גדר אלומיניום בגלל המחיר והפרטיות

ברזל ואלומיניום הם שני החומרים השכיחים ביותר בייצור גדרות. אלומיניום זול יותר מברזל והוא מחזיק מעמד הרבה יותר מעץ.

גדר פרטיות

גדר היא יותר מסתם מחסום פיזי. ניתן גם להציב אותו כדי להציע פרטיות לבעלי בתים. להלן כמה מהחומרים המשמשים בגדרות בחצר האחורית, היתרונות והחסרונות שלהם והתאמתם לסביבות שונות.

חומרי גלם מהם מייצרים גדרות והיתרון ה"קל" של האלומיניום

ישנן גדרות העשויות מעץ, אלומיניום, ויניל, חוטי פלדה בשרשרת, רשת מתכת ברזל יצוק ולבנים. איזה סוג גדר הכי מתאים לך? קחו בחשבון את הדברים האלה כשאתם מחליטים: עלות, מראה, עמידות, דרישות תחזוקה ודרישות התקנה.

גדרות עץ יכולות להיות אחד מסוגי גדרות היקרות ביותר בשוק אך הן גם מציעות לבעלי בתים את האפשרות להתאים את העיצוב שלהם עם סוגים שונים של עץ או צבעי כתם כדי להתאים לעיצוב החיצוני של הבית שלהם. גדרות עץ יכולות להתעוות אם לא מטפלים בהן כראוי עם איטום

החומר ממנו עשויה הגדר ישפיע על רמת הפרטיות.

ככל שהחומר יציב יותר, כך הוא יציע יותר פרטיות.

גדר עם שלבים צרים נותנת פחות פרטיות מגדר עם שלבים רחבים. גדרות פרטיות הן לרוב גדרות גבוהות כך שניתן לראות אותן מבחוץ ועדיין להציע רמה מסוימת של פרטיות. בנוסף, הן מגיעות עם שלבים ללא מרווח בינם או עם מרווח ממש צר, כך שלא ניתן לראות בבירור מבעד לגדר אל תוך הגינה

עיצוב גינה עם גדר אלומיניום היא הזדמנות

ניתן להשתמש בגדר אלומיניום בפרופיל מעוין, פרופיל כנף או מלבני בגינה ליצירת גבולות בין אזורים שונים בנכס. גדרות אלומיניום זמינות גם בצבעים דמויי עץ, מה שאומר שהן ישתלבו בצורה חלקה עם עצים ואלמנטים טבעיים אחרים בגינה.

גדרות אלומיניום הן חלופות מצוינות לגדרות עץ. הם יכולים להגיע בהרבה צבעים וסגנונות שונים. יש גם אלומיניום דמוי עץ שנראה כמו עץ אמתי אבל הוא לא צריך שום תחזוקה שעץ רגיל יצטרך.

אם אתם מחפשים גדר אלומיניום, ישנם דברים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה. הצבע, הסגנון והעמידות משחקים תפקיד באיזה סוג של גדר אתה צריך לקנות לבית או לעסק שלך.

גדר אלומיניום היא בחירה פופולרית לעיצוב גינות.

גדרות אלומיניום הן חלופה מצוינת אם אינכם רוצים גדר עץ מסורתית. הם מגיעים במגוון צבעים ופרופילים, כולל פרופיל מעוין ופרופיל מלבני.

גדרות אלומיניום אינן מיועדות רק לקטעים ארוכים של גידור. הם מושלמים גם לגינות קטנות יותר. הסיבה לכך היא שהם זמינים בצבעים ובפרופילים רבים ושונים, שבהם תוכלו להשתמש כדי להתאים בצורה מושלמת לחלל הגינה שלכם.

ניתן להתקין את גדר האלומיניום בדרכים רבות. אפשר להתקין אותו על עמודים או לחבר אותו לקיר באמצעות סוגריים. יש גם כמה חברות המציעות שירות התקנה עם המוצרים שלהן.

 אלומיניום מחזיק מעמד הרבה יותר מעץ.

הסיבה לכך היא שהאלומיניום אינו מחליד והוא אינו דורש תחזוקה. עץ, לעומת זאת, אכן זקוק לטיפול כדי להישאר שלם ולכן הוא זקוק לתחזוקה רבה יותר מאשר אלומיניום.

גדרות אלומיניום הן האפשרות הטובה ביותר עבור בעלי בתים מכיוון שהן יציבות, חסרות חלודה ואינן דורשות תחזוקה.

גדרות אלומיניום עולות פחות מגדרות עץ. בעל בית עדיין יכול לקבל גדר אטרקטיבית מבלי לדאוג לתחזוקה.

אלומיניום מועדף על פני עץ מכיוון שהוא לא נרקב כמו עץ. המשמעות היא שאין צורך בתחזוקה עבור גדרות אלומיניום. בניגוד לעץ, גם אלומיניום אינו דורש שימון.

 

בסופו של דבר, אלומיניום הכי משתלם

אלומיניום הפך לבחירה הפופולרית יותר עבור בעלי בתים בשנים האחרונות מכיוון שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מחומרי גידור מסורתיים, דורש תחזוקה מועטה עד לא, ואינו דורש שימון כדי להיראות יפה.

מוצרים קשורים: