מה היא פרגולה אלומיניום דמוי עץ?

יש שישאלו – מהי פרגולת דמוית עץ? ובכן, זו שאלה מצוינת. הרי מחד, יש לנו פרגולות עץ פרס אקסלנס – אלו הן פשוט פרגולות עשויות מעץ, הן חזקות, נראות טוב ומושכות להפליא (למי שבעניין שלהן). למה ומדוע, למעשה, שנבקש להרכיב גם פרגולות שהן דמויות עץ, מאשר פשוט עשויות עץ?

למה לא פרגולה מעץ?

ובכן, התשובה לכך בפשטות היא שפרגולות מעץ יכולות להגיע במשקלים גדולים, ובמידה גבוהה של תחזוקה. כך שמי שבמקש לעצמו פרגולה מעץ אמיתי מבקש גם לדאוג לחומר אורגני, כדי שיחזיק מעמד בתנאי מזג האוויר. ייתכן שזה לא דורש תחזוקה גבוהה במיוחד עבור כל סוגי העץ באשר הם, ואולי יש חלופות יותר נוחות. אלא שכשאנשים מחפשים פרגולה דמוית עץ, הם מחפשים את הנראות של העץ, בלי החסרונות שבלתחזק עץ.

צפו בכל הפרגולות:
צפו בכל הפרגולות:
צרו איתנו קשר ונחזור אליכם

פרגולות אלומיניום דמויות עץ

כך שכשאנחנו מדברים על פרגולת דמוית עץ, אנחנו מדברים על פרגולה שלמעשה לא עשויה מעץ, אלא מחומר אחר, ונראית כמו עץ. לצורך העניין, בכתבה זו נעסוק בפרגולות אלומיניום דמויות עץ, אשר ביכולתן להידמות לעץ, ובו בזמן להגיע מבלי הצורך ברמת תחזוקה גבוהה. מה גם, שהחומר עצמו (האלומיניום) הוא קליל במשקלו, וניתן לצבוע אותו במגוון צבעים וסגנונות.

על כן, לפרגולות דמויות עץ יש את כל היתרונות בפרגולות מאלומיניום, כמו גם את הנראות של עץ, עם מרקם שיכול להיות דומה לשל עץ.

איך צובעים פרופיל אלומיניום שיראה כמו עץ?

כך שאלומיניום הוכיח את עצמו כחומר מהותי לשימוש בייצור פרגולות והתקנתן. על כן, כאשר נדבר בכתבה זו על פרגולות דמויות עץ וגם בייצור של גדר לגינה אלומיניום דמוי עץ, נדבר על אלו שכנראה עשויות מאלומיניום. והדרך בה החומר הופך לכדי דמוי עץ, היא על ידי כל מיני תהליכי ייצור מעניינים. נוכל למנות 2 שאולי קשורים. הראשון, הוא הציפוי בואקום – אשר לפיו, מכסים את פרופילי האלומיניום בתשלילי ייעודי – שיש בו את מרכיבי מרקם העץ והטקסטורות הייעודיות לאותו עץ – ואת התשלול אורזים בוואקום על אותו פרופיל אלומיניום. כך שבמידה מסוימת, כמעט אפשר להתייחס לזה כלקיחת תמונה של מרקם עץ, והחלה שלה על גבי חומר האלומיניום – כך שהוא נראה דומה יותר למרקמו של עץ.

איך צובעים פרופיל אלומיניום שיראה כמו עץ?

שיטה נוספת שאפשר לציין, היא זו אשר נקראת צביעה בתנור – שלאחר הציפוי בואקום, ניתן להכניס את הפרופילים מהפסיקה הקודמת – לתנור תעשייתי ייעודי, אשר ביכולתו לאפות את חומרי הצביעה הנמצאים באותו ואקום. כך שדרך אותה אפייה של אותם צבעים, מתקבל צבע חזק, עמיד ועם מראה עץ מסוים.

על כן, זהו תהליך הפיכה, או עיצוב, חומר האלומיניום לכדי דמות העץ שמולבש בה, כדי לייצר פרגולה דמוית עץ, שהיא כאמור – זו שמגיעה עם שלל יתרונות המיוחסים לאלומיניום, ועם זאת – עם מראה "עצי" מסוים.

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם

פרגולות בישראל

במדינה כמו שלנו, ניתן לצפות לימים שטופי שמש מחד, וגשומים מאידך – איננו יודעים מה נקבל, גם בעונות השנה – ודברים משתנים. על כן פרגולה שיכולה להתאים גם לעונות הקיץ וגם לעונות החורף, יכולה לשרת את היושבים תחתיה – בשלל ימי השנה. פרגולות יכולות לשרת את בעליהן ומארחיהן למשך ימים רבים באורך חייהן, ועל כן זה נפלא כאשר הן נראות טוב, מתפקדות טוב, ומאפשרות אווירה טובה. כאשר מדובר בפרגולות עשויות אלומיניום, מדובר בפרגולות שיכולות להגיע עם מידה רבה של חוזק, עמידות, מיעוט תחזוקה, סגנונות עיצוב, תמיכה חשמלית – וכיוצא בזה.

כך שאפשר שמדובר בפרגולות שיכולות גם להחזיק מעמד הרבה זמן, גם להיראות טוב (ולהתאים לסגנונות עיצוב שונים) וגם להגיע עם הרכבים חשמליים כלשהם, כמו מאווררי תקרה, גופי תאורה וכן הלאה.