מהו סנטף ואיך הוא משמש פרגולות אלומיניום

סנטף הוא לוח פרימיום מפוליקרבונט גלי, שאיתו בונים אלמנטים ארוכי טווח בבנייה. גם בבית וגם בחוץ. ייחודיותו וחשיבותו של הסנטף הוא בהיותו עבה בגודלו ופני השטח שלו בצורת כוורת, כך שהוא חזק ביותר ועמיד מול פגעי מזג האוויר. כיום יש מגוון סוגי סנטפים בגדלים שונים, עובי משתנה ואף סנטפים סולאריים, שהינם בולמי חום, מה שמומלץ מאוד למזג האוויר השכיח בישראל -שמש וקרינה חזקה. סנטף הוא בעצם תחליף לרפרפת, שאיתה מחפים את גג הפרגולה. לכל פרגולה יש קירוי, וכשאתם בוחרים בסנטף, אתם בעצם מאפשרים למקסימום חיפוי לכסות את שטח הפרגולה. הבחירה בין סנטף לבין שאר אפשרויות הקירוי הן כמובן על פי מידת ההתאמה, המחיר, הצורך שיש לכם, ומומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע המבינים בנושא זה.

איכות התקנת סנטף על פרגולה היא גבוהה

סנטף שומר על הפרגולה שלכם, וכמובן שעליכם, ולכן התקנת סנטף על פרגולה היא הדבר החכם ביותר שתוכלו לעשות, על מנת למנף את בניית הפרגולה שלכם לרמה גבוהה יותר. הפרגולה שלכם יכולה להאריך חיים, והשטח שאותו היא מחפה, יכול להשאר נעים לאורך שנים – השתכנעתם כבר?

יתרונות התקנת סנטף על פרגולה הם רבים ומגדילים את טווח הזמן שניתן לשהות תחת הפרגולה במשך היום, ובימי החורף, אף החשיבות עולה בשעות הערב.

הסנטף משווה מראה איכותי ונעים יותר לפרגולה, וברגע שהמקום מוצל ומחופה לחלוטין, ניתן לומר שיש עוד חדר בבית, גם אם הוא טיפה בחוץ.

סנטף מעלה את ערך הפרגולה והריהוט שמתחתיה

חשוב להבין שחשיבותו של סנטף מכרעת כשאנחנו לוקחים בחשבון את כל האפשרויות הגלומות בפרגולה שאכן מחפה בצורה המלאה והמושלמת ביותר על המרחב שאותו היא מחפה.

כשיש לפרגולה סנטף על גביה, היא בעצם הופכת את השטח תחתיה למרחב שהוא כמו חדר נוסף. הריהוט, יכול להיות ריהוט עץ ולא פלסטיק, מה שכמעט ולא אפשרי עם אפשרויות חיפוי אחרות, בשל בלאי מזג האוויר. הסנטף מאפשר לשבת תחת הפרגולה בכל שעות היום, בכל עונות השנה, ומבלי להתחשב בתנאים בחוץ. גם לקור עז ניתן להציב תנור גז או תנור חשמלי, לתנאים קיצוניים של שרב ניתן לשים מאוורר או דזרט-קולר טוב, מזגן עומד וכדומה.

יתרונות החברה שלנו באשר להתקנת סנטף על פרגולה, בשל העובדה שאנו יודעים מה אנו עושים, ועושים זאת במקסימום מקצועיות, עם ניסיון וותק בתחום שמאפשר לנו לעשות זאת.