מוצר השנה שלנו: גדר אלומיניום

מוצר השנה באלומיניום, אצלנו, היא גדר האלומיניום. מדוע זה כך? יש המון סיבות. הרי אנחנו מציעים כל מיני מוצרים מאלומיניום , כמו פרגולות האלומיניום שלנו, חיפויים עוד. אז מדוע במקרה זה גדר האלומיניום, מחזיקה בתהילה שאנחנו כה מייחסים לה?

גדר אלומיניום מוצר השנה

גדר אלומיניום
מוצר פשוט או מורכב?

יותר נכון: פשוט להרכבה !

מה תפקיד הגדרות? מצד אחד עליהן להגן על המתחם, לסתום את הכניסה והיציאה בין החוץ לפנים ולשדר, באופן מובהק, שזה שטח פרטי. לדוגמה, על בית פרטי או אפילו סביב גינת נוי ומה לא.

גדר היא כלי שימושי, אך כמה מהמוצרים לעיצוב חוץ הבית תוכלו לבצע ולהתקין בעצמכם? גדרות אלומיניום ניתנות לרכישה גם בתור ערכות וגם בתור מוצר כולל התקנה מקצועית. גדרות אלומיניום עוטפות את המבנה שלכם ומגדירות חללים מחות ומפנים. 

גדר אלומיניום שלב צר

למה גדר מאלומיניום?

אבן, ברזל, עץ, נירוסטה וכן הלאה חומרים, וכן, . אלו חומרים טובים, אין לנו דבר נגדם. עץ לדוגמה אינו מחליד, כך גם לא אבן, ולדעתנו גם לא נירוסטה, אף על פי כן שהיא יכולה לקבל חלודה, אם כי בדרך שונה מאשר ברזל יכול. ובכן, אלומיניום מחזיק בכל היתרונות של החומרים האחרים ומסוגל ללבוש צורת עץ בקלות, ועל כן זה נהדר להשתמש  בו לטובת בניית גדרות מעוצבות בכל טוב, ולסגנון האישי.

גדרות מאלומיניום לחצר
גדרות אלומיניום מחיר

ההבדלים בין אלומיניום לעץ ועוד

גדרות מאלומיניום, קלות יותר מאבן, אז זה משחק לטובתן, כך שיותר קל להביא אותן לחצר או לכל מקום שנרצה – ופשוט להתקין אותן, כי זה פחות מורכבות לוגיסטית. גם המשחק עם העיבוד הוא יותר ורסטילי, שכן אבן תיראה פחות או יותר כמו אבן, עם מספר שינויים אפשריים כנראה, לא שידוע לנו, אך עדיין אבן. וזה יפהפה, אלא שזה לא נושא המאמר אז נשאיר את זה בכך ונסכים שזו אכן אפשרות נהדרת בפני עצמה.

 

ועץ אגב, דורש תחזוקה נהדרת, במידה גבוהה יותר מזו שמתבקשת על ידי גדר האלומיניום. כך שהוא יפהפה, ועם זאת דורש יותר תחזוקה. על כן, לגדרות אלומיניום מעוצבות מחיר משלהן, לאור כל היתרונות שהן מספקות, וזה באמת ורסטילי ותלוי בדגם שאנחנו בוחרים, כך שמחיר גדר אלומיניום יכול לנוע בין טווח רחב ועדיף פשוט לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולקבל את המידע המדובר.

צרו קשר
073-7969722