גם אתם רוצים ליהנות מהמרפסת שלכם בכל ימות השנה? פרגולה למרפסת ונפתרה לכם הבעיה

כיום, כמעט ואין בתים בלי מרפסת. המרפסת מגדילה את שטח הבית ואף מספקת אזור ישיבה נוסף ומאוורר. אך הבעיה למעשה מתחילה בעובדה שלא תמיד יש קירוי למרפסת, מה שהופך את עניין ניצול המרפסת תלוי בתנאי מזג האוויר המשתנים.

כמה פעמים רציתם לארח חברים במרפסת אבל השמש הייתה כה יוקדת ולוהטת עד שזה לא היה אפשרי לשבת במרפסת, או גשם פתאומי שלא צפיתם מראש.

מפרט טכני

גוון

9016

שלד

50/150

רפרפות

פרופיל 20/50 רווח 30

אגדים

40/120

הגנה מגשם

סנטף BH פריזמטי

יתרונות בניית פרגולה במרפסת

אז כפי שכבר ציינו היתרון הבולט בבניית פרגולה הוא ניצול המרפסת בכל ימות השנה.

כמו כן, ניתן למצוא פרגולה למרפסת במגוון חומרים שונים עץ, בד, אלומיניום, מתכת וכדומה. קיימות פרגולות קבועות, חשמליות ואך כאלו שמתקפלות וניתנות לאחסון.

למה כדאי לכם לבחור בפרגולת אלומיניום?

ככלל חומר האלומיניום הינו קל במיוחד מה שמבטיח כי גם פרגולת האלומיניום תהא קלה ויכולה להתאים לבנייה על גגות, מרפסות גבוהות ואף בבתים משותפים וזאת מבלי להכביד על המשקל הכולל.

על אף היותה קלה מתאפיין חומר האלומיניום בחוזק רב. למעשה שילוב של שתי תכונות אלה מאפשר קבלת פרגולת יציבה אשר מתאימה לתנאי מזג אוויר סוערים ובלתי צפויים. וזאת בניגוד לפרגולות העץ המסורתיות שכולנו מכירים אז מצריכות תחזוקה קבועה ושוטפת כדי להקנות להן מראה יפה לאורך זמן.

עוד כדאי לציין כי פרגולת האלומיניום אינן דורשות תחזוקה מיוחדת באופן שוטף וניתן לנקות אותן בקלות יחסית עם מים וסבון בלבד. בנוסף, מכיוון שהאלומיניום הינו חומר עמיד שאינו מחליד הוא מתאים שימוש בכל תנאי מזג אוויר ואף אינו דליק מה שהופך את השימוש בו לבטיחותי אף יותר.

אם נשווה את התכונות שמנינו להלן לפרגולות העץ הרי שיתרונות פרגולת האלומיניום בולטות באופן ניכר ויאפשרו שימוש נוח, יעיל ובטיחותי במרפסת.