למה עמוד הוא חלק חשוב בגדר?

העמודים של הגדר הם עמוד השדרה של כל הגדר. שלבי הגדר מונחות ומותקנות על גבי עמודי הגדר, על כן חובה להשתמש בחומר חזק וגמיש לעמוד הגדר. כחוזק העמוד יהיה כך חוזק הגדר כולה.

גדרות-אלומיניום-לבניין
רוצים לדבר איתנו? 073-7969722 או השאירו פרטים

מה הופך את עמוד הגדר למתאים?

עמודי הגדר מותקנות אל תוך האדמה בתוך יציקת בטון המייצב את העמודים בבטחה אל הקרקע ויוצר שלד חזק לשאר חלקי הגדר לגינה שלך. עמודים המעוגנים בצורה נכונה מבטיחים את יציבות הגדר.

גדרות-אלומיניום-מחיר

כיצד משפיע גובה העמוד על יציבות הגדר?

הגובה של הגדר משפיע רבות על יציבותה. בעצם, כשמתכננים גדרות גבוהות, יש לקחת בחשבון את עומק ההנחה של העמודים בתוך האדמה כשמחשבים את אורך העמודים הרצויים. ככלל אצבע, בגדר מעל 1.80 יש לצקת את העמודים אל תוך עומק הקרקע עם בטון לצורך ייצוג ושמירה על בטיחות הגדר. 

גדר אלומיניום לבית

איבזור גדר ואלמנטים

  • קיימים אביזרים ותוספות שונות הזמינות בגדרות. לרב, יש צורך גם בשער המשולב בגדר, את השער עצמו יש הבוחרים לעצב בצורה זהה לשאר הגדר כדי לשמור על קו נקי, אך קיימת האפשרות ליצור גדר עם שער מעוצב בצורה ייחודית יותר עם שלבים שונים משאר הגדר. 
  • לגדרות אלומיניום או ברזל, כמו גם גדרות מחומרים אחרים, תוכלו ליצור פרזולים מיוחדים או מכסי עמודים מעוצבים בצורות שונות וצבעים שונים. 
  • תוספת פופולרית נוספת היא שימוש באלומיניום דמוי עץ ליצירה של גדרות מאלומיניום המעבירים את אותה החוויה שגדרות עץ מעבירים. אך עם היתרונות הברורים של גדרות אלומיניום, כמו: עמידות, מעט תחזוקה, קלות משקל וגמישות.
רוצים לדבר איתנו? 073-7969722 או השאירו פרטים
ניווט מהיר לעומד מוצרי גידור מאלומיניום