פרגולה לבנה מאלומיניום

פרגולה לבנה מאלומיניום

חברת wewood מייצרת, מתקינה ומשווקת פרגולות אלומיניום ומוצרי אלומיניום נוספים בבתים פרטיים, בחברות ובארגונים. אנו עובדים במשותף עם אדריכלים, מעצבי גינות ומעצבי פנים ומספקים שירותים ישירות ללקוחות פרטיים ועסקיים. אנחנו מקפידים על עיצוב אישי ומותאם לכל לקוח, תכנון קפדני וייצור הפרגולות האיכותיות והעמידות ביותר בשוק, לרבות הקפדה על שימוש בתהליך אנודיזציה (אילגון) וצביעה בתנור אלקטרוסטטי למען שמירה על צבע הפרגולה לטווח ארוך, בין אם מדובר בפרגולה לבנה מאלומיניום או פרגולה בצבע אחר.

שירות ייצור והתקנת פרגולות אלומיניום

חברתנו בעלת מפעל ייצור ועוסקת בייצור ובהתקנה של פרגולות אלומיניום כבר 8 שנים בכל רחבי הארץ. אנחנו מגיעים למיקום שבו תותקן הפרגולה, מבצעים מדידות ובדיקה של תנאי השטח על מנת להתאים את הפרגולה ללקוח באופן מושלם ובדיוק של מילימטרים. אנחנו מתקינים סוגים שונים של פרגולות בגינות, חצרות ומרפסות, לרבות פרגולות חשמליות, פרגולות עם קירוי בד, פרגולות תלויות, פרגולות קבועות ופרגולות אלומיניום דמוי עץ.

פרגולה מודרנית ולבנה

פרגולות אלומיניום מגיעות בקשת של צבעים, על פי מניפת צבעי ral או iron, כך שמרחב התמרון והבחירה של הלקוח הוא גדול מאוד. פרגולה לבנה מאלומיניום היא מהפופולאריות ונפוצות ביותר. הצבע הלבן משרה תחושה מודרנית, אלגנטית ונקייה, כך שלא פלא שישראלים רבים מחבבים את הצבע הזה. תוכלו להזמין פרגולה לבנה מאלומיניום בעלת מנגנון חשמלי או ללא, פרגולה מתכווננת או קבועה, פרגולה תלויה או פרגולה בעלת קירוי בד. תוכלו להוסיף לפרגולה תוספות שונות, כגון מרזב, סנטף, רמקולים ונורות לד.

יתרונותיהן של פרגולות מודרניות מאלומיניום

לפרגולה לבנה מאלומיניום ופרגולות אלומיניום אחרות יש יתרונות רבים על פני פרגולות עשויות עץ. בהחלט מדובר באופציה המודרנית, הפופולארית והנוחה יותר לשימוש מבחינות רבות. היתרונות המרכזיים שלה הם:

  • פרגולות אלומיניום לא מחלידות ולא מתחמצנות ועמידות בפני תנאי האקלים השונים הקיימים בארץ. הן גם אינן דליקות, וזהו יתרון בטיחותי משמעותי כשמדובר בקיץ הישראלי המאתגר.
  • פרגולות אלומיניום מצריכות תחזוקה מינימאלית בלבד, ולא יותר מאשר שימוש במים ובסבון לצורך ניקוי בסיסי.
  • פרגולות אלומיניום מחזיקות זמן רב במיוחד, ויותר מאשר פרגולות עץ.
  • פרגולות אלומיניום, ובפרט פרגולה לבנה מאלומיניום, הן בעלות מראה מודרני, אלגנטי ואסתטי, ומשדרגות את הנראות והעיצוב של האזור.
  • פרגולות אלומיניום נחשבות לירוקות וידידותיות יותר לסביבה.
  • ניתן להתקין פרגולות אלומיניום בעלות מנגנון חשמלי, שמקל ומפשט את התפעול שלהן.
  • אלומיניום הוא חומר קל יותר מאשר עץ וכך גם ההתקנה של הפרגולה קלה יותר.
  • אלומיניום הוא אמנם חומר יקר יותר מאשר עץ,
מחיר תחרותי ואחריות ארוכה

הפרגולות שלנו מגיעות תמיד במחיר תחרותי, שמתחיל ב-550 ₪ למ"ר, ותלוי בהתאמה האישית אליכם. בנוסף למוצר משובח, תזכו לקבל מאיתנו גם שירות איכותי ואחריות ארוכה בת 10 שנים.