מהי פרגולה עם מרזב נסתר? איך היא מותקנת, ולמה היא עשויה דווקא מאלומיניום?

הגיע הקיץ, ואתו השמש והחום, ובשעה טובה החלטתם להתקין פרגולה בביתכם. אכן פתרון מוצלח! הפרגולה תספק לכם משטח מוצלל בו תוכלו לבלות גם בשעות הצהריים החמות, לפתוח בריכה לילדים, ולארח חברים.

אך חשוב לא לשכוח שהפרגולה היא לא זמנית, ולא מותקנת רק לימות הקיץ. היא נשארת גם בחורף, וצריך לתת על כך את הדעת.

פרגולת אלומיניום עם מרזב נסתר היא פרגולה המותאמת במיוחד לכל ימות השנה.

מחשבה רבה הושקעה בעיצובה. אם נאפשר למי הגשמים להיקוות על הפרגולה, היא עלולה להתעקם מכובד משקלם. הפרגולה הזו מותקנת על גבי פרופילים המגיעים עם מרזב נסתר בתוכם, מה שמבטל את הצורך בהתקנת מרזב נפרד.

מי הגשמים מנוקזים ישירות מהסנטף אל פנים העמודים עליהם הפרגולה מבוססת. דבר זה חוסך התקנת מרזב נוסף, ומשאיר את המראה האסטטי של הפרגולה כמות שהוא.

התקנת הפרגולה עם המרזב הנסתר נעשית דווקא מאלומיניום, וזאת מכמה סיבות.

האלומיניום הוא חומר עמיד מאד בתנאי מזג אוויר קיצוניים. הוא לא נרקב בתנאי לחות כמו פרגולת עץ, והנו תרכובת אל-חלד, מה שאומר שלמרות שהוא סוג של מתכת, הוא לא מחליד.

דברים אלו עמדו לעינינו כשתכננו את הפרגולה דווקא מאלומיניום ולא מחומרים אחרים. התכונות הייחודיות של האלומיניום אפשרו לנו לתכנן את פרופילי הפרגולה עם מרזב נסתר, ללא חשש לנזק פנימי שייגרם לקונסטרוקציה.

האלומיניום הוא חומר קל משקל, ולכן מהווה אופציה בטיחותית להתקנת פרגולות. הוא ידידותי לסביבה, ומחזורו דורש צריכת חשמל מופחתת. כמו כן, הוא אינו פולט גזים רעילים, אינו מחליד, ולכן שומר על סביבה נקייה ובטיחותית.

יתרון נוסף של האלומיניום הוא קלות התחזוקה שלו. הוא לא דורש שיוף וצביעה כמו עץ, או טיפולים מונעי חלודה כמו ברזל. שטיפה עם סילון מים ומעט סבון מנקה אותו, ומעניקה לו מראה חדש לאורך שנים.

חתך פרופיל של מרזב ניסתר
חתך פרופיל של מרזב ניסתר
מזרב ניסתר בפרגולה
מזרב ניסתר בפרגולה

אחד היתרונות הבולטים של האלומיניום הוא ללא ספק גמישות העיצוב שלו. ניתן להזמין פרגולות אלומיניום במחבר עיצובים וגימורים, על פי טעמכם האישי והאווירה אותה אתם רוצים לשוות לבית או לחצר.

פרגולה בגימור דמוי עץ טבעי תעניק לביתכם מראה חמים ומזמין, ופרגולה בגימור מטאלי תעניק לבית מראה חדשני ומודרני. בהזמנת פרגולה עם מרזב נסתר, לא תפגום האסטטיות של המבנה, מכיוון שהמרזב מותקן כבר בתוך פרופילי הפרגולה, ולא מכער את הסביבה.

לסיכום, פרגולה עם מרזב נסתר היא הפתרון האולטימטיבי להתקנת פרגולה המותאמת לכל ימות השנה. היא מאפשרת לכם רוגע ובטיחות גם בימים גשומים, שכן מי הגשמים לא נקווים על הפרגולה ומהווים סכנה, אלא זורמים במורד המרזב המותקן בתוך הפרופילים. התקנת הפרגולה נעשית עם אלומיניום דווקא, מכיוון שהוא מתכת אל-חלד, ידידותי לסביבה, ויציב במיוחד. הזמנת פרגולה עם מרזב נסתר תספק לכם רוגע נפשי, ביודעכם שהיקרים לכם מוגנים מהשמש ומהגשם באותה מידה.