פרגולה אלומיניום הבחירה הנכונה

פרגולות אלומיניום הבחירה הנכונה

מפרט טכני

גוון

אפור

שלד

55/150

רפרפות

פרופיל 13/70 עומד

אגדים

55/150

הגנה מגשם

סנטף BH פריזמטי

פרגולות מעוצבות
פרגולה אלומיניום מעוצבת
פרגולה אלומיניום למרפסת

השמש, זו שאנחנו אוהבים כל כך להשתזף בה, יכולה להיות מתעתעת לעתים, ולא רק בשל הדימוי שאנו מייחסים לה בסרטים: בכל הנוגע לעיצוב הבית והמרפסת (או הגינה), החל מבחירה בווילונות הטובים לנו ביותר ועד לפתרון ההצללה לשטח החיצוני של הבית.

אנו נתקלים לא פעם בדילמה קשה – הרי מצד אחד יש רצון מובן וטבעי ליהנות מהשמש עד כמה שניתן, אך מנגד השמש, ובמיוחד בישראל, קופחת וחמה ברוב ימות השנה – או שהיא פשוט מסנוורת, גם כאשר הטמפרטורה נעימה.

מעבר לכך, צריך כמובן להתחשב גם בשעות היום המשתנות וכאשר מדובר בקירוי למרפסת או לגינה בכלל נתקלים במכשול נוסף והוא המסתור מפני הרוח והמשקעים השונים. אז האם ניתן למצוא לכל אלה פתרון?

פרגולה אלומיניום הבחירה הנכונה

פרגולות אלומיניום הפתרון הפופולרי

נתחיל מהפתרון ה"נפוץ" והיפיפה שפועל באותו אופן שעל פיו פועלים התריסים הוונציאניים המוכרים לנו מעולם ההצללה לחללים פנים-ביתיים: כאשר מתקינים פרגולת אלומיניום ניתן לעצב אותה בצורה של רפפות, דקות או עבות, המסתובבות באופן ידני-מכאני או לחלופין בלחיצת כפתור אחת, כך שהבחירה האם ועד כמה לפתוח כיוון אוויר נוסף מלמעלה, כמו גם כמובן חשיפה לשמש – תהיה תלויה אך ורק בכם.

מדובר למעשה בפתרון זול ושימושי, שבזכות הפיתוחים הטכנולוגיים של היום מצליח לשמור על איזון נהדר עם יופי ואסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר.

פרגולות אלומיניום הפתרון הפופולרי

פתרונות נוספים שאולי לא הכרתם, וסביר להניח שאף לא חשבתם שיכולים להתקיים, הם שילוב חומרי גלם בפרגולה כך שיחזירו אור מבלי לסנוור ובלי לחמם ובכך להגדיל את ניצול המשאב הטבעי למקסימום.

התקנת סוכך בצבע בהיר מעל קורות האלומיניום, שילוב של זכוכית חכמה המתכהה עם חשיפה מרובה לשמש, ועוד ועוד. בהתקנת פרגולת אלומיניום למעשה כמעט הכל אפשרי – וגם אם עלה בראשכם רעיון חדש, שלא ראיתם בשום מקום יישום שלו, עדיין תוכלו לספר על כך לקבלן שלכם וברוב הסיכויים לראות כיצד התמונה שראיתם בעיני רוחכם קורמת עור וגידים.

מחפשים פתרונות עיצוביים לפרגולות אלומיניום?

כשאומרים פרגולת אלומיניום רוב האנשים חושבים באופן אוטומטי על תבנית אחידה פחות או יותר של סוג הצללה: קורות כסופות עבות ומאסיביות, הדומות במראן לפרגולות העץ המסורתיות שהיו נפוצות מאד בשנות התשעים בארץ.

אך האמת היא שגם בכל הנוגע לעיצוב הסוכך ולא רק לפן הפונקציונלי שבו (שעליו הרחבנו קודם) ניתן לעשות כמעט הכל, ולהפוך את הפרגולה לבעלת אופי וייחוד המבטאים אתכם בצורה הטובה ביותר – ממש כשם שמעצבים כל פריט אחר בעיצוב הפנים של הבית.

כך, בין היתר תוכלו לבחור בעיצוב של אלומיניום דמוי עץ, או לשלב כאמור חומרי גלם נוספים בפרגולה שלכם כמו זכוכית, פלסטיק, בד וכיוצא באלה.

כמובן שגם בכל הנוגע לצבעים תוכלו להתפרע, ולהוסיף לסוכך שלכם את הגוונים שאתם אוהבים – אך זאת בתנאי שתקפידו לבחור בצבעים המיועדים באופן ספציפי לצביעת אלומיניום כך שיישארו לאורך זמן.