הקמת פרגולה אלומיניום במושב אחוזת ברק

לכל מי שלא יודע … אחוזת ברק נמצאת בצידה בצפוני של עפולה (בין עפולה לכפר תבור) ישוב קהילתי כפרי ונעים.

חני היקרה פנתה אלינו בבקשה להקים פרגולה מאלומיניום בחניית הבית היפה שלהם. הגענו לאחוזת ברק בבוקר יום אביבי נעים, את כל המדידות עשינו מבעוד מועד, כך שכל מה שנשאר זה רק להתקין את הפרגולה. עוד באותו היום הפרגולה הייתה מוכנה.

מפרט טכני

גוון

RAL 7015

שלד

100/200 מ"מ

רפרפות

מלבניות 5 ס"מ רווח 2.5 ס"מ

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף ומרזב סמוי

פרגולות מאלומיניום פתרונות עם אינספור יתרונות

פעמים רבות, במהלך השבוע וגם בסופו, רבים מאיתנו רוצים לשבת בחוץ וליהנות מבריזה נעימה. למרבה הצער, מזג האוויר הקיצוני בישראל לא תמיד מאפשר זאת, וכאשר אנו יושבים בחוץ במהלך ימי השנה, ניתקל לרוב בגשם חזק בימי החורף ובשמש קופחת בימי הקיץ. למרות שאין לנו דרך לשלוט על מזג האוויר בישראל, אין זה אומר שאנו לא יכולים לווסת אותו בביתנו וליצור בדיוק את מזג האוויר שאנו רוצים בכל ימות השנה.

היתרונות הרבים של פרגולות אלומיניום

אלומיניום מהווה את הבחירה המועדפת לבנייה והרכבה של פרגולות אלומיניום הודות לתכונות הייחודיות שלו וליכולת להשתמש בו כחומר ביד היוצר.

בניגוד לעבר שבו פרגולות היו מתחממות וגם גורמות לחימום של האזור תחתן, כיום פרגולות אלומיניום בעצם מבודדות את האזור עליו הן מחפות ויוצרות תחתיו מיקרו-אקלים נעים במיוחד. פירוש הדבר הוא שניתן להשתמש בפרגולות הללו כדי ליצור אזור צונן ונעים בימי הקיץ, או אזור חמים ונעים בימי החורף.

מעבר לכך, היותו של האלומיניום חומר גלם חזק במיוחד הופך אותו לאידאלי עבור חיפויים חיצוניים. פרגולות אלומיניום יכולות לעמוד בפניי כל מזג אוויר ארץ-ישראלי בלי להתעקם, להחליד או להישבר – מה שמאפשר לחסוך עלויות רבות לאורך זמן.

פרגולות אלומיניום גם דורשות תחזוקה מעטה בלבד והניקוי שלהן לא דורש חומרים מיוחדים או שעות של השקעה. ניתן לנקות את הפרגולות הללו אחת לתקופה ולהיות בטוחים שהמראה שלהן לא יינזק או יהיה לא אסתטי לאחר זמן קצר.