פרגולות אלומיניום ברק

דגם ברק, הוא דגם ייחודי של פרגולות אלומיניום. פרגולות וסוככי ברק מיוחדים בכך שהדגם יכול להיות מותקן בכל שילוב של מפרט וזאת, על מנת להתאים להתקנה בכל סוג של שטח, גדול או קטן.

פרגולה ברק לגינה

פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית

את פרגולות האלומיניום שלנו, למדנו עם השנים, להתאים במדויק לכל תנאי שטח. יש מאחורינו התקנות של פרגולות המרפסות קטנות, בחצרות גדולים ובשטחים רחבי ידיים של מוסדות ואזורי מסחר. לצפייה בכל סוגי הפרגולות ובכל הדגמים והעיצובים, אנו מזמינים אתכם/ן לעבור אל הדף: פרגולות אלומיניום

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם
חייגו או לחצו:

העיצוב המיוחד שלנו

את פרגולות האלומיניום ניתן לעצב במגוון של דרכים. עיצוב על ידי שילוב צבעים שונים, התאמה של הצבע אל הבית או המבנה ושילובים מיוחדים ביותר בין מסגרות בצביעה ממניפת RAL יחד עם רפפות אלומיניום דמוי עץ. מראה כפרי ומודרני הכובש את בתי ישראל.

פרגולה דגם ברק דמוי עץ

מדוע פרגולה אלומיניום היא ההצללה הכי משתלמת?

פרגולות אלומיניום מיוצרות מפרופילים של אלומיניום. יסוד האלומיניום ידוע ביכולות של עמידות בתנאי חוץ ואי יכולת לפתח קורוזיה במים. במרבית המקרים, לא תצטרכו כמעט לתחזק את הפרגולה שלכם. לא יהיה לכם צורך לחשוש מחלודה שימון או צביעה כמו שבפרגולות עץ או ברזל. את הפרגולות שלנו תוכלו להזמין תוך ייעוץ עם סוכן מקצועי שיסייע לכם להתאים את מפרט הפרגולה האידיאלי לכם.

פרגולות אלומיניום ברק סנטף
השאירו פרטים ונחזור אליכם
חייגו או לחצו: