הצללה מאלומיניום

פרגולות, קירוי וסוככים

תחת חום השמש בישראל, יש לצל חשיבות רבה בחיי היום יום של הציבור הישראלי. 

פרגולות אלומיניום איכותיות מאפשרות לנו לחיות בחוץ כל השנה בשמש ובגשם.

חיים בחוץ

זה הולך להיות חם!

בקרו אותנו באולם התצוגה או בקרו בדף פרגולות אלומיניום,  לקבלת מידע נוסף.

מדוע WE-WOOD

WE-WOOD זכתה לספק פתרונות הצללה באיכות גבוהה ללקוחות בכל הארץ. כשאנחנו אומרים שהמומחיות שלנו היא פרגולות, אנחנו באמת מתכוונים לזה. כבר יותר מעשור, אנו מספקים אלפי פרגולות אלומיניום חשמליות וקלאסיות מכל הסוגים לבתים פרטיים וגופים מוסדיים או פרויקטים בקנה מידה מסחרי.

 

סנטף קירוי פלוס פרגולה
השאירו פרטים ונחזור אליכם
פרגולה תלויה לכניסה של בית פרטי

למה אלומיניום

האלומיניום הוא חומר גלם שנוסה נבדק ועובד בפרויקטים ובתנאי חוץ בכל העולם ובמהלך של עשרות שנים של ניסיון ופיתוחים. 

פרגולות מאלומיניום יכולות להיות אלמנט חוץ אידיאלי. האלומיניום לא דורש תחזוק שוטף וקבוע, הוא חומר הנשמר ולא מחליד גם בגשם ובמצב של אלמנט החשוף כל העת לתנאי מזג אוויר שונים.

ההשקעה של בעל פרגולה מאלומיניום מחזירה עצמה במהלך השנים בהשוואה לתחזוקה המתבקשת בפרגולות עץ רגילות והרווח הגדול הוא ניצול של שטח חיצוני בכל גודל, אם בגינה או במרפסת.

פרגולה אלומיניום למרפסת
פרגולה מאלומיניום דמוי עץ
פרגולות אלומיניום חשמלית

פרגולה קבועה

פרגולות קבועות מאובטחות לאדמה על ידי קורות אלומיניום עבות המעגנות את כל מרכב הפרגולה. כשאר מדובר בעיגון באדמה יש צורך במרבית המקרים ביציקת בטון שלתוכה יוחדרו קורות התמיכה שעליה מורכב גג הפרגולה.

העיצוב של פרגולות אלומיניום קבועות מגוון ונשען על עולם רחב של צבעים וטקסטורות עץ.

פרגולה תלויה

פרגולה תלויה או בשמה האחר פרגולה צפה. היא אפשרות להתקנה של הצללה מעל הראש ללא עמודים המפריעים בשטח. העיגון הוא עם מוטות וברגים מחוזקים אל תוך הקיר ומעל הפרגולה עצמה.

פרגולות אלו נראות עדינות בנוף ולא גורעות מהעיצוב הכללי, אך הן אפשריות רק בשטח המתאים להתקנה זו.

פרגולה חשמלית

פרגולות חשמליות הן השיא של עולם ההצללה. אפשרות לגגות מבד או אלומיניום.

בפרגולת בד הגג נפתח פתיחה מלאה ונסקגר סגירה מלאה. לעומת זאת, פרגולה חשמלית מתכווננת היא אפשרות להזזה וסידור זווית הרפפות בגג הפרגולה לפי הזווית שרוצים או סגירה מלאה לאטימה מלאה מגשם.

מוצרי אלומיניום

פרגולות אלומיניום
פרגולה חשמלית שמנת
פרגולה לגינה

האם החלל החיצוני של ביתכם מנוצל? האם לפעמים מתחשק לך לצאת לגינה ולשבת?

באמצעות פרגולות גינה אלגנטיות ופשוטות , תוכלו להשתמש בשטח החיצוני שלכם. מרפסת קטנה או גינה גדולה, פרגולות אלומיניום יעניקו לכם שטח חיצוני חדש..

הירגעו בנוחות ותהנו מארוחות משפחתיות ואירוח בחוץ בלי להכוות מהשמש או להרגיש חם יותר מדי. פרגולה חשמלית תעניק לכם את החופש לשלוט בעוצמת השמש ולמנוע חדירת מי גשם. קורות עבות יוצרות אלמנט חיצוני חזק ואמין העומד בתנאי מזג אוויר בהם מוצרי הצללה פשוטים פשוט לא עומדים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
פרגולה מעוצבת

החיפוש שלנו אחר מוצרי הצללה יפים הפך אותנו לסקרנים. כאשר אנו עובדים על פרויקט  של פרגולות , עם אדריכלים ומעצבי פנים וחוץ , אנו אוספים השראה חדשה מהמציאה של פתרונות חדשים ועיצובים מחודשים למבנה של הפרגולה שאנו מכירים כה טוב.

. אנו עובדים על כל פרויקט בהנאה ובמטרה ליצור אלמנט חיצוני המשתלב עם הסביבה באופן מעוצב.

אנחנו עובדים עם אדריכלים ; יצרנים ומהנדסים מאחר ואנחנו מצאנו ששיתוף פעולה יוביל לתוצאה מדויקת.

 פתרונות ההצללה שלנו שחלקם תיבוא אישי ותוצרת אירופה העומדים בבדיקות מעבדה וקיבלו תווי תקן רבים. אנו מנסים להוסיף את ההשראה של העיצוב שאנו מוצאים ברחבי העולם אל תוך הנוף הישראלי הביתי שמחפש יותר.

פרגולה אלומיניום מעוצבת