובה. בכל חצר שולטים פגעי הטבע, לכן חשוב שמערכת ההצללה שלכם תהיה מותאמת לתנאים בחוץ. פרגולה מעץ לא נשמרת לשנים רבות, היא חלשה יותר ומתבלת בקלות. האלומיניום מתאים במיוחד לארץ כמו שלנו שהשמש תלויה בשמים כמעט כל השנה, כיוון שהוא לא נהרס מהקרינה ונשמר לזמן רב. עמידות זו גרמה לקבלנים רבים לבחור באלומיניום בתור גדר לגינה מאלומיניום היכול להיות עמיד חזק ויציב בחוץ לאורך שנים ארוכות.

פרגולה בעיצוב מודרני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

התאמה לעיצוב מודרני

העיצוב המודרני דוגל במשטחים חלקים ופתוחים ובצבעים שחורים, אפורים או לבנים. מרפסת אלומיניום מחוץ לבית עונה כל הקריטריונים האלה – המראה שלה פשוט אבל עוצמתי, הצבע שלה ניטרלי ויש לה מרחב ענק. כמו כן, אין קישוטים רבים בעיצוב המודרני, שומרים על קלאסיות וניקיון עיצובי, פרגולה מאלומיניום תואמת לכך – אין לה גוונים צבעוניים והיא משדרת ניקיון וסדר. יתר על כן, בעיצוב המודרני נוהגים להכניס צבע חריג עם פריטים קטנים – רהיטים, תמונות ועוד. אם יש לכם פרגולת אלומיניום תוכלו להוסיף רהיט או עציץ גדול למפרסת שלכם ולהפוך אותה למושלמת ואופנתית.

פרגולה מודרנית עם קירוי סנטף

פרגולות חשמליות

יש חברות שמציעות פרגולה חשמלית שיכולה להיסגר ולהיפתח. אם אתם צריכים את השירות הזה בצורה מיוחדת, למשל – יש אצלכם הרבה גשם והרהיטים בפרגולה נהרסים בכל חורף, יש לכם כלב שבורח מהפרגולה ועוד, אז כדאי להשקיע את הכסף. אם אין לכם צורך מיוחד בפרגולה חשמלית. עדיף שתוותרו.

פרגולה מעוצבת מאלומיניום טהור

מינימום תחזוקה

פרגולת אלומיניום לא דורשת הוצאות לאחר הרכישה הראשונה. האלומיניום לא מחליד, הוא עמיד מפני כל מזג אוויר, הוא חזק ולא נוטה להיסדק ולהישבר. בשל תכונותיו הוא לא מצריך הזמנה של איש מקצוע לתיקון, בשונה מפרגולות מעץ.

פרגולה מאלומיניום מודרני
חומר לא דליק

זה אולי נשמע לכם מנותק, אבל בארץ חמה כמו שלנו בנייה מעץ יכולה להוות סכנה של ממש. לא רק שטחים פתוחים נשרפים, אלא גם בתים ופרגולות. פרגולה מאלומיניום לא מסוכנת, כי אלומיניום לא יכול להישרף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם